dette irriterer vettet av meg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En liste full av irritasjonsmoment i livet mitt

Drinken. Når folk absolutt er nødt til å dra med seg drinken sin ut på dansegulvet. Den drinken blir ikke i glasset vennen min, den sprutes over alle som står rundt deg! Det er da klart at jeg vil ha champagne i håret mitt, og hvert fall en stor, jævla skvett i øyet.

SERIOUSLY?! Når jeg er ute på byen, og ser veldig tydelig at folk stirrer meg i hjel. Ja, jeg har faktisk øyner, jeg også. Det verste er når de prøver å ta snikbilde, men GLEMMER AT BLITZEN ER PÅ! Da blir jeg så pinlig berørt på deres vegner. Kan du ikke bare komme bort, og være hyggelig? Da kan du faktisk få et mye bedre bilde, enn et kleint “seisabel29meterunnahihi”.

Cancelled. Når man har en avtale med en, og personen alltid avlyser. Gjerne i siste sekund også. ARGH. Verste jeg vet.

SÅ 2015! Når jeg endrer på utseendet og folk bare “HÆÆÆÆ HVA FAEN JÆVLA LØGNER I FØRSTE EPISODE AV PARADISE HOTEL SIER DU AT AAAALT VED DEG ER HEEEELT EKTE HVAAA FAEN AZZAAAA”. Slaaaapp for f av! Det sa jeg for ett ÅR siden! Da var alt ekte. Er det ikke lov å endre på ting ved seg selv i ETTERTID om man ønsker det?

Bitches. Når folk på byen er så jævlig falske. Det pleier å være sånn som dette: Jeg kommer ut av doen. Skal vaske hendene. Jentene som allerede er på toalettet overfaller meg med “åååh jeg er såååå fan, digger deg på blablabla, omg fnizzzz”. Hyggelig, tenker jeg da! MEN, neiiiida du. I det de snur seg, pleier det som regel plumpe opp noe som “omg, stygge bitcha der”. Jeg kan mildt sagt meddele at jeg aldri klarer å holde meg, og rett og slett går etter for å konfrontere. Vi er da faen mennesker, vi også!

Nei, takk. På snakk om byen… Dere vet når en fyr vil spandere drink på deg? Jeg takker alltid nei dersom jeg ikke kjenner fyren, for jeg kan rett og slett skaffe min egen drikke. Jeg trenger ikke noen til å betale for at jeg skal bli enda fullere. Det klarer jeg helt fint selv! Det som er downsiden da, er at gutten som regel alltid blir furt. “Du er så jævlig diva”. Nei, jeg er ikke det – din intensjon er å kunne bruke det at du har kjøpt drikke til meg, som en unnskyldning til å få deg ett hook. Det går ikke i land hos meg, gutten min!

The struggle. Vind + lipgloss + hår. Trenger jeg virkelig si mer? Dette er noe som får meg til å klikke sånn ca. hver eneste dag. Argh.

Fly. Dere vet når flyet lander, og lyset med setebeltet går av? Da hopper alle opp fra setene sine og dytter seg frem i midtgangen. Hvorfor??? Vi vet jo alle at absolutt ingen av oss kommer ut den døren før om 10 minutter uansett. Slapp av!

Kleinhet. Er det noe jeg hater er det nødt til å være kleine stillheter, og generelt kleine samtaler. Det er virkelig ikke noe for meg, og derfor sjekker jeg ut rimelig kjapt. Irritasjonen oser hos meg om jeg er nødt til å delta i en samtale hvor man bare pjatter for å pjatte, typ som med en ukjent i en heis. Asså, neeei… Ha ha!

25 kommentarer
    1. Kjenner meg igjen i ett par punkter ja.
      Spes lipgloss og vind, dårlig kombo hehe.
      Synd du får så mye hets, kjenner deg ikke, kan ikke fordra Paradise hotel, men jeg dømmer deg ikke eller tenker negativt om deg.
      Til tross for at jeg syns du var vakker fra før av så er det din kropp og ditt valg med tanke på operasjonene du tar.
      Bare drit i hva folk skriver til deg Isabel, du virker som ei snill og god jente med gode verdier. Møter jeg deg en dag på gaten skal jeg si det ansikt til ansikt.
      God bedring.

    2. I feel ya girl! Har aldri møtt deg men håper du er like jordnær i virkeligheten som i dette innlegget;)

    3. Heisann, folk tar med seg drikken på gulvet for at ikke folk skal putte noe i den. Det er sykt irriterende og få alkohol over hele seg. Men det er bedre enn å ikke huske kvelden. Hilsen en som kjenner seg igjen.
      Du har en super blogg!

    4. Jadda… nå skjønner jeg fullt ut hvorfor jeg flytta fra Oslo til Lillehammer.
      Du er 22 og har mest sannsynligvis gått almen på skolen men hva skjedde med den sunne fornuften?
      Det er ikke rart folk ser på deg når du ser ut som virkelighetens barbie og trykker ansiktet fullt av kosmetikk, har du tenkt på hvordan du kommer til å være falleferdig om 10 år?
      Og hva med ordentlig språkbruk, når du atpåtil uttaler deg offentlig?
      Er det noe jeg virkelig missliker så er det dårlig norsk, men du er vell ikke norsk…
      Du kunne iallefall forsøkt å virke sånn passe voksen siden du har så mange “som ser opp til deg”
      Til slutt så får jeg vel legge til at om du tar dette alt mye personlig, så er det vel en grunn til det..

    5. Hei Isabell!
      Kommer vi til å få se før/etter bilder av inngrepet du har gjort? Eller vil du holde det litt mer diskret?
      Liker at du har en så åpen blogg! Mye mer spennende å lese enn de som legger frem alt nøye planlagt og nesten litt fake.
      Klem!!

    6. Det blir for useriøst og barnslig når du bruker så mye banneord i tekstene dine. Bruk av mye banneord er et tegn på dårlig ordforråd

    7. Herregud som du skryter av deg selv. Du har kun vært med i et tv program i fjor. Hva tror du at du er?

    8. Så hvis en gutt faktisk bare har lyst til å spandere en drink på deg, så tror du at han vil hooke opp? haha! Ikke vær på innbilsk da!

    9. Det var ikke mye å irritere seg over. Småting kaller jeg dette. Forresten har man ikke godt av å irritere seg. Slapp av

    10. Baksnakking må være det verste ever, jeg får seriøst helt angst av det. Hvorfor kan ikke folk bare være ekte og si det som plager dem direkte til personen istedenfor til alle andre? Huff, folk as. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg bodde heelt isolert og slapp å bekymre meg for hva andre sa om meg.

    11. Du burde kanskje ta litt mer hensyn til din lesere og svare i kommentarfeltet… Du påstår jo at de som leser er såååå viktige .. Du svarer en av 100 kommentarer… Blogging er ikke en jobb om du bare poster innlegg Og driter i resten!

    12. Hei 🙂 Er lite tips til deg: Som ovenfor nevnt, bruke mindre banneord i tekstene dine. Å ta med drinken på dansegulvet er lurere enn å sette det igjen for å unngå at noen putter noe i drinken din. At folk tar bilder av deg uten å spørre, er faktisk ganske frekt spør du meg, så veldig enig med deg der. Skjønner at det irriterer deg 🙂

    13. Jeg skjønner virkelig ikke. Godtar du noen hatkommentarer? Er dette for oppmerksomhet da, og at de hatkommentarene som får deg til å se bedre ut legger du ut? Altså, også styrer du på med å godkjenne og avvise kommentarer men du svarer ikke på noen. Så mye bryr du deg om leserene dine, ja.

    14. AMEN!!! ISBAEL !! AMEN!! de fake kjerringene som overfaller deg på do er de værste. Med engang du snur ryggen, “æsj, slut” og alt mulig rart… det direkte kvalm, og de har seriøse problemer med seg selv.

    15. Tor Olav^ hva gjør du inne på bloggen hennes? Pælmer idiotisk kritikk i hytt og gevær. Tipper at du er 40 år gammel. La nå jenta være. Hva faen angår deg åssen hu vil se ut? og siden du snakker om dårlig norsk, det skrives, allmenn*. Hun gikk faktisk idrett, og det man går på VGS, har faktisk ikke så mye å si. Hva du gjør etter VGS kan være noe helt annet. Vet ikke jeg hvem som har mest fornuft her. La nå folk gjøre det som gjør de glad, og slutt å heng deg oppi andres liv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg