Ukens spørsmål

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· senest stilte spørsmål·

Du virker så sprudlende og glad hele tiden! Men jeg lurer på, hvem er du i vennegjengen?

– Takk for det! Vel, jeg vil påstå at jeg er den gale, omtenksomme og den spontane. Jeg er den som prater lenge i telefonen med mine venninner og jeg er motiverende (endelig har Sara startet opp sin blogg igjen, dere finner den her!).

Jeg lurer så ekstremt på hvor du har kjøpt den rød bikinien og om butikken har store størrelser?

– Da tror jeg at du sikter til denne på bilde. Den har jeg kjøpt på en helt random butikk da vi var i Thailand, dessverre 🙁

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvorfor går du rundt i støtte-bh i Istanbul?

– Jeg går ikke rundt i noe støtte-bh. De stroppene du sikkert sikter til holder korsettet jeg må gå med, oppe.

Siden dere begge tjener en god del penger, har dere tenkt litt fremover, kjøp av hus eller en stor fin leilighet eller noe i den duren?

– Du, det har vi! Det er noe vi er i gang med per dags dato 🙂

Er du enig selv i at inngrepene du har gjort har fjernet de særpregene du hadde, det som på en måte gjorde Isabel til Isabel? Hva tenker du når du ser gamle bilder, eller bilder fra et år siden kan det vel nesten bare være. Du er pen nå også, ikke misforstå. Men jeg føler bare at hadde jeg fikset på alt jeg ser på som “feil, stygt, for stort, for lite” hos meg selv, hadde jeg tatt bort mye av det som gjør meg til meg, selvom det bare er utseendemessig.

– Det er nok vanskelig for andre som ikke er i samme situasjon å forstå, men det at jeg ikke ser ut som jeg gjorde er jo det jeg ønsket med tanke på at jeg endret på det. Jeg føler meg like mye som den Isabel jeg var for et år siden, bare med litt mer fylde og mindre nese 🙂

Hvorfor snakker ikke søsknene dine stavangerdialekt som deg?

– De snakker ikke samme dialekt som meg da de har vokst opp i Oslo, og jeg i Stavanger.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kommer du til å gå mer inn i detaljer på bloggen om spiseforstyrrelsen/anoreksien du hadde for en stund tilbake? Hadde vært utrolig spennende å lese om, men skjønner godt at det er en meget personlig sak.

– Hmmm… Man skal aldri si aldri, men jeg er usikker. Kanskje jeg deler mer på en annen plattform, vi får se. Det er litt planer på gang, hvor jeg troligvis vil være veldig personlig, og derav kan muligens dette være et tema jeg kommer til å åpne meg opp på.

Er du religiøs?

– Dette spørsmålet får jeg stilt ganske så ofte. Jeg skjønner ikke helt hva religion er så spennende for folk å vite, men det er det visst. Jeg er ikke religiøs av meg, i det hele tatt.

Når kommer innkjøps-videoen fra London som du sa du skulle filme i Istanbul? Gleder meg veldig til den!

– Den kommer! Formen har ikke vært på topp som dere vet, men jeg skal se til å få filmet snart! 🙂 Ha tålmodighet med meg, fine.

15 kommentarer
    1. Var dette svar på det beklager innlegget hvor folk stilte spm? For du har svart på 9-10 spm, og på innlegget er det jo 73spm..😕

    2. Hei Isabel 🙂
      Jeg er 23 år, og helt siden jeg var 15-16 har jeg tenkt at jeg ønsker å operere puppene. Eneste grunnen til at jeg ventet til jeg ble 23 med å bestemme meg for at “nå skal jeg gjøre det!” er fordi jeg ville vente å se noen år om puppene ble større, men det ble de ikke.
      Jeg syns du har de mest flotte og sexy silikon puppene jeg noen gang har sett, haha sorry men jeg bare måtte si det! Og jeg lurer veldig på hvor du opererte puppene dine? 🙂
      For når jeg skal gjøre det, så vil jeg ikke bare ta det billigste og enkleste stedet.. jeg vil gjerne ha en anbefaling av deg! Klem

    3. Litt irritende at du sier du skal svare på spm, først svarer du bare på rundt 10. Også velger du hvilken spm du liker. Det var rundt 73 spm på kommentaren. Brukte tid unødvendig når du ikke skulle svare.

    4. Unnskyld meg men når du sier du skal svare på spm våres så gjør du det ikke engang? Nei vet du hva, dette gikk skikkelig dårlig. Du gjorde ikke noe innsats i det hele tatt. Hva er du redd for?
      Tips: vær ydmyk og ærlig hele veien ellers er det bare å legge opp.

    5. Hvordan kamera er det du har nå? Det ser ut som det tar så fine bilder!! Ser ingen steder at du har skrevet noe om det kameraet, bare det rosa du hadde før..

    6. Fikk helt sjokk når jeg kom innnom bloggen din i forrige uke, og fant ut at du er Isabell fra paradise i fjor! Du har forandra deg sykt mye, farlig mye! Kjenner jeg blir litt bekymra på dine veine, håper du ikke planlegger flere operasjoner etter denne… Det er som en sykdom… Håper ikke du kommer til å angre på de, men for all del, bruk god tid på å tenke om det er dette du virkelig vil. Jeg kjente jeg ble litt lei meg, for jeg synes su var så pen når du var med på paradise. Men så liker jeg den naturlige looken da, folk er forskjellige det er greit. Men bare ta vare på deg selv, da mener jeg helsemessig.

    7. Herregud hvor dere klager, mener dere for alvor hun skal svare på 73 spørsmål i et innlegg?! Det er fullt mulig at hun deler opp i flere innlegg, eller evt. tok de viktigste🙂

    8. Lillesøstra di er så pen hun kommer til å bli like vakker som du er ☺️Wow…hva synes pierre om søskene dine og Hva synes de om han ?

    9. “Det er litt planer på gang, hvor jeg troligvis vil være veldig personlig, og derav kan muligens dette være et tema jeg kommer til å åpne meg opp på.” Hva skal boka di hete da?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg