Tenk at noe så lite kan være så gøy!

Dagen i dag har ikke vært noe spennende, den heller. Akkurat nå er det litt kjipt å måtte ha en blogg å oppdatere, når livet er så vanvittig ensformig og pisse kjedelig, ha ha. Jeg la inn et ekstra gir i dag, da!

Meg: Pierre, kan du grave frem noe fra kofferten som jeg kan kaste på meg?

Pierre: Hæ?

Meg: Vi må ta blogg-bilder!

Så i dag får dere nye bilder! Og som dere kanskje ser, forstår dere hvorfor jeg ikke har vært en linselus de siste dagene. Eh! Sexy lady med den samme hårdotten på toppen av hodet i 3-4 dager. Ikke noe glam life nå, gitt! 😉 Jeg fikk hvert fall rørt litt på stumpen i ettermiddag, og det var så befriende, selv om det bare var rett utenfor døra. Under den iherdige bildeknipsinga løp det plutselig frem fire-fem høner og kaklet i vei! Ha ha, det var altså det gøyeste jeg har opplevd de siste døgna, for herregud som jeg lo. Av noen fuckings høner, liksom. Da er det på tide å revurdere livet, Isabel!

My clique!

Det var stort sett dagen min, kort oppsummert. Uten om det har jeg og Pierre kost oss masse i hverandres selskap. Jeg er så glad for at han er her med meg ♥ Det er virkelig ingen som er så god som han. Vi så på disse bildene fra i fjor. Så utrolig koselig å se tilbake på. Det er sykt å se alt vi gikk gjennom, som har ført til den store kjærligheten vi har til hverandre den dag i dag. Jeg er en lykkelig frøken, det er sikkert og visst! Og herregud, se så annerledes jeg ser ut?! Shit, litt av en forandring, gitt. 

20 kommentarer
    1. Hei, håper du føler deg bedre nå enn det du gjorde for noen dager siden! Har du planer om å vise oss reultantene fra opperasjonen? Er så nysjerring, skjønner ikke helt at du tørr å gjøre noe slikt. Synes det du gjør egentlig trenger litt mot, lide for skjønnheten eller hva?
      Håer virkelig du føler deg bedre asap!

    2. Når skal du lage innkjøpsvideo ? 😂
      Og hvilken type rumpeoperasjon tok du ? Tok du sånn at man tar fett fra et annet steder og tar det i rumpa eller Tokk du sånne plater ?

    3. Hvis hun ikke er så fornøyd med resultatet så er det ikke sikkert hun vil legge ut bilder 🙂 hun trenger kanskje litt tid.. Kommer til å få mye stygge kommentarer uansett når hu legger ut bilde fordi folk ikke klarer å være glad på andres vegne.

    4. For et herlig blogginnlegg Isabell. Beundrer deg for at du både kan skrive dype innlegg som er veldig personlige i tillegg til lette hverdagsinnlegg, som er om noe så vanlig som høner.

    5. Jeg kommer ikke over hvor godt resultat du fikk av nese operasjonen, altså hallo! Syntes det var rart i starten men WOW! Den ser bra ut på deg og passer ditt ansikt utrolig bra!! Syntes du er utrolig flink, Isabel! Keep on the good work <3

    6. Glad for å høre at det går bedre med deg!
      Kommer du til å legge ut før og etter bilde av rumpen, eller er det noe du ikke ønsker?
      Masse god bedring!

    7. Hei Isabell, jeg er stor fan faktisk, og ser veldig opp til deg, jeg syntes det er dumt at det går dårlig nå for tiden med deg, og jeg har det sånn jeg å, hver dag.. Trives ikke på skolen, mister venner og livet bare blir fakka..😂 Jeg håper det blir bra med deg så fort som murIig!!!!! Men noe du kan trøste deg med er jo at du har noen jævelig misunnelige hatere! Haha😂 Du er jo så pen, så folk som misunner deg fortjener du!❤️ Stay strong!
      -Sofie😍

    8. Hvis det er lov å mate dem kan du prøve å gi dem en boks med mais, høner er veldig glad i det 😀
      Har høner på jobben(ikke spør hvorfor), og de er ganske morsomme, hvis du snakker litt med dem og gir dem litt mat så får du klappe/klø dem før du vet ordet av det 🙂
      Ja til små gleder! 😀

    9. Gleder meg sånn til å se rumpa di når den er ferdig!! (oi den setninga ble veldig rar følte jeg haha) hååååper du legger ut før og etter-bilder <3 og håper også du blir kjempefornøyd selv! <3 iiiih

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg