Get to know me tag!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei alle sammen! Dette innlegget er litt annerledes, som dere ser. Jeg tenkte at det var på tide med et innlegg hvor dere gjerne kan bli enda bedre kjent med meg. Det er kanskje litt gøy for mine nyeste lesere! Håper dere liker det! 


LET´S GO!

1. Har du et mellomnavn?

– Ja, det har jeg! Jeg heter Isabel Shirog Raad. Jeg vet at det er mange som har lurt på hva s-en står for. Jeg misliker det ganske sterkt, ha ha.

2. Hva var ditt favoritt fag på skolen?

– Gym! Ingen over, ingen ved siden. Jeg har alltid likt å være aktiv og holde meg i form, selv om det kanskje har forsvunnet litt den siste tiden. Kremt! Gym var motivasjonen i løpet av en skoledag, heldigvis gikk jeg idrettslinja på VGS så mye gym, det ble det.

3. Hva er din favoritt drink?

– Jeg elsker iste! Yummi! Den med ferskensmak, men også den med mango og pineapple. Den er sååå forfriskende. Ellers er jeg en sucker for Snapple med mangosmak, også.

4. Hva ville du kallet dine barn?

– Jente: Isadora, gutt: Cristiano. 

5. Går du på noen form av sport?

– Ikke nå, nei. Men jeg har gått på fotball (i 8 år), håndball, turn og ballett. 

6. Hva er din favorittfarge?

– På klær er det jordfarger, hvit og svart. Ellers er jeg veldig glad i baby rosa!

7. Hva er ditt favoritt dyr?

– Dverg pomeranian. Har dere sett de, eller? Herreguuuud, noe så herlig! En slik har jeg planer om å få meg når livet er litt roligere, og jeg holder meg mer hjemme.

8. Kan du prate andre språk?

– Norsk, engelsk, svensk (hehe), litt spansk, arabisk.

9. Hva er din favoritt restaurant?

– Er det nå jeg skal si Fridays? Ha ha ha!

10. Hvor høy er du?

– 160. Kjempe liten! Folk blir alltid overrasket når de ser meg in real life. Jeg er visst mindre enn det ser ut som på bilder og på TV-skjermen, I guess.

11. Har du søsken?

– Jepp! Jeg har en storesøster på 24 år, en lillebror på 12 og en lillesøster på 10.

12. Hva var det siste du kjøpte?

– To jeans og et par sko.

13. Hva gjør det glad?

– Det som gjør meg varm om hjertet er å se at de jeg elsker har det bra. Det er det viktigste for meg. Så lenge de har det bra, har jeg det bra. Helt enkelt! 🙂

14. Hvordan vil du beskrive deg selv?

– Spontan, ambisiøs, gal, snill, gavmild og omtenksom.

15. Tror du på overnaturlige krefter?

– Jeg tror på aliens. Helt ærlig, ha ha. Det høres gjerne sprøtt ut, men jeg er helt sikker på at de finnes og at de befinner oss blant oss. Creepy!

33 kommentarer
    1. Hadde ikke lillesøsteren din nettopp bursdag? Ble ikke hun 11? Du la ut at hun fikk 11 000(!) fordi hun ble 11 år

    2. Mange som lurer på hvor du kommer fra, kanskje du kan fortelle om dt i et blogginnlegg? ps: god bedring

    3. Hva er din favoritt drink da?:) Ikke favoritt drikke, men en alkoholholdig drink. Tror det var det som var spørsmålet?:)

    4. Sazan har rett.. kan du si hvor du kommer opprinnelig fra? siden du kan snakke arabisk så antar jeg at du er araber men hvilket land? 🙂
      God bedring Isabel 🙂

    5. Tuka: Jeg vet ikke, men tror kanskje hun er kurdisk..? (Iran) Om jeg tar helt feil, så beklager!:) Har en venninne som er veldig lik Isabel fra Kurdistan.

    6. Du virker som en så fin, reflektert og varm person:-) Liker at du står opp for deg selv og at du gjør det du selv har lyst til:-)) klæm til dæ, håper du du blir bedre snart! Ooops, så lenge klarte æ å skrive bokmål x)

    7. Kan du ha “juicy facts om paradise hotel som vi ikke visste fra før” innlegg? Du lager så kule innlegg hver gang.

    8. Hei 🙂 du skriver så mange fine innlegg om familie, mor å 2 små søsken men har ført nå hørt at du har en storesøster, vet er hun? Å faren din, har du kontakt med ham, hører ingenting om de 2, kansje ett innlegg om de 🙂 Mvh trine

    9. pomeranian er liten, og det er absolutt ingenting som heter dvergpomeranian, og når du skal kjøpe deg pomeranian, anbefaler jeg deg og undersøke først, sjekk med pomeranianklubben sine oppdtrettere, slik at du får en frisk og fin pomeranian, for det er så mangen userriøse som finnes, og de kan ha mye sykdommer, så sjekk godt rundt!

    10. Du ble super fin med den nye hårfargen, håper du blir kjempe fornøyd med opperasjonen😊 Du gjør som du selv vil og ingen andre kan bestemme hva du vil gjøre med kroppen din, jeg er helt sikker på at du kommer til å bli kjempe fin❤️ God bedring og ha en kjempe fin dag imorgen og håper du ikke har så alt for store smerter! Ha en fin uke videre😊

    11. du tror på aliens? Sa du ikke tidligere når noen spurte deg om du var muslim at du var kristen? Håper du sjønner at det innebærer troen på en Gud. smartass

    12. Det stemmer at det ikke er noe som heter dvergpomeranian, de kaller dem for teacup pomeranian, i alle kull uavhengig av rase kan det være en av hundene som er litt mindre enn de andre, dette blir da kalt for teacup, dette foregår ikke alltid like lovelig heller, fordi det er dessverre mange som avler på dem, dette gjør slik at hundene får mange alvorlige helseproblemer, er derfor lurt å være veldig skeptisk til hvem du kjøper hund av å forsikre deg om at dette ikke er ett tilfelle. Disse hundene ligger også mye høyere i prisklasse enn vanlig pomme pga de er skjeldnere. Håper dette var til litt hjelp Isabel:)

    13. Marte: hvis hun kommer fra kurdistan (irak, iran, syria eller tyrika) hadde hun skrevet kurdisk ikke arabisk, fordi kurdere har sitt eget morsmål 🙂
      men vi får se om Isabel vil snakke om det .. 🙂

    14. 160 er jo ikke kjempe liten! Jeg er 157 og jeg og de fleste ser på det som en veldig normal høyde ☺️

    15. 160 er en helt normal høyde nå 🙂 jeg er en av de høye av mine venner, å jeg er 160 (21år) 😉 så kjempe liten er du nok ikke

    16. Når du sa det med aleins. Så er vi to.
      Leser ikke blogger ofte, pga jeg er gutt.. Men det alien tingene er så sant! Og jeg ville ikke sagt at det var overnaturlige krefter ;;;) U know why? Cuz noe som er over naturlig er noe som ikke er konkret og mest sannsynelig ikke finnes hehehehehehehehheehehehhee
      Bye.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg