Meg i dag!


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

DRESS: HERE / annonselenk
SHOES: ZARA
30 kommentarer
    1. Isabel. Du er nødt til å variere litt, forstår at du er hekta på svære perleøredobber men de ser ut som utvekster i fjeset ditt siden de er så store. Det skal ikke ha noe å si sånn egentlig, men trendy er det heller ikke og man blir litt lei av å se de på deg hver bidige dag.

    2. seriøst? skal du virkelig klage på at øredobbene hennes? haha nå fikk jeg meg en god latter i sola 😎 hadde jeg vært deg Isabelle hadde jeg kjøpt enda større øredobber😁

    3. ville bare si at for en kropp du har, men så glemte jeg at hele deg er fake og at du ik har lagt noe innsats for å jobbe for kroppen du har whoops.

    4. Lene: “Nødt til å variere litt”? Hun er da for søren ikke nødt til noe som helst.. Hvem tror du at du er. Er da ingen som gir en fuck for din mening når du skriver sånn.
      Sofia: “Tendenser til mage”??? Er du sinnsyk… Det forundrer meg ikke om du er samme person som sitter og klager på at Isabel opererer seg og bidrar til kroppspress samtidig som du slenger tjukkas kommentarer etter en tynn jente. Det er ganske ironisk.
      Blir helt matt av dette kommentarfeltet noenganger. Vet ikke hvor gamle dere er, eller hvem søren som har oppdratt dere som sitter her og slenger alt mulig av dritt – men verden hadde blitt et bedre sted om vi jenter kunne backe hverandre istedet for å trykke hverandre ned hele tiden. Tenk dere om.
      Isabel, du ser dritbra ut. Kos deg med et lass med mat mens du nyter sola!

    5. Du bør operere vekk den bollemagen ass. Ikke pent! Og vi vet jo alle at kosthold og trening ikke funker for deg lol

    6. Herregud Isaa! Hva har skjedd med deg? Ta en titt på det øverste bildet her, også ser du ett annet bilde av deg fra før du farget håret svart. Få brunt hår igjen!’ Du blir bare mere og mere lik mammaen din, å det er litt fortidlig syntes jeg!

    7. Herregud hva skjer med alt hatet?
      Dere kan virkelig ikke ha det godt med dere selv, dere som slenger ut drittkommentarer. Er det tøft å være en mobber?

    8. Herregud så kvalme dere er som bare kommenterer dritt. Bollemage? magen hennes skulle jeg gjerne tatt over. Skikkelig fin kropp. Fin både før og etter operasjoner. Disse kvalme menneskene som skriver dritt er rett og slett bare ute etter å ødlegge deg, vær så snill ikke tenk på det Isabel. Hva er det blitt av samfunnet når vi drar hverandre ned i steden for å gi hverandre ros. Du er nydelig Isabel, og har en søt personlighet <3

    9. Skulle bare mangle flotte du <3 hadde man bare spredt det fine man syns om hverandre så hadde alle hatt det bedre. Vær glad og lykkelig sammen med din kjære 🙂 klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg