JEG BEKLAGER

Herlighet, jeg har så dårlig samvittighet at dere aner ikke. Samtidig som jeg kjenner på skyldfølelse, vet jeg jo med meg selv at jeg har hatt gyldig grunn til det. Jeg prater selvsagt om hvor elendig jeg har vært på å svare i kommentarfeltet. Jeg har aldri vært så lite aktiv tidligere, så jeg skjønner at dere reagerer. Når man etterlater en fin kommentar, eller gjerne et spørsmål, forventer man seg at man skal få svar. Og det er noe jeg synes er veldig viktig selv også, for hey – jeg elsker å kommunisere med dere! Jeg har bare ikke hatt mulighet, eller krefter til å egentlig i det hele tatt sette meg foran Mac’en. De gangene jeg har gjort det har vært for å oppdatere dere, og da er det vel innleggene som har blitt prioritert. Jeg håper at dere forstår ♥

Men! For å gjøre det godt igjen tenkte jeg å skrive et eget innlegg med deres senest stilte spørsmål. Så om du har stilt meg spørsmål uten å få svar, har du muligheten til å stille det igjen i kommentarfeltet her. Men bare sånn at jeg har sagt det på forhånd, – spørsmål angående operasjonen vil jeg helst ikke svare på. Det jeg ønsker å dele om det, vil komme etterhvert 🙂

Klem fra meg, og tusen takk for tålmodigheten! Dere er best.

73 kommentarer
    1. Jeg lurer så ekstremt på hvor du har kjøpt den rød bikinien og om butikken har store størrelser? 🙂

    2. Hadde syns det hadde vært gøy om du jevnlig har innlegg der du svare på de siste spørsmålene. Er fint å lese hva andre lurer på, for ofte lurer jeg selv om jeg ikke spør. God bedring

    3. Hvorfor går du rundt i støttebh i Istanbul?
      Jeg skjønner ingenting av hvor du/dere bor? Har du og Pierre leilighet, skal dere kjøpe leilighet, eller noe lignende?
      Siden dere begge tjener en god del penger, har dere tenkt litt fremover, kjøp av hus eller en stor fin leilighet eller noe i den duren?

    4. * Hva heter kirurgen og klinikken som du opererte deg hos?😊 (neseoperasjonen)
      Siden han skal være en av verdens dyktigste så burde jo d være OK og svare på🙈🙈

    5. Hei!:)bare lurte på om du har det bra etter alt dritt som blir slengt etter deg?du fortjener det virkelig ikke for selv om jeg ikke kjenner deg virker du utrolig snill og hjertevarm<3 ser sykt opp til deg,og det at folk legger sånn press på deg med å si at unge jenter ser opp til deg sånn at de blir påvirket av alt du gjør er jo ganske teit for det er jo mye mer unge jenter blir påvirket av som alle de Instagram bildene av alle de skinny jentene så det er bare bull at folk sier sånn til deg. Ønsker deg alt godt! Elsker deg

    6. Er du enig selv i at inngrepene du har gjort har fjernet de særpregene du hadde, det som på en måte gjorde Isabel til Isabel? Hva tenker du når du ser gamle bilder, eller bilder fra et år siden kan det vel nesten bare være.
      Du er pen nå også, ikke misforstå. Men jeg føler bare at hadde jeg fikset på alt jeg ser på som “feil, stygt, for stort, for lite” hos meg selv, hadde jeg tatt bort mye av det som gjør meg til meg, selvom det bare er utseendemessig.

    7. Hei, lurte bare på siden du å Pierre har leilighet sammen i Oslo, har dere etter vært tenkt å kjøpe noe større? Hus liksom? digger dere begge to, stå på! ❤️

    8. Liker du og snakke med fansene dine? Og svarer du hvis du får meldinger for eksempel på Mail da? 🙂 Klem i fra meg!

    9. Du har kanskje gjort det før, men kunne du lagt ut en collage av stilen din? Eller de klærene du liker best å gå med?😚

    10. Hei Isabel 🙂
      Har fulgt med på bloggen din lenge, og jeg og lillesøsteren min elsker når du og Pierre legger ut videoer på YouTube😍
      Uansett, jeg spurte deg en tid tilbake om du og Pierre kunne laget en liten video hvor dere gratulerer lillesøsteren min med konfirmasjonsdagen, hun heter Anette. Jeg hadde blitt såå glad om dere kunne gjort det! Hun ser så opp til dere og vi digger deg for at du er så åpen og ærlig, hun hadde sikkert grått av glede om hun hadde sett deg, så det hadde betydd så masse for oss!
      Håper virkelig du kan, trenger ikke mer enn 10 sekunder liksom ..:)
      Skjønner at du har mye å gjøre så forstår om det ikke går også selvfølgelig!
      Mvh Maia

    11. du er jo 22 år og har levd livet litt og har sikkert litt erfaring rundt dette, jeg lurer bare på om man bare sånn plutselig kan miste følelser for en man er glad i? altså kjæresten sin? fordi kjæresten min gjorde det slutt bare sånn helt ut av det blå, vi har ikke kranglet eller noe, alt har bare vært fint! jeg skjønner bare ikke hvordan det er mulig og bare plutselig miste følelser… for det var det han sa, at han ikke følte noe. vi har det SÅ fint sammen, jeg vil si vi er utrolig heldige som hadde så lite problemer og det eneste jeg gjorde var og skrive og gjøre fine ting for han, så tror du kanskje at han bare er litt forvirret og usikker og at det ordner seg etterhvert? tror du det er et lite håp for meg at vi kan ende opp som kjærester igjenn? håper på svar, og ha en kjempefin kveld videre fine deg <3

    12. Kommer du til å gå mer inn i detaljer på bloggen om spiseforstyrrelsen/anoreksien du hadde for en stund tilbake? Hadde vært utrolig spennende å lese om, men skjønner godt at det er en meget personlig sak.

    13. Hei, Isabel! Jeg elsker bloggen din, og jeg har noen ganger prøvd også få tak i deg for eksempel på Mail, men så forstår jeg jo selvsagt at du er masse opptatt for tiden da! Lykke til videre med operasjonen din!
      Klemmer i fra meg da! 🙂

    14. Kan du komme til Bergen på meetup en gang?? Du og Pierre har så mange fans i Bergen, hadde vært utrolig kult!

    15. Hei Isabell og pierre!!
      Lurte på om dere kunne svare på følgene spørsmål!
      Hvor lenge har dere vært sammen?
      Er du religiøs?
      Har du tenkt og melde deg på igjen på paradise Hotel?
      Favoritt mat?
      Favoritt drikke?
      Kysse bilde av deg og Pierre?
      Hvordan uttaler man Pierre? Jeg så han og hadde så lyst til og gå bort og hilse men var så flau for at jeg sa navnet feil!!
      Kan du ha konkurranse på bloggen for dine lesere?
      Hvor lenge blir du i Istanbul?
      Har du planer for sommeren?

    16. Hei! kan du se igjennom meldinger på facebook? har prøvd å kontakte deg flere ganger.. du har sett meldingene står det, men du svarer ikke:/

    17. Hvis du kunne valgt mellom all mat i verden. En rett/godis du skulle spist for resten av ditt liv uten å legge på deg mer elns av det. Hva ville du valgt? (Utenom kylling og ris) hahaha

    18. Hei, hvorfor har du ikke like mye kontakt med storesøsteren din?
      Hvorfor går du med støtte BH? Du har ikke tilfeldigvis tatt fett fra magen din og fylt på rumpe og mer i puppene? Ha en fin dag:)

    19. Hei jeg går i sjette klasse å har lyst til å begynne med sminke men det er ingen av vennene mine som bruker det så….

    20. 1 Silikon eller fett? Kan ikke se for meg at du har nok fett til det 😮 (kompliment!)
      2 link til dem du gjorde det hos
      3 blir overrasket over at de sier du kan sitte på rumpa, gjort det selv og alle steder jeg var hos så sa de ingen sitting på minst 3 uker ;o
      4 hvem ordner du leppene dine hos? Du får så naturlige! Sophia Elise feks får sånn kanin munn når hun smiler fordi det ikke er fylt på midten av overleppa O.o

    21. Hei!
      Hvor mange søsken har du?
      Har du kontakt med faren din?
      Har du planer til sommeren?
      Kan du lage video der du viser hvordan du krøller håret ditt?
      Håper dere koser dere masse i Istanbul <3

    22. Hva syns du om pelsindustrien og testing på dyr? Vil gjerne høre hva du tenker om det fordi du er en såpass stor moteblogger. 🙂

    23. Hvor kommer du fra? Er usikker på om du er araber eller perser. Har spurt deg flere ganger om svar. 3’rd time always a luck?

    24. Vet ikke om dette er et spørsmål du vil svare på eller ikke haha.. Men jeg lurer egt bare på om vi kommer til å få se før og etter bilder av stumpen? Hadde vært gøy å se i og med at du faktisk er den første jeg har fulgt under prosessen! Jeg har heller aldri sett før/etter bilder av andre som har gjort lignende så ja, hadde vært kult!

    25. Syns det er rart at folk gidder å spørre deg så mye om Martine.. Hallo folkens, kanskje det er litt ubehagelig og rart å sitte å svare på ting om Martine..?
      Jeg er hvertfall ikke noe interessert i å høre noe mer om Martine :p
      Isabel: Kan du poste flere outfit bilder? 🙂
      Vet at du ikke kan det nå med tanke på operasjonen, men det beste jeg vet med bloggen din er sånne outfits bilder og slikt, elsker stilen din 😍💖

    26. Det var jo en grunn for at det ble spist så mye biff, bernaise og pommes frites på Gran Canaria. For å få fett

    27. Det innlegget du skrev om at vi ikke skulle nøle med å kontakte deg med det der fosterhjemgreiene. Jeg sendte en lang tekst. Og jeg gikk hele dagen og ventet på svar. Jeg delte alt med deg. Noe privat. Egentlig. Jeg skulle ønske du kunne svare. Hvorfor svarte du ikke?
      PS: elsker bloggen din💓

    28. Ser at du ofte er på brow rehab, og brynene dine har blitt helt sykt fine!!! Kan du vise før og etter bilde etter sist gang liksom?? Blir deg mye forskjell hver gang? Og kan du vise de med og uten sminke??❤️❤️❤️❤️

    29. Hvorfor legger du alltid ut åter til leserne dine og lurer oss med overskrifter som ikke er relevant til det du skriver om en gang? Skjønner greia med at du sanker inn en haug med lesere på den måten men den stratergien kommer ikke til å funke lenge!

    30. Hva synes du om jenter som har litt ekstra på kroppen, men er stolte av det? Sjekk ut camillalor på instagram for eksempel. Hun har vært mye i media i det siste 🙂
      Hvilken dialekt i Norge synes du er den diggeste?
      Hvor skulle du aller helst bodd? Og hvis det var i Norge – hvor?
      Håper det går bra med deg etter operasjonen 🙂

    31. Hei! Jeg bare lurer på har du mye kontakte med de du var med på Paradise hotell med? Følger du med på årets Paradise hotell? Synes du det er urettferdig at de har fått nytt hotell? Hva slags planer har du for fremtiden?

    32. Heihei! Håper du føler deg bedre nå Isabel! 💞 Skrev et spm tidligere om Rhodos, bare copy og paster her jeg:
      å snapchatten din spurte du om tips til hva du kunna skrive om, så jeg lurer på om du kan skrive litt om Rhodos nå når det nermer seg sommer? Tips og eventuelt hva man bør vite før man drar dit for å få det beste ut av det! Vi driver å ser på hoteller og lurer litt på hvor i Rhodos by man bør ligge i forhold til strand og bargate å sånn forskjellig! Håper på svar! God bedring Isabell!

    33. jeg bare lurer på om hva du syntes om silikon? og har du det?
      jeg har veldig små pupper og har lyst å operere meg, for det er noe jeg har vært misfornøyd med lenge, men syntes det virker så skummelt å operere seg.

    34. Hei 🙂 Ville bare si at syntes du er sterk som klarer og lese de stygge kommentarene du får 😀 Det er ikke greit at folk slenger dritt om andre uansett, andre kan bli såret! Jeg synes folk skal respektere dine valg og ikke minst deg <3

    35. Hei Isabel, så nydelig du er😊❤️ Jeg har noen spørsmål:
      ? har du kontakt med Audun? Har Pierre det?
      ? hvilken tid i tenårene var din favoritt?
      ? når kommer innkjøpsvideoen fra London som du sa du skulle filme i Istanbul?😉 Gleder meg veldig til den!
      ? ser du på Skam?

    36. Du har jo gått gjennom en operasjon og hatt store smerter i ettertid så det er jo godt forståelig at du venter med å svare på kommentarer når du er deg selv igjen. Burde vel alle oppegående mennesker forstå.. 🙂

    37. Hvorfor sier du hele tiden at du er så liten og har liten skostr.? Det er liksom ikke unormalt og være 160, og 37-38 er gjennomsnitt skostr. for jenter, og du har 36?

    38. Jeg lurer på det samme som i den første kommentar: hva synes du om det du gjorde mot Martine? Angrer du?
      Jeg liker hele deg utrolig godt! Alle dine meninger, alle valg du tar og står for og egentlig absolutt alt sammen ved deg og den personen du er liker jeg og respekterer sterkt! Men så går det aldri vekk fra hodet: hvordan kunne et så godt menneske gjøre noe mot en hun virket ganske nær med. Og jeg tror nok det er flere som lurer sterkt på det samme.

    39. Hvordan registreres klikk på blogg.no? Når det står at man har 40 000 klikk, er det da unike? Eller antall klikk?

    40. BROWSREHAB
      ———————-
      Hei!❤️
      Kunne du forklart litt om prosessen du gikk igjennom med browsrehab?
      Lurer altså på om hva de gjør, veldig bokstavelig forklart, og om hvor mange ganger du måtte ta behandlingen før du fikk de flotte bryna du har nå.
      ? har nemlig sett på Snapchat hvor du snakker og er uten sminke, og de er jo bare så perfekte, selv uten å være sminket ?
      Du er en flott jente! Stå på! 🌸

    41. Du snakker veldig mye om din mor på bloggen din og vi får se masse bilder, men du snakker aldri om din far. Har du ikke noe kontakt med han? Håper spørsmålet ikke var for personlig

    42. – Hvordan ser du for deg livet ditt om 20 år? Er Pierre mannen du skal gifte deg med? Kommer du fortsatt til å blogge?
      – Ønsker du deg et forstadsliv med hvitt stakittgjerde eller et byliv med fest og morro?
      – Har dere lyst på barn?
      – veldig morro med de innleggene som “10 ting du ikke visste om meg” eller “10 ting du ikke visste om paradise hotel”, ønsker meg flere sånne 😄🤘🏻

    43. Har du ikke kontakt med faren din? Hvorfor skriver du aldri om storesøstra di? Hvordan er forholdet deres? Er faren din årsaken til at du havna hos barnevernet?, eller er det noe annet? Hvor er du opprinnelig fra, altså moren og faren din? Siden du ønsker å være så åpen, kan du fortelle litt om årsaken til barnevernet ble inn innblandet og fosterfamilie? Siden du har sagt A kan du si B, hahah. Leste et sted at du ikke vil fortelle det på grunn av hensikt til familien din elllernoe,men siden du ikke sier noe tror folk at det er på grunn av faren eller moren din, dårlig gjort at folk antar sånt om moren din! 😌😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg