Det verste som har hendt meg

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Isabel snakker, jag skriver / Pierre

Dette som jag gjennomgår nå må være det verste som jag noensinne varit med på. Det er ett rent smerte helvete som jag ikke engang kan beskriva. Jag ligger her på magen dygnet rundt i smerter. Det jag skulle ønske meg akkurat nå er att få sove uken ut, å vakne uten smerter. Dessuten så kjeder jag meg halvt ihjel. Jag kan jo ikke gjøre annet enn å ligge her i denne posisjonen. Natten inatt må være en av de verste nettene i hele mitt liv, aldrig har jag hatt så vondt. Jag lengter till formen blir bedre og jag i de minste kan stå opp og gå ut å få frisk luft. Jag vet egentlig ikke om det er vits å oppdatere dere me disse små innleggene her… Synes dere det er fint med disse oppdateringene eller er det ikke så interessant? 

Stor klem fra meg. Gleder meg til å bli back on track!

86 kommentarer
    1. ikke intressante. orker ikke sytingen og klagingen din – ihvertfall ikke på svensk. forstår ikke en dritt 🙂

    2. ååå det er gøy å følge med deg! lag mange sånne innlegg! gleder meg til å se resultatet <3 god bedring

    3. Jeg liker oppdateringene 🙂 Håper du blir bedre snart, gleder meg til å se den nye rompen din 🙂

    4. God bedring Isabel! Høres ikke noe godt ut det du er igjennom nå.. Krysser fingrene for at du blir fornøyd med resultatet, og at smertene blir verdt det! Vi vil gjerne ha så mange oppdateringer som mulig.. Hvertfall jeg da:)

    5. greit med oppdateringer 😀 Kommer isabell til å legge ut før og etter bilder? håper virkelig det, tenkte en rumpe operasjon jeg også!! Hvis isabell sin rumpe ser bra ut tar jeg og gjør det samme hos kirurgen hun dro til <3 🙂
      kos dere

    6. Huff.. Hørtes ikke godt ut. :/ du får prøve
      å tenke på at for hver time du ligger der å
      har vondt, går det fortere til du er bra . 🙂 Er nok
      Ikke lenge til du er på beina igjen 🙂
      God bedring! 🙂
      Hadde vært gøy med oppdateringer uansett 🙂
      Jeg følget med 🙂

    7. Liker oppdateringene! Håper du får deg fort opp på beina igjen, gleder meg til resultatet – du blir nok kjempe fin!❤️

    8. håper du fortsetter å oppdatere 🙂 de som syns du bare syter og klager kan jo bare la være å trykke seg inn på bloggen din rett og slett
      .. selvom de fleste har mye å si om oprasjonen din så har du maaaange faste lesere som bryr seg mye om deg og liker at du oppdaterer så de/vi kan vite hvorsan du har det:) skal ærlig si at jeg først tenkte å nei hvorfor skal du ta en sånn opprasjon?! du ser jo flott ut fra før.. men vet du, hadde flere hatt råd til det så hadde flere gjordt det. jeg håper du fortsetter å være åpen om det 🙂 ikke bry deg om de negative kommemtarene… tenk på alle de som faktisk er posetive. ønsker deg masse god bedring

    9. Jeg har ingenting i mot deg som person, men jeg kjenner at det stikker litt når jeg vet at akkurat nå ligger en i familien min og kjemper mellom liv og død. H*n har store smerter hver dag, og har det ikke noe greit. Det er nok derfor mange velger å reagere, du ligger i smerter fordi du frivillig har lagt deg under kniven for å operere rumpen din, når du som alle andre bare sette av litt tid til å trene den. Men som sagt, jeg syntes du virker som en veldig grei jente, men tenk litt på dette.

    10. Kom med oppdateringer !! 😀 vi som støtter deg og som oppriktig liker å følge bloggen din ønsker deg kun det beste! Håper det kan veie opp for de negative kommentarene du får. Syns det er leit at andre må hakke så fært på deg, du er kjempemodig som tar oss med på denne reisen og er 100% ærlig! Håper smertene går over og at du blir superfornøyd med din nye stump, masse god bedring!

    11. Fint med oppdateringer, jeg liker deg og bloggen din godt, men kanskje ikke nødvendigvis et rent syteinnlegg om hvor vondt du har det? Du har jo valgt å sette deg i denne smertefulle situasjonen helt selv, så da synes jeg det er litt flaut at du beskriver en selvforskyldt smerte som “det verste du har opplevd”. Det blir som å ta på en varm stekeplate med vilje og skrive et helt blogginnlegg over hvor mye brannsårene svir… Ingen som tvang deg til å påføre deg smerte. Nå høres jeg fryktelig kynisk ut, men jeg har jobbet i helsevesenet, og sett mennesker med store smerter forårsaket av noe som han eller hun på ingen måte har ønsket eller kan noe for. Og ingen klaging. Håper du kan gi disse menneskene en tanke, der du ligger og synes synd på deg selv og rumpen din.
      Når det er sagt: Jeg respekterer valget ditt om å ta plastisk kirurgi. Du skal selvfølgelig få ta slike valg på helt egne premisser uten at noen skal trenge å hetse deg for det. Jeg håper at resultatet blir som planlagt, Isabel, og at du blir fornøyd! Jeg kan forestille meg at det er vondt nå, men bare husk på at det er veldig mange mennesker der ute som har vondt, men som ikke har betalt for smerten og som ikke får et fint resultalt av det.

    12. Uff, stakkar deg. Du får tenke på resultatet etterpå, Isabel. Jeg er helt sikker på at det blir fint 🙂
      Spør om dem har Paralgin Forte. Om du får det allerede, så vil jeg anbefale deg å ta 2 tabletter hver 4-5 time. (Jeg fikk det etter min operasjon og jeg sov nesten hele tiden 1 uke etterpå)
      Flottere menneske enn deg må man lete lenge etter. God bedring søte, vakre du <3

    13. Godt å høre fra deg Isabel! <3 Og drit i negativiteten du får ang operasjonen og du Pierre drit i at folk ikke forstår svensk, det er dems problem ikke ditt <3 Vær så snill å oppdater sånn som dette litt oftere, tenker på deg der du ligger i smerter Isabel, men håper du blir fornøyd og at det er verdt det, vennen <3

    14. Bra med oppdateringer 🙂 Synes det er så søtt at du blogger for hun! God bedring og gleder meg masse til å se hvordan det ble! 🙂

    15. Totalt uinteressant. Du har selv valgt å være i denne situasjonen, ingen operasjon er smertefri. Merker jeg blir irritert over syte-innleggene, når det finnes folk som ufrivillig ligger i smerte på sykehus, hvor situasjonen er mellom liv og død.

    16. Selv om hun har valgt å ta denne operasjonen har vel hun like mye rett til å ha vondt og få litt medlidenhet som en som har blitt syk og har smerter?? er det ikke synd på at en som røyker får kreft heller da? Siden vi vet at røyk fører til kreft? Og vi velger jo selv å røyke? Det blir for dumt og skikkelig slemt og umenneskelig og ikke mene at hun fortjener trøst og støtte nå.. Skjerpings folkens

    17. Kan folk slutte å syte over at Pierre skriver litt på morsmålet sitt, som er svensk, han prøver nok så godt han kan.. Og hvis dere ikke forstår den lille svensken som er i de siste innleggene synes jeg synd på dere…

    18. Du opererer rumpa, noe jeg helt ærlig synes er idiotisk. Ikke bare nok med at du allerede velger å ta valg som gjør at du er en unnasluntrer istedenfor en som med god samvittighet kan si: jeg har jobbet for den rumpa, men så klager du over smerte i tillegg? Du har selv valgt å påføre deg selv denne smerten, da får du gi deg i å klage, er ikke slik at du akkurat trengte denne operasjonen. Du får det til å høres ut spm at du har gjort en stor og nødvendig operasjon, noe du virkelig ikke har. Du burde heller bruke denne energien på å sende varme tanker til de som faktisk gjennomgår noe ille som for eksempel kreft. Det at du syter og klager over dette, det gjør at jeg mister det siste av respekt jeg hadde for deg – og det var ikke mye igjen.

    19. Dere forventer å få før og etter bilder mens hun ligger med smerter? Det er jo ingenting å ta bilder av akkurat nå så lenge det er mye hevelse og såpass nært operasjonen. Hun kommer garantert til å legge ut bilder når HUN er klar for det.
      En annen ting – dere som leser bloggen kun for å kritisere; skaff dere ett annet liv/personlighet. Får du en bedre dag så lenge du får slengt litt dritt? Grow up!
      God bedring, Isabell!

    20. Liker at du oppdaterer oss uansett om du føler det blir små kjedelige innlegg! Vil vite hvordan det går med deg dag for dag! Spiller ingen rolle om Pierre skriver for deg, svensk er helt rått😊 God bedring, håper smertene går fort over💗

    21. Huffda, så forferdelig. Masse god bedring til deg Bella! <3
      Jeg liker at dere oppdaterer i ny og ne. Gleder meg til du er back on track! Og fortsatt, du er utrolig snill som gidder å oppdatere bloggen for henne Pierre. Du er en snill kjæreste.
      🌴☀️💗💁🏽

    22. Dere som klager for prøve og opperere dere selv og se hvor jævlig det faktisk er 🙂 Enn og klage og snakke dritt !

    23. Vet du hva Isabell. Du gjør en veldig god jobb. Folk som sier det bare er barn på 10-15 år som synes det er gøy det du skriver og gjør så tar de veldig feil, fordi jeg er faen meg 26 år og synes du gjør en veldig bra jobb med bloggen og alt. Folk er virkelig bare sjalu, skjerp dere virkelig, dere må vokse opp. Jeg følger mye på Isabell og Pierre sin blogg, men har aldri kommentert noe som helst, men denne gangen så måtte jeg. Men fortell meg en ting (da snakker jeg til de som klager over hva Isabell gjør)!! Hvorfor er dere i det heletatt innom bloggen hennes, hun tjener på det hvergang dere klikker inn, haha, så da må hun få lov til å bruke pengene DERES på rompa si og nesa si og meeeer!!! Og slutt med det tullet å si hun må være fornøyd med hvordan hun ser og bla bla. Tro meg hadde dere også vært like rike som henne så hadde dere gjort det samme!! Men dere har sikkert ikke råd til det og da forstår jeg at sjalusien kommer 🙂
      Kos deg Isabell og glem alt det drittet folk sier om deg om Pierre 🙂 Keep up the good work

    24. Folk må egentlig være i situasjonen selv før dem dømmer. Selv tenkte jeg at det var latterlig å syte over en valgfri operasjon – helt til jeg bestemte meg for å operere nesen, da synes jeg faktisk synd på meg selv for det var ikke noe behagelig at all.

    25. Du skriver om at du har vokst opp i fosterhjem og hat hatt anoreksi, så klager du på at dette er der verste du har kjent. Jeg skulle gjort alt for å kjenne på den smerten du har istedenfor den jeg har kjent på i mange mange år.
      Operasjonene er helt opp til deg, og det er bra du i det minste er ærlig. Men prøv å hold deg på jorda.

    26. Liker disse oppdateringene. Flott at du skriver om opplevelsene slik at hvis noen vurderer dette, vet de hva de skal forvente

    27. fy fader, jeg vet ikke om mange bloggere som bryr seg så mye om leserene sine<<3. greit med små innlegg men du må ikke nå som du har så vondt. ta det med ro å bli smertefri så kan du skrive når du er på bena. god bedring<3<3<3<3<3

    28. Synes det er interessant med slike oppdateringer!:) håper du snart blir bedre, og at resultatet blir slik som du ønsker:)

    29. Skjønner ikke alle disse kommentarene om at det er din feil at du har vondt og at du ikke skal klage.. Det er de som klikker inn på DIN side,, du kan skrive akkurat det du vil.
      Stå på!

    30. baby, dumt at du har vondt. men det var jo du som tok operasjon.så please dont klag. i dont mean to be ekkel ellerno men håper det går greit . puss nuss`

    31. Herreguuuud, slutt å med klageinnleggene der du skriver at dette er det verste som finnes. Ja vi skjønner at du har det vondt, men kan du ikke heller skrive om hvordan du kommer til å ha det i ettertid, at det er verdt de, at du er heldig som får gjøre det, at du blir godt tatt vare på, du har god tid på å tenke på va som er viktig her i livet, ELLER HVA SOM HELST annet enn at det eeeeer så synd i deg for det er det ikke. Alle går igjennom vonde ting, men en operasjon som du frivillig tar for å få smashing ass, får du virkelig ikke medlidenhet av meg

    32. OPPDATER💗 Gleder meg til å se resultatet! Lykke til videre:) har tenkt på en fett transplantasjon for fyldigere rumpe selv, så dette er spennende;)

    33. Jeg håper ikke at du mener at du vil raskt stå på beine rakst og få frisk luft, ikke gjør det samme feilen som du gjorde da du tok silikone ,vær så snill! Ikke begynn å gå FØR du virkelig kan begynne å gå.
      Du brukte biniki og gikk på stranda for tidlig da du tok silikonene,derfor er puppene litt sånn hengete. Så pls ikke gjør samme feilen,hadde sett veldig stygt med hengere rumpe, det er jo derfor du må gå en GOD STUND før man kan ta seg av den Bh-en man får når vi tar silikon,regner med at det blir nesten det samme med rumpeoperasjon. Selv om jeg vet at det kan være vanskelig,man dør av nysgjerrighet,men uansett vær heller tålmodig og vente for å få best mulig resultat.

    34. Jeg tenker at når du går så drastisk til verks for å fikse på noe så er det tydeligvis noe du virkelig vil. Litt svake ord men masse god bedring! og gleder meg til å se når du er klar for å vise resultatet

    35. Sutter, sutter.. Du valgte selv og ta denne operasjonen! Hva forventet du? kan du ikke heller oppdatere om noe annet enn bare den rumpa di og hvor vondt du har det hele tiden?

    36. Nå er vel ikke denne smerten noe som “har hendt” deg, men noe du har påført deg. God bedring allikevel.

    37. Synes det er bra du oppdaterer om hvor vondt det er. Folk som vurderer dette selv (eksempelvist meg selv) burde få vite hvor vondt det er og hva di har i vente. Jeg personlig føler meg mer trygg av å lese hva som ligger i vente i å med jeg skal gjennomgå en slik operasjon selv “snart” og synes d er flott at noen åpner seg om smertene di går gjennom. Jeg har masse respekt for deg som gjør dette. Har man penger til å endre på noe man har *reflekser* for, så Go for It liksom? Mer syteinnleg pliz sier jeg. Jeg ønsker å høre hvordan dagene dine går uanz om di er like vonde i dag som dem var i går. Det er interesant for meg i vertfall om det ikke er det for haterene. Di er vel misunnelige fordi di ikke har penger nokk til å gjøre det samme kan jeg tenke meg. Å orde “legge seg under kniven” synes jeg er ganske nedverdigende å bruke både mot andre og seg selv. “legge seg under kniven” Hva skal det bety? At du er svak? Kan man ikke bare si “jeg har operert” liksom. synes det å bruke “legge seg under kniven” er ganske nedverdigende. Jeg skal operere meg og jeg er stolt over det, ville ikke sakt “jeg har lakt meg under kniven” liksom hahah? Skriver meg bare vekk nå, men uanz det du gjør står jeg i full respekt for, og vil du skal fortsette å skrive mer om disse “syte innleggene” folk mener det er. Du har jo vondt for god sake. U go girl, liker alt med deg og at du tør å stå frem for hva du gjør og lar ikke hatere dra deg ned. ❤️ U are my inspiration! <333

    38. Dere som sier at hun skal slutte å klage og syte… jeg er enig i at det har hun ingen rett til, men det er bare bra at hun gjør det! Et skrekkeksempel på hvorfor ingen må finne på å ta inspirasjon til å noensinne gjøre det samme.

    39. Regner med at alle dere som kommenterer at det er mange andre som har det værre, aldri klager på noe som gjør vondt selv?! Herregud, alle klager litt. Jeg selv har slankeoperert, og selvom jeg selv betalte for det, og valgte å gjøre det helt selv. Så gjør ikke det at det blir mindre vondt!
      Lykke til videre Isabel. Håper du er fornøyd med resultatet 🙂

    40. Om du først skal komme med en oppdatering, lan du droppe å si i annenhver setning at du har vondt. Det er ingen som tvinger deg til å ta alle disse operasjonene, de står kun på deg. Kom tilbake med de smertene om du blir skutt i leggen, da skal du få klage. Følger bloggen din, du er en stor inspirasjon.. Men jeg gidder ikke å lese videre om det blir om hvor vondt du har det i annenhvert innlegg og setning.

    41. For å være helt ærlig så ser det ut som Isabell “syt” for å vise dokker at det e ikke digg å operere seg. Det e en annen side av medaljen som man kanskje ikke ser så ofte. Klart det er vondt, hun har operert inn en rumpe men også fordi hun ikke er fornøyd med seg selv. Det er som å være fanget i en kropp du ikke liker å det er også en form for plage vil æ si. Mange kan ha plager som ikke vises på kroppen:).jeg er veldig for plastisk kirurgi, jeg selv kunne aldri ha gjort det for jeg er 100% fornøyd med å være meg men jeg kan skjønne det ikke er bare bare å ikke være fornøyd. Det er nok ikke det værste hun har vært igjennom hele livet men akkurat i denne kategorien som kalles kirurgi så er det nok ganske ondt. Mennesker må få lov å være den de er, alle ER forskjellig å takk Gud for det.

    42. er ikke dette som å skjere av seg hånda med vilje, fordi det er “fint” og så klage over at det gjør vondt?

    43. herregud da. folk sulter, folk lider av sykdommer, folk lever i krig, flykter fra landet sitt fordi de har et jævlig liv, det finnes så mange mennesker i denne verden som har et såkalt smertehelvete – slutt og klag, det var ingen som tvang deg inn i denne operasjonen. Vis litt respekt

    44. Er d mulig….. Jeg har ikke ord. Hvorfor gjør du dette? Hvor vondt har du det inni deg når du seriøst gjennomfører disse greiene? Jeg har null medlidenhet med din fysiske smerte, men håper noen hjelper deg med tomrommet i livet, som du fyller med unødvendige operasjoner, reiser og shopping. Stakkars rike lille pike 😟

    45. Du har ikkje rett til og klaga. Er sjølvvalgt smerte.
      Blir irritert over at de finst slike folk som klagar over ting dei velger sjølv.

    46. Det er vel egentlig ingen grunn til å syte når du selv valgte dette her… du har alt for store problemer

    47. hei. isabel eg syns du er fantastisk. eg elsker hva du har gjort me kroppen din, eg støtter deg uansett kva du gjør. for å sei det sånn ditt valg ikkje våras. <3 eg må bare sei når eg såg deg på paradise hotell 1 episode viste eg at hu må eg heia på. og det gjorde eg 😉 KJEMPE GLAD I DEG ISABEL.. Å IKKJE HØR PÅ HVA ANDRE SEIER 🙂

    48. Det verste som har hendt deg er dette? Livet ditt er easy, noe du ønsker og betaler for er det verste som har hendt deg. Føler titlene dine er tabloïds, blir alltid litt skuffet når jeg har lest tittelen og så leser innholdet på bloggen din. Men god bedring med smertene, thug life hva?

    49. Ta å hold kjeft a, du velger å gjøre dette helt selv. Tenk på at om noen uker har du en flunkende ny perfekt ass, vær glad for det og ti stille

    50. Du sier du har hatt en så fæl barndom, og har opplevd mye et barn ikke skal oppleve.. også sier du at smertene etter en frivillig operasjon er det værste du har vært igjennom. Det blir bare patetisk syting.. du valgte dette selv. Noen med den bakgrunnen du sier du har ville aldri ha karakterisert det der som sin verste opplevelse

    51. Syting og klaging (selvsagt i tillegg til alt det positive) er også en del av livet.
      Det er LOV å klage litt 😉 (selv om det i dette tilfelle er selvforskyldt 🙂
      God bedring 🙂

    52. Hvis det er så vondt, så kan du drite i å stappe inn silikon over alt på kroppen hele tiden! Vær fornøyd med kroppen du har!

    53. Det finnes folk der ute som har dødsvondt døgnet rundt i mange år, også presterer du å ligge her å klage over disse skjønnhetssmertene du selv har satt deg inn i. Skaff deg litt perspektiv og innsikt enkelte folks liv, og du vil fort finne ut at du ikke har det så ille som du tror.

    54. Blir så provosert når jeg leser enkelte kommentarer her, som f.eks den rett over her av Vilde. Herregud, at det er mulig å være så latterlig.. Bare fordi andre har det verre så kan ikke en ikke ha det vondt. Hater mennesker som alltid skal inndra at andre mennesker har det verre når en person syter litt, uansett om det er frivillig eller ei så hadde menneskene her helt sikkert grint noe jævlig selv hadde de opplevd lignende smerter. Hadde garantert jeg også. Nei, håper du får det bedre snart Isabel og ikke ta til deg alle disse kommentarene som disse taperne klarer å presse ut av seg. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg