JEG KAN IKKE TRO DET!

Okei… 

Jeg skulle legge inn en avtale i kalenderen min, og da så jeg hvilken dato vi er på nå. Da fikk jeg en klump i magen… Jeg fyller år 5 april, dere. Det er egentlig en gøy ting, det å feire sin bursdag. Ikke sant? Men dette året er det ikke det for meg. Jeg blir 22 år! Jeg kan ikke tro det… Jeg føler jeg var 19 år i går! Det er kanskje teit å si, men jeg føler at jeg begynner å bli gammel. Jeg vet jo at det ikke er gammelt, sånn egentlig, men likevel føler jeg at jeg begynner å dra på årene. 

Jeg tror at det er fordi at jeg blir mer og mer voksen. Aldersmessig hvert fall, for jeg vil ikke påstå at jeg er sååå voksen i hodet. Ei vil jeg bli det heller. Ikke nå! Ikke allerede… Jeg liker å være tullete, ta ting som det kommer og kunne være useriøs.

Jeg er ung til sinns, det er ingen hemmelighet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

40 kommentarer
    1. blir 22 i år jeg også, og føler på akkurat det samme!
      vi var jo de små 94 kidza ..
      Følte jeg også nettopp var 19.. Det var jo igår? Det er skummelt hvor fort tida går, men så må man bare tenke det at alle rundt seg også blir eldre, det er likt for alle så det blir på en måte rettferdig. Men forstår følelsen din veldig godt!
      Jeg følte meg gammel da jeg ble 21 ifjor, og nå tenker jeg at det er ungt. Så istedenfor å tenke at man er gammel som 22 åring så er det bare å nyte at man er ung istedenfor. For kommer sikkert til å tenke som 32 åring og bare “hvorfor tenkte jeg at jeg var gammel? Skulle heller bare nytet livet istedenfor å tenke så mye” 🙂

    2. Har virkelig ikke lyst til å bli eldre.. Er ikke 20 enda, men føler jeg kommer til å føle meg “gammel” når jeg kan si at jeg er 20… Føler meg ennå 14, og kommer alltid til å føle meg yngre enn det jeg er. Ugh hater å tenke på det, men jaja… Men når jeg leser eller hører at folk er f.eks. 25 år så tenker jeg ikke at den personen er gammel, jeg tenker bare at det er så mange år den personen har levd, det er bare tanken på at JEG skal være så mange år åh..

    3. Hvorfor prater ikke du og søsknene samme dialekt? Hvorfor får de bo hjemme når du måtte bo i fosterhjem?
      Veldig flotte bilder av deg. Hva slags produkter bruker du til håret? Det ser jo så sunt og fint ut.

    4. Hei. Håper ikke du blir fornærmet av dette eller bare ignorerer spørsmålet… Men med tanke på all den plastiske kirurgien du har tatt og kanskje skal forsette med og ta.. Har du noengang gjort deg opp noen tanker om den dagen du skal ha biologiske barn? Dem kommer til og bli født med ditt “gamle” utseende og dere vil dermed ikke ligne på hverandre. hva tenker du om hva barnefaren mener? Det kan jo komme ett barn som ikke vil være lik noen av dere, da du er ganske mørk og mest sannsynlig vil dominere utseende til ungen. Dette er spørsmål jeg lurer på til alle som endrer på utseende og ikke fordi jeg er ute etter krig. 🙂

    5. Du er ung i alder, men så mye som du fikser på deg så ser du mange år eldre ut enn det du utgangspunktet er.

    6. Lurer på det samme som ei over, ang operasjon og gener, sånn helt saklig. Er for operasjon om man har komplekser, just sayin’
      Dette var utrolig fine bilder av deg. 22 er da ikke ille 🙂

    7. Du er fortsatt ung! Du har oppnådd mer enn de fleste gjør i 20-årene. Du har en bra kjæreste, fast og god inntekt, og en stemme som blir hørt 🙂 kos deg fremover, Isabel!

    8. 22? Jeg ble litt sjokkert når du skriver at du fyller 22. Sminke, operasjoner og sikkert mye annet gjør at du ser mye eldre ut, dessverre.. Det er liksom ingen naturlig, ung skjønnhet ved deg lengre. Håper du innser det selv og lekker vekk kniv og skapell – alle er fine akkurat som de er.

    9. Vær heller glad for at du blir eldre. Ikke alle får den muligheten dsv. Husk også at man er ikke eldre enn hva man føler seg. Fortsatt god ferie. 🙂
      Hilsen L.

    10. Fikk den følelsen når jeg plutselig var 23, 26 mars. Satt lenge og lurte på hvor gammel jeg var om det var en feil. Hørtes så mye ut hah. Men vendt meg til det nå. + har et barn og jobb og samboer så kanskje greit og vokse litt opp haha :p

    11. Ville tippet deg eldre enn meg. Men der tok jeg feil. Mamma trodde du var 35, som har operert og fylt opp overalt for å se yngre ut.
      Skremmende faktisk. 22 år er ingenting, det er da man er på sitt vakreste, strammeste og friskeste. Du har lov til å dumme deg ut og skylde på at du er ung. Og man kan være ung til sinns så lenge du lever. Men er forskjell på barnlig og barnslig. Det siste er ikke særlig sjarmerende.

    12. Det er absolutt skummelt hvor fort tiden går, men du har jo heldigvis ikke noe valg! Tiden bare går og man får take it or leave it! he he! Man er heldig som i det hele tatt får være her! Når det er sagt så er du jo bare en baby! 22 år er ingenting! Når du blir 37 så kan du begynne å bry deg! Men inntil da så skal du bare nyte at du lever!

    13. Hva har du ønsket deg til bursdagen? Fyller snart år selv, men kommer ikke på noen ønsker 🙂 håper du svarer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg