Jeg dusjer ikke alene

JIPPIIII!

Min første dusj er endelig unnagjort, og jeg er sååå stolt! Herrefred, så mye krefter det der plutselig skulle kreve. Det er blitt helt naturlig for meg å sprade rundt naken (sett bort fra korsettet, som hverken dekker pupper eller nedentil) foran sykepleierne her. Hun ene hjalp meg til og med med å dusje. Ha ha, hva gir du meg… Jeg dusjer altså ikke alene disse dager, men med en dame. Livet, dere. Så nå har jeg altså rent og mykt hår, og jeg sprayet meg til og med med parfyme for anledningen. Stakkars Pierre som har måttet være med denne ufreshe frøkna, ha ha. Jeg tenkte forresten på om jeg kanskje skal lage et eget innlegg om min hårpleie-rutine? Produktene jeg bruker er helt amazing, de vil jeg gjerne anbefale videre til dere også 🙂 Hva tenker dere?

I morgen håper jeg at formen tillater en liten bytur! Hvis den forblir like bra som den er nå, eller bedre, blir det ingen problem. Happyyy! Da skal jeg spise biff, aner dere hvor mye jeg craver det eller? Nommis! Det er alt jeg har tenkt på i hele dag. 

Nå skal jeg se på vlogger på YouTube. Svenske Terese Lindgren er favoritten! Håper dere har litt mer spennende lørdag enn meg, he he. Stor klem, og god helg 

18 kommentarer
    1. Er ikke Farlig og være litt ufresh foran Kjæresten haha ! Hva er ikke kjærester til :p Ha en fin kveld Isabell 😀

    2. Ja til hårpleie- video!😄 Må bare få si hvor fantstisk flott og søt du er Isabel, håper du vet det❤️ Stor klem

    3. Ja, hadde vært supert med et innlegg eller video om hårpleie produkter du bruker:))
      Ha en fin dag videre:))

    4. Lurer på om du og Sofie Elise har kjøpt like rumper? Siden dere var på samme sykehus, men de har sikkert mange forskjellige størrelser etc der 🙂 Er det rart å sitte for tiden?

    5. Hei, først å fremst så må jeg begynne med å si at jeg er ikke noe fan eller noe men har i det siste følgt med på snappene dine og lest inni mellom bloggen din. Er bare sååå jævlig nysgjerrig på andres liv. Siden jeg nå har rundet 31 år så syns jeg det er veldig morsomt å se hvordan de litt yngre lever i 2016. Men uansett, jeg må vel innrømme at jeg er/ var en av de som bare snakket ned på jenter som fikset så mye på utseenden sin. Jeg syntes du var veldig vakker før alle de operasjonene. Og når en vennine av meg sa til meg en dag om jeg hadde sett den “nye” deg. Fordi vi satt å skravla som to gamle kjerringer om dagens unge folk som forandrer på utseenden sin så mye 😏. Når jeg så den nye deg så må jeg innrømme at jeg fikk sjokk og dømte deg veldig fort. Selv om du er veldig vakker nå også. Men jenter er jo litt bitcher som skal dømme andre jenter uten å kjenne hverandre. Men vet du hva, nå har jeg byttet helt mening om deg. Jeg syns selvfølgelig du ser dritt bra ut, men jeg applauderer deg mest for at du gir faen i hva folk syns og gjør det som skal til for å gjøre deg lykkelig. Det er tross alt ditt liv og nesten alle fikser på noe men du gjør det bare åpenlyst. Jeg syns du er dritt flink med bloggen og er veldig smart businnes woman. Du har tross alt klar å tjene masse cash på alt du driver med og det er ikke bare bare. Du er kjempe flink! Så sorry for at jeg noen gang sa noe dritt om deg. Jeg ser du er en veldig god jente og fantastisk datter. Så håper jeg at du aldri glemmer å være jordnær selv om hvor nye “kjendis” status du for. Så lykke til med alt, den fine nye rumpa di( som alle er egentlig dritt spent på å se lol), livet ditt og typen din. Hvis du har muligheten til å gjøre ting og forandringer man er misfornøyd med så why not. De fleste som sier noe dritt vil nok endre noe selv men har ikke penger så derfor må de snakke dritt om de som kan. Sånn er det bare. Jeg skulle også fikset noe her å der. Men no money no funny!! Men husk også at du har mange unge jenter som sikkert leser bloggen din så man må passe litt på hva man skriver. Uansett, you go girl! Ønsker deg alt godt!! 👍🏻👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg