Hun håper at jeg får kreft

Det tikker stadig inn kommentarer til meg her på bloggen. Oftest er de veldig hyggelige og setter et smil om munnen min, men en sjelden gang blir jeg noe sjokkert og utrolig lei meg. Det overrasker meg hva enkelte får seg selv til å skrive.

Slik låt denne ene kommentaren en leser valgte å legge igjen til meg:

Jeg mener… Jeg får lese mye rart i løpet av en dag, men denne kommentaren er jo på et helt nytt nivå. Å ønske noen kreft? Helt ærlig… Nettvett er noe som virkelig burde bli innført som et eget fag på skolen. Det er så ufattelig mange som virkelig ikke kan oppføre seg som folk med en gang de kan gjemme seg bak skjermen.

Så utrolig leit at det er sånn.

41 kommentarer
    1. Helt forkastelig å skrive noe sånn! Skjønner det at det ikke er lett å være deg, selv om du har et flott liv må du oppleve mye <3 Føler sånn med deg, for du er jo "bare" et menneske med følelser og et hjerte du også. Håper det at selv om du er så populær som du er at du har venner rundt deg som virkelig er der for deg og ikke for den kjente personen du er <3

    2. Utrolig ironisk at denne personen sitter å forteller deg hvor dårlig forbilde er, når h*n selv sitter å ønsker deg kreft..meget spesielt.
      Denne personen er bare et patetisk vesen, med null venner og liv 🙂 Karma is a bitch.

    3. Om folk liker deg eller ikke, ingen fortjener å høre sånn. Du virker så sterk som kommer deg gjennom all hets! Aldri gi opp! Mange klemmer, håper du ar kost deg i London

    4. Tragisk! Trist å tenke på hvordan disse nettrollene må føle seg innvendig som får seg til å skrive så masse bull. De kan jo ikke ha det bra med seg selv.

    5. Hei! Ville bare informere om at nettvett stadig vekk blir tatt opp i klasser. Er 2000-modell, og har siden 3/4 klasse hatt to årlige kurs i nettvett hvert år frem til nå, så de som i alle fall er født i 2000 og oppover får gjevnlig innføring og kurs i nettvett -heldigvis! Håper ikke kommentarene går inn på deg, du er den du er og ikke la noen andre endre deg uansett. <3 heier på deg!!!

    6. Utrolig sykt ekkelt hvordan folk kan være. Ønske noen kreft, det er bare sykt. Å være sjalu er greit, men å si noe sånt..! Ikke greit.
      Stå på videre og lykke til!
      Stor fan<3

    7. Du er en fantastisk person, drit i de som ikke har noe bedre å gjøre ved å slenge dritt. De føler seg så mye bedre ved å påpeke feil, og si stygge ting. Du er utrolig flink på det du gjør, og det er mange sjalue folk der ute som bare er ute etter å såre andre.
      Stå på videre, du er kjempe flink!!

    8. Du må virkelig ikke glemme at du er utrolig sterk og ikke minst så er du en av de fineste menneskene jeg vet om her i verden. Du har et stort hjerte, Isabel! Vær stolt av deg selv, det har du all grunn til å være<3 Håper dere har kost dere masse i London! Og ikke la deg knekke av de menneskene som slenger dritt, de er bare misunnelige på deg!

    9. Skal du kommentere noe til en blogger,prøv å ha noe stabilt blodsukker da.løp 3 runder rundt huset eller få ut aggresjonen på et tre,så kan du prøve å skrive et saklig innlegg. Selv om du har hatt en dårlig dag,trenger du ikke å gi de andre rundt deg det.da får du la Vær og lese blogger da.og skrive sånne kommentarer selv om du er enig eller ikke, så er det langt over grensa.hadde du likt å bli behandlet slik?det går Ann å tenke seg om 2 ganger Før man skriver noe.

    10. Hei!
      Vil bare få sagt at jeg blir utrolig opprørt over å lese slik. Dette er en svært støtende kommentar, og den går inn på et veldig sårt emne. Både for deg, og for oss andre som leser det. Dette er helt klart noe som er skrevet for å provosere. Noe som er skrevet for at vi, spesielt du, skal bli såret. Jeg forstår veldig godt at du ønsker å dele denne kommentaren, og jeg håper du fikk personen til å forstå at dette er å gå for langt. Likevel er jeg redd at ved å dele slik, gir man denne personen en seier. H*n har nå fått en bekreftelse på at h*n fikk til å såre deg. Det er lett for meg å si, men jeg håper du klarer å dytte slike kommentarer unna deg. Kreft er ikke noe man får, uansett hvor mange som ønsker deg død. Stå på, jeg håper du lever mange lykkelige og friske år!

    11. Jeg blir rett og slett kvalm av å se hvordan folk oppfører seg på nettet😷 Ikke ta deg nær av det Isabell, du er en helt fantastisk person, og noen er faktisk for mye sjalu på folk at de ikke har nettvett🤐 Syntes nesten det er litt sykt jeg, noen der ute sitter og sier at du har lite hjerneceller og et dårlig forbilde, men selv ønsker dem du får kreft. Sånne folk er syke i hodet.
      Men vet du hva? Drit i h*n, det er sikkert bare en sjalu idiot med “lite” fritid som ikke vet bedre.
      Tenk helle på alle de leserne dine som digger deg😘 Det er jo en grunn til at du ligger på 3. Plass i norge😊 Du er mitt forbilde, så vær som du er😘😘
      Klem fra din største fan Sara❤️❤️

    12. Utrolig at det går an å være slik,har ikke ord. Håper du tar det med fatning- hvordan forholder du deg til slike stygge ting? Får du hjelp av psykolog? er jo ganske drøyt det enkelte bloggerer blir utsatt for.

    13. Jeg har aldri skjønt meg på sånne mennesker og kommer aldri til og gjøre det. Disse vesenene må da ha et forferdelig trist liv som til og med må få et annet menneske til å bli såret for så å føle seg bra deretter. Mobbing er noe av det verste jeg vet om og jeg blir så utrolig forbanna når jeg leser sånt! Sånne fortjener å sitte bak lås og slå å tenke nøye gjennom hva dem egentlig holder på med.
      Du får heller tenke på at du er et så fantastisk mye bedre menneske enn de der, Isabel. Du fortjener all lykke som kommer til deg. Kast sånne mennesker på søppeldynga 🙂

    14. Men hallo…. Hvor DUM er du da??
      Trodde du hadde litt peiling på hud og solskader, etter å ha jobbet i parfymeri? Så soler du deg UTEN faktor og MED olje?? Og klager på at du ble brent og flasser? Bruk pengene du tjener og kjøp deg en ny hjerne 👏

    15. blir så oppgitt over sånne mennesker. Isabel, du er virkelig fantastisk og du har jobbet så hardt for så mye. unner deg alt godt i verden, og håper virkelig mennesker som det får seg en reality check og innser at det er de som er dårlige forbilder, ikke deg!!!!! u go, girl

    16. Komisk at de siste innleggene dine har 70% dritkommentarer og resten hyggelige. Bra for deg at du ser på det som “en sjelden gang”. Om jeg fikk slike kommentarer om hvor overfladisk og kvalm jeg gjør andre, ville jeg hatt vanskelig for å allefall fortsette bloggen på samme viset. Godt jobben kommer med så gode penger og håper huden din er så tykk som den tilsynelatende virker som!

    17. Tror egentlig ikke at du bryr deg om sånne kommentarer,du tjene jo penger på bloggen samme hva folk sier

    18. Når jeg leste dette så tok jeg til tårene, at mennesker synke så lavt å ønske du får kreft, hva i alle dager! Du fortjene ikke å få høre slik Isabel! Kreft er virkelig ikke noe kjekt, det er tøft å ha det, det er tøft for det som har det og pårørende! Jeg mista mormoren min i 2009, 76 år gammel, av kreft, to år senere mistet jeg morfaren min, 81 år gammel, av kreft han også! Det er knall hardt å ikke ha sine besteforeldre mens man vokser opp, nå er jeg 18 år og har slete så mye dei 3-4 siste årene. For i niende klasse, bestemme 16 av jentene i klassen seg for å begynne å mobbe meg uten en eneste grunn, eg hadde ikke sagt noe eller gjort noe mot noen. Etter et år med intens mobbing, så er livet mitt snudd på hode, har ikke ei eneste venninne og det er knall hardt å ikke ha et ungdomsliv som alle andre har! Nettvett skulle vært skolefag, det er helt sykt hva folk får seg selv til å skrive, sannheten er at personene som sitter slik på nett har det ikke bra med seg selv. Skulle ønsket alle i heile verden kunne vært snille med hverandre og ikke mobbe og skrive masse tull. Verden blir bare mer og mer sykere.. Heier på deg Isabel, ikke la deg bli knekt av slike folk! Du er et herlig menneske:-) Stå på!

    19. Dette er helt forkastelig og usmakelig. Du har ip-adressen så kan absolutt anmelde dette! Er jo form for en drapstrussel…. 🙁
      Samtidig må du også innse at blogglivet innebærer kommentarer – på godt og vondt. Alt kan mistforstås med vilje!

    20. Nettet har blitt en offentlig mobbeplass..
      Han/hun må være en ordentlig koselig person,som sprer glede til folk rundt seg..
      Hilsen 30 år gammel mor som har svidd seg X antal ganger. Slår seg i hodet***
      Ingen rynkekremer kan hjelpe meg nå–akk og akk!!
      Solfaktor,solfaktor,solfaktor!

    21. Herregud! Helt sykt!
      Denne personen er tydelig den som mangler hjerneceller og har alvorlige problemer!
      Og hvorfor skal du egentlig tenke over hva du legger ut PÅ GRUNN av de unge leserne? Jeg mener.. Såklart forventer alle at du er et forbilde osv osv.. Men du er voksen, og du blogger om livet ditt! Såklart blogger du om voksne ting! Det må folk bare tåle!
      Jeg liker det Isabell 🙂

    22. Det er faktisk fullt mulig å finne ut hvem som skriver slike kommentarer.
      Du som driver denne bloggen kan vel se IP-adressen på personen som har skrevet kommentaren, så det hadde vært veldig hyggelig om du kunne legge ut denne IP adressen her eller i et nytt innlegg, så vil jeg ta meg av resten.
      Jeg kan til gjengjeld både gi deg navn, adresse, fødselsnummer og t.i.m også inntekter / kapital til vedkommende som har skrevet kommentaren. Slike bør settes hardt på plass, og du har nå en veldig anledning til å nettopp gjøre det.
      Send meg IP adressen til dette trollet.

    23. Asså hvordan kan en person si til en annen ´´håper du får kreft´´? Det er ingen i hele verden som fortjener å høre noe slikt, hvis den personen har noe i mot deg så kan de heller la være å skrive til deg å ungå å se på bloggen din, vist det er et så stort problem. Synes det er respektløst å skrive slikt til en person. Jeg har fått høre av noen som sto meg veldig nært ´´håper du dør snart´´så vet hvordan det føles. men du aner jo ikke hvem det er så det er vell litt mer ubehageli for deg.. Håper ting blir bedre for deg, å at verden en gang endrer seg på en god måte for deg å alle rundt deg. 🙂

    24. Greit Isabel SHIROG, denne personen kommenterte noe som var sårt for deg men hagahhaaha jeg får helt latterkrampe? det er jo ikke rart personen skrev det den skrev? og dessuten så vet du ikke hvilket kjønn som skrev kommentaren så å skrive “hun” er dumt 🙂 skriv heller “hen”. altså ønsker deg alt bra men du graver din egen grav bare. hvem tjener mer enn en advokat OG lege tilsammen og har fortsatt ikke råd til en god solkrem? tydeligvis du ikke har råd når du soler deg med olje! Ahhh går det ann å bli dummere??
      post denne kommentaren om du ikke er like ekkel og overfladisk som du ser ut som via bloggen.

    25. Kjenner det langt inni hjerte at jeg blir så sint på de som bruker all energien på noe så teit. Håper denne personen angrer. Sånn som jeg alltid sier: dritt og dra! De er bare så misunnelige på de ærlige valgene dine:) Stå på Bella! <33

    26. Du skulle også hatt et kurs i nettvett. Hahahhaha det er veldig ironisk at du skriver noe sånt. Du er et ekstremt dårlig forbild på alle måter og lager et veldig press på jenter.

    27. altså..helt ærlig så må jeg innrømme at når jeg begynte å lese bloggen din, så likte jeg
      den veldig godt, alt for godt?jeg likte den så godt fordi det ser ut som at livet ditt er
      så perfekt. Jeg hadde lyst til å bli som deg. Jeg hatet deg, jeg hadde egentlig veldig lyst til å skrive hat kommentar..men hvorfor gjør vi det egentlig? Uansett den som hater får bare kastet kommentarer om at den er “syk i hode” og “du er bare barnselig og sjalu”?.greit folk har forskjellige meninger, og det må vi få lov til. Jeg har ingenting i mot plastik kirurgi, selv om jeg ikke syns det er en god i det. Jeg har sett hvordan det ser ut når du blir 50 år. Men det var ikke det jeg ville frem til, du børr faktisk ikke bry deg, jeg skjønner at det ikke alltid er like lett men FUCK IT! la folk få kommentere det de vil, se om de føler seg bedre. Ja, det kan gå grenser og det er jo krenking?men du er ung og du har hele livet dittforran deg pjussken<3haha, snakkes<3

    28. Fy faen skjerp dere! Blir direkte sint og frustrert at folk kan være SÅ ekle! Dette er faen ikke greit, håper dere får det bedre i livene deres, fordi dere har jo tydeligvis det helt jævlig selv.
      “Hege”, “Maja” og anonyme – sikkert samme person som skriver. Dere bidrar til et jævlig samfunn, bare så dere vet det. Det er IKKE greit!
      Til Isabel: håper du virkelig ikke tar deg nær av dette, det er små drittunger som har det så trasig med deg selv at de må hate på andre. Klem❤️

    29. Noen mennesker er bare helt jævlig triste. Det er greit å si sin mening MEN, å ønske noen at de dør/får kreft etc. Det er bare helt tragisk… du som skrev det der, skaff deg et liv.

    30. Hei Isabell. Bare ville si at folk, særlig jenter. Er rett og slett slemme mot hverandre bak skjermer. Og den personen ønsker deg nok ikke kreft. Men skriver det for det første at du skal se det å gi kommentaren oppmerksomhet og for det andre sjalusi. Jenter sammenligner alltid andres jenters liv med sitt eget, og det med fra det “lille” vi deler på sosial media som fremstiller oss “perfekte”
      Poenget mitt er; sjalusi.
      Mitt råd til deg som har blitt nå en suksessfull blogger er blogg om det du vil legge ut og ikke les kommentarer frem til du evt. Ber dine lesere spørre spørsmål til en videoblogg evt.
      anyway… Var små forelska i typen din mens han var på paradise. Kjempe søte sammen er dere 😘
      Mvh. Elberina 24år

    31. Jeg syntes det er skikkelig dårlig gjort av den personen ! For det er faktisk alvorlig å ha kreft ! Man kan være på døden og det er dømt å skrive sånn å ønske noen kreft jeg har mista tre medlemmer i familien av kreft og tanta mi er nå alvorlig sjuk og er bare 30 år 😭😰så jeg syntes selv det tema er vanskelig og sånt men jeg blir bare sinna når sånt skjer og dårlig gjort ovenfor deg når du skriver enn så bra blogg og sånn ! Hvis folk ikke liker det du skriver eller er misunnelige eller har noe dont og di ikke si det eller les bloggen si det heller til putta de!!👍🏾👍🏾håper det får deg i bedre humør Isabel ❤️Syntes du er en fantastisk og flink jente og fortjener ikke sånne kommentarer og vi har lært mye om nettvettregler på skolen og mobbing på nett er dårlig😤😃👍🏾👍🏽👏🏽

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg