verste dagen i mitt liv

Fy faen, for en dag…

I går fikk vi en real støkk. En skikkelig, ubehagelig og jævlig wake up call. Plutselig fikk Pierre en knekk. Han besvimte, og fikk et anfall. Det var helt ekstremt, jeg tror aldri jeg har vært så redd for en annen person i hele mitt liv. Det endte opp med ambulanser, tur på akutten, videre til sykehuset da han hadde klart å få et brudd i skulderen pluss fått den ut av ledd. Hele gårsdagen ble med andre ord tilbrakt på sykehuset hvor det ble gjort masse tester, og skulderen ble tatt hånd om. Konklusjonen er at det har blitt ganske mye den siste tiden. For mye stress, farting, reising og generelt fult kjør non stop. Stressnivået har vært høyt over lengre tid, og nå sa kroppen hans i fra. 

Nå er det kun en ting som gjelder fremover; slappe av, og puste ut. Lande litt. Dette her var helt for jævlig, jeg har ikke en gang ord. Dette viser virkelig hvor viktig det er å høre på kroppen, og stresse ned! Ta vare på seg selv, og ikke bare kjøre på høy gir hele tiden.

Han skremte oss veldig i går.. Det er så vondt å se de man er glad i ha det vondt. Ingen ting er verre! Nå skal vi sørge for at han bare ligger utstrekt, spiser masse god mat, får massevis av søvn og kobler helt av. Nå skal elsklingen min lade batteriene med sin stakkars arm i støttebånd ♥    

34 kommentarer
    1. Siden det kom av stress vil jeg tro hun snakker om et epilepisk anfall. Alle kan få det dersom de sover og spiser for lite, samt drikker mye alkohol eller har høyt stressnivå 🙂 Jeg har selv epilepsi, men et epileptisk anfall kan forekomme hos alle selvom de ikke har det dessverre

    2. Huff! Det er skikkelig skummelt å oppleve slikt. jeg har selv vært tilstede når faren min fikk hjerteanfall, og det var skikkelig ekkel opplevelse!! Håper at alt går bra nå:) Er nok en liten oppvekker. Når man bare tenker at man skal være aktiv og gjøre ting hele tiden, så kan man fort glemme å ta vare på kroppen sin, den må hvile den også! :)<3 Gooood bedring til Pierre!

    3. Isabel du har forandet deg veldig.Kan du pliss forsette med å legg ut flere inlegg om dagen jeg har lest bloggen din fra starten av og du har forandra det begynner å bli litt kjedelig å lese når du bare leger ut to inlegg om dagen.Kan du forandre på det og skrive litt mer😄

    4. Akkurat det samme hendte med meg for 2 år siden, men jeg brakk kragebeinet da jeg besvimte og fikk et anfall, håper det går bra med han💕 Masse god bedring

    5. Tips: legg teksten din inn i word eller et annet program med retting, så kanskje du kan få litt orden på innleggene dine. Du skriver så dårlig og har så mange skrivefeil at det er helt pinlig at du ligger på toppen…

    6. Kunne du vist et før-etter bilde av ansiktet og kroppen din før alle disse kirurgiske operasjonene?
      Hva ville du gjort hvis datteren din kom, med trekk fra deg og din ektemanns utseende, og ville endret alt? ville du blitt fornærmet?

    7. God bedring til han, husk å ta det med ro nå da❤️👍🏼 det har jo, som du sa, vært mye reising, blir sikkert godt for han (og deg) å slappe av litt😉

    8. Har sånne anfall stadig og ofte! Utrolig skummelt for både meg og de som er rundt. Helt jævlig egentlig.

    9. Vær så snill å ikke gi Isabel skylden for dette😔
      Ingen viste at dette kom til å skje.
      Dere er gode Pierre og Isabel❤️😚

    10. Skjønner godt at han er utslitt når han er med deg. Alle operasjoner, reiser, fyll osv.
      Stakkars gutt

    11. God bedring til Pierre. Virker ut som han virkelig bryr seg om deg, og gjør alt får deg. Han virker bare så utrolig snill. Du er veldig heldig 😉 han virker som den hærlige, snille, omsorgsfulle, morsomme og ikke minst kjekke gutten haha ;-P god bedring Pierre <3<3 slapp av , ta en dyyp puuust

    12. Hmm, har han ikke tatt det ganske med ro nå når du ble operert da? Han var vel på rommet med deg mesteparten av tiden… Trodde han slappet av da liksom. Håper han fikk med seg begravelsen før det skjedde…:(

    13. Ja,huff, å reise rundt, chille på hotell mens du får rumpa full av silikon, slippe en 9 til 4-jobb og bare vase rundt. Det kan jo slite ut hvem som helst, gitt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg