Det endelige resultatet?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hello from this fresh fucker!

Det er mange som lurer på hvordan resultatet er, og hvordan jeg ser ut. De fleste tror at det er en Kim K-ass jeg har fått meg, og det kan jeg avkrefte. Jeg har fått en fin, formfull rumpe med volum som ser naturlig ut i forhold til min kropp. Det var veldig viktig for meg, at det ikke skal være overdrevet. Rumpe er fint, men jeg hadde nok ikke passet i en super stor rumpe, nei. Nå er jeg ekstremt håven, så noe endelig resultat har jeg ikke fått se selv enda. Jeg trør rundt i noe som ser ut som en sykkelshorts hengende fast i et korsett. Med andre ord er jeg like nysgjerrig på resultatet som det dere er 🙂

Ah, ja… Nå er snart dag fem i Istanbul over. Jeg kan ikke fatte og begripe at vi har vært her så lenge alt? Hvor i all verden har de døgna løpt hen? Formen er nå hvert fall på bedringens vei, og godt er det! Jeg vil ut å oppleve, ikke bare ligge her å glo i veggen. Det er akkurat like lite spennende som det høres ut som, for å si det sånn.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dagen kort oppsummert:

1. Jeg har fått unnagjort nr 2 på do for første gang (ha ha, her holder vi ikke tilbake på noen ting, dere), haha!

2. Face-timet med mamma og svigermor.

3. Spist kylling og rød ris til middag.

4. Oppdatert snapchat (isabelSraad heter jeg) med litt for mange videoer.

Takk for meg! 

31 kommentarer
    1. jeg ville bare si at du er så UTROLIG PEN uten sminke!!! Du ser ut som sånn proffe sminkeartister som bare er helt goals uten sminke. + et lite tips, prøv matte lepper av og til, for å variere det litt. Stå på videre!<3

    2. Hvor lenge må du gå med den “støtten”, og hvor mange uker går det før hevelsen går bort? 🙂

    3. Du er dødspen uten sminke, mye finere enn med faktisk! Helt seriøst.
      Men du! Ikke legg ut så insane mye på mystory a, det er jo uendelig! Blir så jeg ikke ser ferdig alt, og jeg er nok ikke den eneste..
      Gleder meg til å se resultatet av inngrepet og håper det ble sånn som du så for deg 🙂 natta snuppa!

    4. Kan du fortelle litt om hvor du kommer fra? Du sier du er halvt iraner og araber, noe man ser det på deg faktisk, men hvilket arabisk land kommer du fra? Er litt forvirrende siden søsteren din skriver i kurdiske grupper på facebook at hun er halvt araber og kurder, så lurer egentlig på hvor dere egentlig kommer fra 🙂 god bedring forresten, og pleeease skriv et innlegg om din sminkerutine!

    5. Du er så fin!!! Og eg elsker det svarte håret ditt :* gleder meg til å sjå resultatet av rumpa di!! Snakker du norsk med moren din?
      Keep it up girl! Du er rå<3

    6. Du er den peneste jenta jeg noen gang har sett uten sminke. Fy faen, det kler deg SÅÅÅÅ utrolig godt. Du er ei flott jente både med og uten sminke! Det skal du virkelig ta til deg 🙂

    7. loool
      trodde me sko få se resultate nå eg 🙁
      masse god bedring! ❤️ håpe bilder komme snaaaaart!
      E syyyyykt spent

    8. Hahaha nummer 2 på do, digger deg!! Bra du endelig sa ifra til folk om at resultatet ikke er klart ennå, kan ikke skjønne at folk ikke forstår at det er ikke noe man ser de første dagene akkurat! Ha en fin dag vakre deg!

    9. Gleder meg skikkelig til å se hvordan operasjonen gikk. Elsker bloggen din, synes du er utrolig gøy å følge med på, så må innom her flere ganger om dagen! Må bare innrømme at jeg blir litt skuffet av at overskriftene dine ikke stemmer heelt med innholdet alltid.

    10. Regner med du fiksa puppene også? Siden du har sånn greier der? Tviler på at du kommer til å tørre å innrømme det da, SÅ mye som du skrøyt av Thailand og alle kommentarene du svarte på om at det var myyyyye bedre der enn i Norge. Var visst ikke det gitt! LER

    11. Man fikser ikke på pupper før det har gått et halvt år etter operasjon – anonym – i tillegg har det vært klin umulig å ligge på magen dersom hun hadde gjort det. Ta med deg anklagene du finner opp selv å tørk deg i rævva med de 😉

    12. hva betalte du for å operere rumpa?
      Men overskriftene dine sier noe helt annet enn hva du egentlig skrive ,skjerp deg med det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg