“OM HUN IKKE OPERERER SEG, SLÅR PIERRE OPP”

Herreguuuud! Jeg er så sint. Sint, og i forsvarsmodus.

Jeg kommer (dessverre) over forskjellige diskusjoner, og leser i ulike kommentarfelt, om meg selv og om min kjæreste. Det er så vanvittig masse pisspreik, og helt hårreisende påstander som får meg til å koke over. Jeg leser om meg og P som om jeg leser om to helt ukjente mennesker. For vet dere? Jeg kjenner meg ikke igjen i det disse menneskene påstår. Jeg er ikke sammen med den mannen de beskriver.

“Etter hun ble sammen med Pierre, har hun tatt tre store operasjoner. Stakkars jente, han ødelegger henne!”.

Er det lov å si, hold til helvete kjeft? Jeg skjønner ikke. Jeg skjønner ikke hvordan enkelte kan sitte der hjemme, og påstå at Pierre er grunnen til at jeg har tatt de valgene jeg har? At han ødelegger meg? At han gjør slutt om jeg ikke endrer på meg?! Hva vet du? Helt ærlig – hva faen vet du? Jeg blir så lei. Det at han skal få skylda for å påvirke meg til å endre på meg selv, for jeg tydeligvis ikke er «god nok som jeg er», er trist. Dere skulle bare visst, kjære bessevissere. Er det én som har prøvd å snakke meg bort fra det, alt hva han har kunnet, så må det være han. Han ble sammen med meg før alt dette skjedde, og allerede da hadde jeg planlagt disse inngrepene. Det er mye dere ikke vet, ha det i bakhodet.

Jeg er helt enkelt en vanvittig heldig jente, som virkelig har skutt gullfuglen. Jeg har funnet meg den mest fantastiske mannen i hele verden. En mann som støtter meg i alle valg jeg tar, selv om han kanskje er uenig i enkelte. Dere aner ikke hvor lite begeistret han har vært for hvert eneste inngrep, for gjett hva? Han ble forelsket i Isabel. Den Isabel-en uten silikon, og uten ny nese. Han gjør kun sin jobb som kjæreste når det kommer til å være her for meg, og forsvare meg når all hets blafrer inn. Han gjør det selv om han vet på forhånd at han kommer til å få en haug med kritikk mot seg, for «hva er vel det å forsvare»? Han driter i, han står opp for meg og er den støttende mannen jeg alltid har ønsket meg. Hadde din kjæreste gjort det? 

Jeg vil vel egentlig få frem at jeg selv har en egen vilje, egen hjerne og egen stemme. Uansett om jeg er i et forhold eller ei. Om jeg vil farge håret rødt eller få større rumpe, ja, da er det for faen mitt eget valg og ikke noen andres. Pierre har ikke gjort noe annet enn å være helt fantastisk, så jeg tenker ikke å sitte her å se på at han skal bli dømt og krenket på grunn av mine valg, som jeg har utført på meg selv. Jeg setter foten ned – nå er det nok.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

41 kommentarer
    1. Åhhhhh sykt!! Hva er det med folk, og missliking med noen bloggere da?? Er det det at misunnelsen sitter så på fingertuppa, enkelt å rable ned noe skitt mens de gjemmer seg bak lapptopen??? ARGH!!! Har selv et blogginnlegg om temaet, og det er vel pokker meg mitt valg om noe utføres på MIN kropp! Kjenner jeg koker litt nå, men helt greit, ser jo hvem som er taperen. Ikke vi i hbvertfall! Flott par er dere uansett! 😀

    2. Haters er der for en grunn. Nemlig sjalusi. Jeg støtter deg Isabel fullt ut! Det skal du vite ❤️ Du og Pierre er fantastiske!

    3. Dette er kun ditt valg!! Folk skal ikke kritisere hva du vil gjøre med din kropp! ❤️ Jeg støtter deg!!

    4. For all del, forstår at det er kjedelig at folk misforstår og prater om ting de virkelig ikke har peiling på, men det finnes også ting som er viktigere her i livet… Akkurat nå har det vært en stor ulykke hjemme i Norge, flere har mistet sine kjære. Er det ikke bedre å sende noen god tanker og omsorg til de fremfor å fokusere på hva folk synser og mener om operasjonene dine? Jeg mener absolutt ikke å kritisere deg, du er fritt menneske som gjør akkurat hva du ønsker, både hva du publiserer på bloggen og hva du gjør med utseende ditt. Du fortjener ikke kritikk for operasjonene dine, men akkurat nå skjer det verre ting enn idiotisk sladder fra personer som virkelig ikke vet hva de snakker om uansett.

    5. Kjære Isabel. 🙂 Jeg skjønner veldig godt at du blir mektig provosert av de som påstår noe så feilaktig. Det skulle blott bare mangle. Det er tydelig at misunnelse og hat er veldig lett å fremme når en sitter trygt og godt gjemt bak en dataskjerm og kan være anonym i kommentarfeltet. Husk at mange også ønsker deg og Pierre alt godt, og synes at dere er et vakkert par som tydeligvis ikke vet hva godt dere kan gjøre for hverandre. 🙂 Det er en grunn til at dere er så populære. Dere er smellvakre begge to, omtenksomme, i tillegg til at dere skriver/poster interessante innlegg. Dette er det desverre mange som ikke liker. Stå på videre, unner dere alt godt i fremtiden. Klem. 🙂

    6. 13 mennesker døde i en tragisk ulykke i dag……og dette var mer viktig for deg å skrive om…..du er patetisk

    7. Kjære Isabel❤️
      Finnes det ikke viktigere ting i verden enn smalere nese, større rumpe og “juicy lips”? Altså, denne bloggen skal jo handle om deg og det du gjør, men synes du ikke at det blir litt overfladisk? I ny og ned, kan du jo fronte boikotting av sirkus og pels… Så blir det litt av alt. Få med det som er viktig og uviktig.
      Når du legger ut på Instagram, at du har 80k i sedler, det er lite imponerende altså..
      Jeg vil bare prøve å være konstruktiv her. Du er ei buissnes woman, selvfølgelig! Hvis ikke hadde du jo aldri vært der du er idag – men prøv å tenk på verden. Det rundt deg, hva som skjer og hva som er relevant. Hvis du tror at å gå rundt som en zombie, med klær til 50k på deg, ta selfies her og der, bestille turer til utlandet når du vil og å ta operasjoner bare fordi du ikke liker noe ved deg selv, ikke er overfladisk, så er du ganske langt ute å kjører. Du er interessant, selvfølgelig er du det, hvis ikke hadde jeg aldri lest bloggen din, men folk blir lei av sånne som deg. Sophie Elise er rå, fordi hun legger ikke ut alle pengene sine, når hun reiser så skriver hun ikke “var i dårlig humør, bestilte syden tur”. Hun er jordnær og forståelig overfor andre.
      Når folk snakker om deg sier de: “herregud, PH Isabel skal operere rompa nå også, hva faen er galt med mennesket??”. Er det sånn du vil bli omtalt?

    8. Dette er et helt seriøst spørsmål som jeg faktisk lurer veldig på: du er nydelig, men hvordan kan du være fornøyd med deg selv, når det ikke engang er deg? Nå er jo alt fake?! Nesa, leppene, puppene og rompa (??), liksom hvordan kan du se deg i speilet og tenke: åå idag var jeg fin” når det ikke engang er deg?

    9. Dette elsker nett trollene, at du blir provosert, sint osv av det de skriver om deg. De vinner også i mine øyne, når du gidder å bruke tid på å bry deg om dem. Gi blanke F. Det vil alltid bli snakt om deg , mye dritt vil bli slengt rundt i diverse kommentarfelt, vend deg til det(desverre).. Sånt er og blir det uansett. Fokuser på andre ting, gjør hva F du vil og drit i dem, en gang for alle. Det viser bare at du er voksen og moden.. De andre kan bare ha det så godt. Tenk, du er toppblogger med maaange faste lesere, bruk den “æren” å skriv noe som du bryr deg om som ikke omhandler kritikken mot deg. Kjør ditt løp. Skriv om det du i utgangspunktet ønsket da du startet bloggen. Slutt å bry deg mer om annet vås andre spyr ut.. Se heller mer på de positive tilbakemeldingene.
      Du er bedre enn dette dramaet, Isabel. Du vil garantert miste en haug av lesere, spesielt de eldre enn 14… som er ferdige med dette dramaet om du ikke slutter med disse innleggene som denne over her.
      Stå på videre, vær deg selv, og gi F.. Ikke la dem vinne deg over med alt tullet de skriver.
      You go girl. Jeg heier på deg.
      <3

    10. Har prøvd helt siden nettavisen startet å publisere dine blogginnlegg og ikke lese hva du skriver. Men dine overskrifter begynner å bli såpass provoserende at jeg velger å ytre meg her. Du velger helt selv å blottlegge livet ditt på internett og må derfor tåle en god del kritikk for dine meninger. til tross for dette går du ofte i forsvarsmodus, både ovenfor personer som ser opp til deg og personer som gir deg rettferdig konstruktiv kritikk. Kan du ikke heller se på kritikken du får som en slags tilbakemelding, og reflektere rundt om det som bli meddelt er rettferdig eller om det bare burde ignoreres? Poenget mitt er at du burde slutte å skrive disse sytende forsvarsinnleggene, eventuelt be nettavisen slutte å publisere dem, slik at resten av befolkningen som ikke bryr seg slipper å lese disse overskriftene!

    11. Hoff æ kjenne æ bli så jævlig irritert sjøll.. folk burde heller passe på sæ sjøll enn og rakke ned på andre, man bli ikje bedre pærson av det 🙂

    12. Grunnen til operasjonene dine er jo ikke annet enn dårlig selvtillit. Det er jo kjipt i seg selv, men alle burde skjønne at Pierre ikke har presset deg til dette.
      Utrolig leit at du ikke har satt deg inn i forskning rundt skjønnhetsoperasjoner og eventuelle konsekvenser vedrørende dette. Ikke bare fysisk, men rent psykisk..
      Du var rett og slett utrolig vakker før du begynte med alt dette.

    13. Jeg har respekt for at du vil ta operasjoner for å føle deg bedre, det er din rett og det er din kropp. Men at du går ut med det på siden din ( der jenter fra (10-20+) leser bloggen din synes jeg var dumt gjort. Ikke for deg, du tjener jo fett med penger. Men for disse stakkars jentene som får ett ganske så “forvridd” syn av hva det vil si å være bra nok.

    14. Det kan være du blir mer voksen med tiden. Jeg kjenner at jeg er takknemlig for å ha en god utdanning og en god jobb, hvor jeg får gjøre det jeg liker best. Jeg får brukt meg selv og min kunnskap. Får nesten lyst til å spørre hva du og dine venner snakker om. Operasjoner? Hvem har størst lepper? Paradise? Alkohol?

    15. “Jeg vil vel egentlig få frem at jeg selv har en egen vilje, egen hjerne og egen stemme. Uansett om jeg er i et forhold eller ei. Om jeg vil farge håret rødt eller få større rumpe, ja, da er det for faen mitt eget valg og ikke noen andres.”
      Men du velger allikevel å poste dine valg på bloggen, selv om du er fullt klar over at haterne kommer til å kommentere UANSETT hva du legger ut. Hvis du synes det er så forferdelig å få kritikk og bli snakket om i kommentarfelt, da synes jeg du burde legge ned denne bloggen. Du syter ofte over at noen snakker stygt om deg, og hvis du ikke takler det, så har du faktisk et valg om å slutte å være den “offentlige” personen du prøver å være. Skjerp deg.

    16. Folk har dødd i en ulykke idag, og du setter deg ned og klager over at noen skriver i kommentarfelt om deg og Pierre. Når du lager et helt blogginnlegg om at folk kritiserer deg, forventer du da at dem skal slutte? Hope not. Fordi du gir bare dem oppmerksomheten de vil ha. Ignorer det. Og ikke lag en stor sak av det. Verre er det virkelig ikke.

    17. Det er ikke pierre som ødelegger utseende ditt nå, det er selvtilliten din. Du ser virkelig ut som du er 10-15 år eldre i fjeset med den nesen, utrolig trist. Bra at folk snakker om at dette ikke er “kult” men bare utrolig tragiskt, morsomt at du virkelig mener dette bare er helt fint! Ser ikke du deg selv i speilet lenger? Du hadde sklidd inn på svenske hollywoodfruer (de er 20 år eldre enn deg), du har operert deg eldre!

    18. Stiller meg nøytral til diskusjonen angående Isabel og plastisk operasjon, men det å bli kristisert for å ikke skrive om ulykken i Norge blir helt feil. Ikke misforstå meg, det er en tragisk ulykke og har bloggere lyst å skrive om det er det fint. MEN du går ikke inn på blogg.no for å lese om dette. Hva med en nyhetsnettside?? Noen ganger leter folk bare etter ting å kristisere folk for. Bruk tiden på tv2.no da heller.

    19. Synes det høres rart ut folk tror det er Pierre sin “feil”, han virker 1000 ganger mer jordnær og ydmyk enn deg..

    20. Er syntes du e kjempe heldig som har Pierre ❤️❤️Huske når eg møtte deg for første gang på skin tonic på Bryne eg følte meg så heldig som fikk ga bilde med deg😍😍😘❤️❤️ Støtter deg alltid

    21. Altså hva er det med dere som klager over at Isabel skriver dette innlegget på bloggen sin idag istedenfor å skrive om ulykken som skjedde? Ja det er en tragisk ulykke, men dere kan da ikke forvente at hele Norges bloggere skal skrive om hvor trist og tragisk ulykken var på bloggen sin.
      Jeg tror kanskje mange mener Pierre er grunnen til operasjonene dine da han skrev det innlegget på bloggen sin “Sannheten om Isabel sine operasjoner”. Her tror jeg de fleste misforstod og tolket det som at Pierre syns plastiske operasjoner er best og at han ville ha ei dame som hadde tatt plastiske operasjoner. Alt folk kan misforstå altså 😛
      Må bare tilføye at du er utrolig vakker uten sminke Isabel! Så på snapstoryen din hvor du ikke hadde på sminke, og WOW, nydelig! 🙂

    22. Urolig leit at det er så mange som bare må hate.
      Har egt aldri skjønt hvorfor de som skal si så mye dritt ikke bare kan holde seg unna. Isabell har operert seg fordi HUN vil. At folk sier at Pierre hadde slått opp med Isabell hvis ikke hun hadde operert seg er bare bullshit!
      Bare stå på Isabell! ❤️ Du er helt nydelig! Elsker bloggen din! Du har blitt et stort forbildet for meg❤️ Ikke hør på alle de som bare skal snakke dritt. Hvis du har lyst til å opere så er det ingen som kan fortelle deg at du ikke kan gjøre det.
      Og alt det dere andre sier om at det er folk som dør osv..
      Det er ikke noe Isabell kan forandre på fordi hun deler sin EGEN mening på sin EGEN blogg. Så vis dere ikke like liker det Isabell publiserer eller deler kan dere bare stikke ut her ifra.
      Stå på Isabell! ❤️ Å ikke hør på all den bullshiten folk har å si❤️

    23. Vær så snill å ikke trekke frem Sophie Elise som noe bedre her, da. Jordnær, du liksom? Hun lyver om at hun tar plastiske operasjoner og kritiserer Isabel for å gjøre det samme mens de er på samme sykehus i Istanbul. Hvor dobbeltmoralsk er ikke det? Har dere noen gang sett Isabel kritisere Sophie Elise, kanskje? Tydelig hvem som er det beste mennesket av de to, i hvert fall.

    24. Du burde virkelig se serien “Skam”. Tar opp mange viktige temaer. OG det viktigste Alle vil ha “Nora”- looken. Den mest natulige karakterien. Og uten sminke. Hun er seg selv. og UTEN sminke, utenom lebestift. Men hun er vakker.

    25. EH JA, kjæresten min ville støttet meg uansett hva det måtte gjelde.. Tror det er ganske normalt at kjærester som elsker hverandre gjør det:) Tror det er jeg som har skutt gullfuglen, ikke du

    26. Trist at du og Pierre får så mye dritt om og til dere. Dere e like heldige som har hverandre og det synes veldig godt at dere tar godt vare på hverandre. Håper dobbelmoralen i Norge tar slutt snart. :S

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg