Hva skjedde med gamle Isabel?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God lørdags morgen, fine!

BAH, gjett hvem som våknet til et flassende ansikt? Jepp… Dere hadde rett – det var ikke så smart å steke i sololje. Fuck! Jeg får med andre ord holde meg til minimal sminke de neste dagene, til den verste flassingen er over. Det er ingen ting som er mindre attraktivt enn et flassende underlag. Se på bildene – jeg føler virkelig at jeg ser ut som et barn med så lite sparkel! Dagens store problem, dere. Nå følte jeg mer ekstremt overfladisk, heh. 

I dag har jeg brynstime (det overfladiske fortsetter…), og så skal jeg sende avgårde enda flere pakker til dere som har bestilt fra nettbutikken min. Uten om det er jeg usikker på hva mer denne lørdagen har å by på, men jeg er up for festligheter så vi får se! Hva skjedde med den gamle Isabel som var the partyqueen? Hun forsvant med en gang kjærleiken begynte å blomstre, gitt. Det er så sant det de sier; forhold = stay at home wifey. Jeg trodde dog aldri at det skulle gjelde meg, men så feil kan man ta! Ha ha.
 

22 kommentarer

Siste innlegg