Å bruke mitt navn for å få lesere

Man slipper ikke unna på sin egen fødselsdag engang, ha ha! Litt trist, men sånn er nå det. 

Det er litt spesielt å se hvor mange som faktisk bruker sin tid og energi på å skrive lange, dype (nesten romaner) innlegg om meg. Om lille meg! Er jeg en så stor trussel? Er jeg virkelig så interessant? Er det virkelig det eneste spennende som kan lokke lesere til din nyoppstartede blogg? Isåfall er det veldig synd. 

Nå skal ikke jeg la det ødelegge mer av min bursdag. Jeg er i ferd med å hoppe i finstasen og sminke meg. Vi skal på den restauranten jeg skrøt så fælt over, vet dere? Den biffen kommer til å smake godt, altså. Det er jo vår siste kveld her, så valget falt enkelt på El Churasco en siste gang. YUMMI! Magen skriker, jeg er skrubb sulten etter en lang dag i solen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi snakkes, fine. I morgen er det back to Oslo! 

26 kommentarer
    1. Du er verken en trussel eller interessant. Du er syk i hodet, og har et twisted syn på kropp og operasjoner.

    2. Du er en offentlig person. Slikt er en selvfølge. Deal with it. Jo fortere du aksepterer det, jo bedre

    3. Hei, leser bloggen din daglig og elsker den!! Bare en ting som irriterer meg litt, det er at du har noen små orddelingsfeil…
      Ellers helt perfekt!❤️❤️❤️

    4. Før hun sluttet å blogge var hun en av de mest leste, og mest kjente. Fint å smigre seg selv, Isabel, men hun trenger ikke snakke om deg for å få lesere. Hun ble med ii en debatt, som du forsåvidt har startet, så det må du tåle. Syns dessverre du får vel mange personangrep, og det syns jeg er trist. Og da snakker jeg ikke bare direkte og bloggen du sikter til, men generelt. Er ikke enig i ditt syns på plastisk kirurgi, eller på mange andre ting, men en trenger ikke gå på person av den grunn. Håper du hadde en fin bursdag.

    5. Vil ikke akkurat si at hennes blogg er nyoppstartet. Hun er et kjent navn i Norge og anerkjent blandt folk som er over 14 år. Syntes innlegget hennes var veldig bra skrevet og traff veldig bra 🙂

    6. Hun skriver kun om det hun har på hjertet. Er forsåvidt enig. Offentlige operasjoner er et samfunnsproblem.

    7. Innlegget handlet ikke om deg, innlegget handlet om den onde sirkelen rundt sponsing og dårlig innflytelse. Du ble kun nevnt ettersom du er et prakteksemplar på bloggere som blir sponset i hu og hei, slik at de kan finansiere plastiske operasjoner – som de igjen skriver om til 14 år gamle jenter.
      – Ikke L.

    8. “Det er litt spesielt å se hvor mange som faktisk bruker sin tid og energi på å skrive lange, dype (nesten romaner) innlegg om meg. Om lille meg! Er jeg en så stor trussel? Er jeg virkelig så interessant? Er det virkelig det eneste spennende som kan lokke lesere til din nyoppstartede blogg? ”
      Syns det er trist at du får så mye pes om dagen. Men å velge å tolke innleget til Linea som at hun ser på deg som en trussel er litt i overkant innbilskt;) Hva med å ta til seg litt kritikk istedenfor å krige tilbake/heve hodet?;) Sier det bare for å hjelpe.

    9. Håper du ser at dette er en person som ikke har det bra med seg selv. Hvis hun hadde det bra, så hadde hun ikke brukt så mye tid på å skrive et så stygt og personrettet innlegg. Hun prøver seg også på en svært gjennomskuelig hersketeknikk ved å kalle deg Iselin, selv om hun vet veldig godt hva du heter. Et virkelig lavmål fra Myhre som er en del år eldre enn deg, også i tillegg på din bursdag. Jeg får vondt av deg som må oppleve dette, men mest synd er det på henne. Hun viser virkelig hvem hun er. Kos deg videre og hev deg over mennesker som er ute etter lesertall og å trykke andre ned <3

    10. Dette handler ikke om DEG, det handler om at samfunnet vårt, og særlig skjønnhetshysteriet og presset blant unge jenter går til helvete og det er bare trist å se at du ikke forstår det og tar påvirkningskraften du har på alvor.

    11. En ting: Hvordan er det for kjæresten din som forelsket seg i ditt opprinnelig utseende når du forandrer helt på ansiktet? Det blir jo på en måte som å ufrivillig bytte dame

    12. Nå er Linnea Myhre ganske mer kjent enn deg og trenger absolutt ikke å lokke til seg lesere. Hun er en fantastisk, reflektert og ekte forfatter. Ta det som konstruktiv kritikk, selvfølgelig skal man fokusere på sine positive sider, men man har også alltid sider ved seg selv man skal jobbe med å forbedre..
      Også må det nevnes er sammen med en av Norges hotteste menn! 🙂

    13. Med konstruktiv kritikk tenkte jeg retter mot arbeidet ditt, ikke person 🙂 som selvstendig har du ikke akkurat medarbeidsamtaler osv hvor man får konstruktive tilbakemeldinger, greit å alltid ha forbedringspunkter på arbeidet sitt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg