Det gikk til helvete

gjesteinnlegg

Hej! Fortsatt Pierre her som blogger før dere. Jag somnade fett sent inatt. Jag og sykehus går bara ikke sammen. Isabel har vaknet og sovnet av og till hele natten sier hon. Hela dagen igår var egentlig hur bra som helst, Isabel var inte så dårlig efter operasjonen. Hon var till og med sjokkert over att det ikke gjorde så vondt. Vilket er drit bra ju! Men idag så kom vår chauffør og skulle kjøre oss tillbaka till villaen, et er jo der man återhemter sig. Men jag vaknet i full panik då pløtselig Isabel skriker “nooo”, haha. Dem forsøkte få henne upp ur senga. Antagligen så har hon startet å få veldig vondt. Og ja, idag har hon extremt vondt og har sovt nesten hele tiden. Ibland vakner hon till litt og så sovner hon igjen.. Så det hon var så sykt glad over igår, att dette var jo ingenting alls! Hur enkelt som helst, ja.. det gikk till helvete, haha! Før ont har hon kan ja lova. Nå ska hon endelig få i sig litt mat, hon har knappt spist på hele dagen og jag har selv har blitt hungrig nå av å driva to bloggar pløtselig, haha!

Bilde før operasjonen, hon føler sig ikke akkurat så pigg å fresh idag, haha!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 (føler mig as cool som driver en av norges største blogg) 

Isabel er jo som sagt ikke så god i formen till og svare på masse vad som kommenteras og vad alla synes om operasjonen. Jag deremot uttalar mig på både hennes og mine vegner, les det HER

34 kommentarer
    1. Når dere skriver om disse operasjonene så høres ut som at alt er en rosa sky uten noen problemer eller smerter. Vær ærlig ! Ikke pynt på fasaden. En sånn opperasjon krever vel mye mere enn å tenke på bloggen sin!! Selv om det er pga bloggen dere driver med dette så er det viktig å passe på seg selv når man er på sykehus .

    2. Hei! Håper alt går bra med deg Isabel 🙂
      Rompeoperasjon er også noe jeg vurderer, lurte derfor på om du kunne skrive hvordan de utførte operasjonen? Proteser eller fett fra egen kropp?
      Ønsker deg god bedring 🙂

    3. Pløtselig? Kan du ikke skrive enten norsk eller svensk? Er utrolig mye skrivefeil i tekstene du skriver, det gjør det de ekstremt vanskelig å lese. Er så slitsom at jeg gidder ikke lese hele teksten.. Derfor jeg bare leser Isabel sin blogg, men det blir så dumt når du har gjesteinnlegg med en blanding av svensk og norsk, med ord som ikke finnes.

    4. Herregud ro ned litt a folkens! Dere kan prøve å skrive feilfritt norsk hvis dere ikke er herfra selv, la nå gutten få lære seg dette selv uten kritikk fra dere for den minste lille feilen, dere har vært på det punktet selv hvor dere ikke har skrevet feilfritt norsk selv, alt til sin tid, hvorfor henge seg opp i små bagateller? Er det vanskelig å forstå så la vær å lese det, end of discussion.

    5. Til de kommentarene over her, de som ønsker og ta dette fordi Isabel gjør det!!! IKKE GJØR DET. Dere er perfekt som dere er! Det skjønte ikke Isabel ,men det kan dere forstå, ikke ta rumpeluft eller noe annet. Alle er jo født forskjellig bade på innsiden og på utsiden. TENK hvis alle så like ut ,tykt hår, store lepper, bra rumpe og store pupper. Altså det henger ikke på helt sammen. Ikke få ideer bare fordi Isabel gjør dette.

    6. Haha har aldri sett Paradise eller fulgt med på dere, men må si at du er god å ordlegge deg, du virker som en kul fyr! Hils fruen og ønsk henne god bedring! 😉

    7. “Pløtselig” kommentaren : hadde du brukt mer tid på din egen gramatikk fremfor andre sin, ville du sluppet dine egne pinlige skrivefeil mens du kritiserte en svenske som gjør så godt han kan.

    8. Noe så vilt som dette her! 22 år og så misfornøyd med kroppen din 😳
      Hva når du blir eldre? Tenkt over det?!
      Å hvorfor fjerner du ikke alt det svarte håret du har overalt, hvis du er så opptatt av å se perfekt ut?!
      De leggene dine da? Operere de også?? 😂 For de er seriøst de rareste jeg har sett!

    9. Hei.
      Jeg har selv vært i kontakt med privatsykehus for en rumpe operasjon. Hadde vært kjempe fint om du kunne skrivd litt om hva du har gjort og hvordan kroppen er etter en slik operasjon. Mvh merete

    10. Hei . Jeg heter Lina og har dåvns syndrom. jeg har egen pc på rommet mitt og bruker å lese bloggen dinm ofte. jeg lurer på om det er sannt at du har opererrt rompa di? kan jeg fåse bilde! jeg så sdeg på instagram vidio men jeg likte ikke denn me alle pengene. den var ekkel. vorfor er du ekkel vor fårr du ale pengene fra har du rana bank eller får du fra moren dinn. Dåli jort å jøre sånn syns jeg. Hilsen Lina 15 år

    11. Vær så snill å slutte med gjesteinnleggene fra Pierre. Jeg kom ikke inn på bloggen din for å lese svensk… Ellers god bedring til deg, Isabel! 🙂

    12. Dere er utrolige hærlige mennesker😃
      God bedring til deg isabel! Du er utrolig tøff! All respekt til deg! Stå på, ikke la de negative kommentarene irritere deg, er ikke verd å bruke energi eller å svare dem! Det sier mere om dem en deg😉

    13. personlig synes jeg små rumper på en slank kropp er det søteste og fineste. Eneste jeg ville gjort om jeg var deg er å forlenge pannen, flytte hårfestet bakover, da du har en veldig lav panne. Men nesen din ble dritsøt, øynene dine er skinnende, store og vakre, leppene fyldige, håret nydelig, fin hud og sminken er perfekt. Så jeg håper du er fornøyd med deg selv og synes du er pen for det er du jo

    14. Hva gikk til helvete, egentlig…?
      Og Pierre, skriv på svensk, alle forstår svensk! Ikke norsksvensk.

    15. alt basert på klikk. “det gikk til helvette” herregud skjerp dere. Må være artig for deg Pierre som har en såklart knulledukke. hele hun har blitt helt plastikk.
      Og jeg ler enda når Pierre skrev at Martine forandra seg etter paradise med silikon og restylane, men se på dama di da? skal jeg ramse opp alt hun har gjort? eller du vet det vell fint selv 🙂 kvalmt og ekkelt.
      Likte deg Pierre mye bedre når du var ilag med Martine.
      Du og Isabel er berre noen skikkelig ekle golddiggers. Lurer på hva moren din Pierre synes om Isabel😅 FLAUT!

    16. Kan folk slutte å hate? Dere burde vite at Isabel har veldig lyst til å blogge, men hun har akkurat tatt en operasjon, så kanskje hun ikke orker. Men hun vil fortsatt dele hva hun har gjort med alle leserne, derfor setter hun Pierre til å skrive, hva skal hun ellers gjøre for å dele med alle sammen? Spørre om moren kan skrive for henne? Pierre har allerede en blogg og han vet hvordan man skriver en god blogg, derfor gjør han det! Han gjør det for alle leserne til Isabel, og han gjør det for isabel❤️
      Jeg synes at folk på nett bør skjerpe seg, bare tenk litt før dere skriver😂❤️❤️
      Elsker dere Pierre og Isabel, dere var så søte sammen på PH i begynnelsen når dere var et par❤️ Dere er søte nå også da😂❤️❤️ Stå på! Dere er tøffe👊🏽❤️

    17. Hvis du tror at du blir penere av dette så er det desverre ikke riktig. Det er unaturlige tiltak gjør med kroppen din,som får den til å se anderledes ut. Men det er ikke KROPPEN DIN lengre når den er fikset på så mye. Det er jo nesten ikke en ekte menneskekropp lengre når den er fikset så mye på. Hvordan skal folk lære å være fornøyd med seg selv når noen syntes det er viktigere å bruke flere tusen kroner på silikon og kirurgiske operasjober for å endre den de ble født som, enn å bruke dem til å hjelpe feks barn og voksne som trenger pengene for å overleve? SPRØTT.

    18. Hei Pierre! 🙂
      Jeg er veldig spent på å se resulatet, når Isabel er klar! Jeg er en av dem som er veldig uenig med det å operere seg, men det er hennes kropp og hennes valg. Jeg ønsker Isabel alt godt, fortell henne at jeg ønsker henne god bedring! Pluss, at jeg savner henne på bloggen, selv om du, Pierre, selvfølgelig gjør en godt jobb også! 😉 Masse klemmar!!!

    19. Jeg syntes dette er skummelt. Pupper, rumpe, nese, restylane osv osv. Når er du fornøyd Isabel? Når kan du si at du trives i egen kropp? Jeg tror ikke du noen gang kan føle at du er “perfekt” eller at det Ikke er noe mer du må forandre på? Hva skjer når du begynner å eldres og kroppen forandres naturlig? Når du ikke har vært fornøyd med den vakre jenta du var før alle disse operasjonene/infeksjonene? Hvorfor ønsker du alt dette, hvordan gjør det deg til en bedre person? Ja, du tjener fett på denne stormen om kirurgi. Og vil kanskje møte skjønnhetsidealet, men det forandres jo hele tiden.

    20. Elsker bloggen din❤️ Du er så pen, og jeg digger stilen din😍. Haha synes du ligner litt på disneyprinsessen Jasmine😍 Håper operasjonen din går bra forresten, du er virkelig tøff! Selv om jeg selv ikke ville operert meg selv, eller er ikke alltid enig i valgene dine, så støtter jeg deg fullt ut og respekterer valgene dine❤️ synes jeg at du er utrolig tøff som tørr å stå fram med det du gjør. Du fortjener virkelig å bli respektert. GLEM alle de vonde kommentarene, og HUSK de positive❤️

    21. Jeg kan faktisk ikke forstå hvorfor dere sitter her inne og slenger med kjeften ? Er det deres kropp? NEI ! Er det deres liv ? NEI ! Så hva godt kommer det ut av at dere nærmest sitter og mobber henne for hennes valg. Jeg er ikke en av dem som syntes det er nødvendig og måtte endre på noe som helst, men det er vell
      Fordet jeg ikke finner noe på meg selv jeg vill endre. Alle har usikkerheter og ting som de gjerne skulle endret om det er på utsiden eller på innsiden. Og all respekt til henne som gjennomførte en slik operasjon det kan ikke være lett å legge seg under kniven. Så dere så velger å slenge med kjeften her inne burde tenke godt igjennom om dere burde gjøre noen drastiske endringer med dere selv!

    22. Jeg satt faktisk igår og så på fjorårets PH. Jeg ser veldig godt hvor mye du har forandret deg. Likevel skjønner jeg meg ikke på alle de personlige angrepene du får. Jeg er ikke en person som er noe fan av plastikk kirurgi, men det er MITT syn. Likeså som Isabel sitt valg om å legge seg under kniven.
      Lurer veldig på hva dere som slenger dritt føler etter å ha etterlatt sånne kommentarer? Ser dere ikke selv hvor lavt dere synker med å angripe en person så personlig? Ja, hva for slags forbilder er det å slenge dritt til andre? Helt klart at hun er et forbilde, men mange angriper henne som om hun er det verste som finnes. Vi må lære å respektere andre sine valg og skal man kritisere så kom med konstruktiv kritikk! Jeg tror neppe alle disse ungdommene dere snakker om kommer til å huske Isabel sin blogg dersom de vil utføre en operasjon for å få med seg moralpreken mange her gir.. Fokuser heller på at hvis du har/skal få barn skal DU selv være et godt forbilde som foreldre.
      NB: Dere som hater på Isabel pga operasjonen – ikke vær dobbeltmoralsk. Ved å hate og legge igjen din dritt finansierer dere disse operasjonene. Tenk på det du 😉
      Til deg Isabel: Jeg synes du virker som en god hjertet person som bryr seg om sine kjære og tar godt vare på de. Det lyser godhet av deg! Masse god bedring! Jeg gleder meg til å se resultatet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg