FØR OG ETTER


FØR & ETTER

Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å dele før og etter-bilder ettersom jeg syntes at det var lite vits. Men med tanke på all feedback og ønskemål fra dere, har jeg jo forstått at det er noe dere ønsker dere. Derfor fikset jeg et slikt innlegg likevel 🙂 Dere vet jo at jeg alltid vil levere innhold dere synes er interessant, og jeg tar til meg deres forespørsler. Det vet jeg dere setter pris på, og det gjør meg glad ♥

Så ja, here it is! Det er ikke en Kim K rumpe som sagt, men akkurat det resultatet jeg ønsket meg. En spretten, stram, fin og formfull rumpe med litt ekstra størrelse. Ikke noe overdrevet! Jeg ville ha et naturlig resultat som passet til min lille kropp, og det fikk jeg. 

105 kommentarer
    1. Så hyggelig at du faktisk viser oss før å etter bildet.! Ser veldig bra ut!!!! Jeg lurte på om du kunne fortalt oss hva klinikken heter i istanbul, er så klart mange klinikker der, så greit å vite hvor du gjorde din, siden den ser veldig naturlig ut? og hvor mye betalte du?
      Håper du kan svare 🙂

    2. Den ble veldig fin!!! Den så veldig naturlig ut selv om den er stor 🙂 Resultatet ble utrolig bra!!

    3. Hvorfor svarer du ikke på om det er silikon eller fett… Skjønner lissom ikke hvor du skulle tatt fettet fra, og du har hatt en sykt rask bedring! De fleste sier jo at en ikke skal sitte ordentlig på 12 uker!

    4. Oi, det ble sykt fint!! Åh, jeg er sååå jelly på rumpen din 🙁
      Kan du legge ut før og etter-bilde med i truse også? vil se hvordan den nye rumpen ser ut, om du skjønner hva jeg mener. Vil se formen litt bedre liksom..
      Håper du er fornøyd med rumpa nå da 😀
      og ps. passer buksene dine enda? hihi
      elsker bloggen din <3

    5. Fin før, fin nå, fin for evig og alltid. Du er ei utrolig tøff jente, Isabel. Jeg vet med sikkerhet at du inspirerer mange av dine lesere. Snerten rumpe 😀
      Du har all grunn til å være stolt 🙂

    6. Fake here
      Fake there
      Fake everywhere
      Heier på de som jobber for det 😉
      Uff man må jo bare synes synd på framtidige deg

    7. Har prøvd å trene opp rumpen min i flere år nå og jeg kommer ingen vei. Alt av andre muskler kommer frem, men rumpen min forblir liten.
      Syntes resultatet ble utrolig fint på deg! Jeg har fått noen små tanker om jeg skal gjøre dette selv, men det blir nok ikke med det første.
      Du skrev at du både hadde silikon og fett. Kjennes det naturlig ut når du tar på rumpen?

    8. Du kan jo skrive et innlegg der du skriver om det er fett eller silikon, og om det gjorde vondt, h or lenge hadde du vondt, hvordan var det da du opererte deg, var det skummelt, angret du litt i starten, hvordan føles nå å ha større rumpe, er det hardt å ta på osv. Alle bloggene som fikser på seg, ta seg tid og skrive et slik innlegg, der du fortelle oss hva vi vil vite uten at du legger priser og annonserer om det.
      Håpe du tenke over det for det er alt vi ønske hvis d sier du bryr seg så masse at vi skal bli kjent med deg og at du skal føle vi har kontakt med bloggene.

    9. kan du pliis snakka meir ut om korleis operasjonen osv var? 🙂 er det silikon, og isåfall hadde det vore veeldig gøy å få meir info rundt det <3 har lyst på det sjøl, og resultatet ditt er jo heilt perf! <3
      loveu loads

    10. Heeelt ærlig hadde jeg tatt litt mer Kim rumpe om jeg faktisk skulle gå så langt som å oprere. Mange med større og mer naturlig rumpe enn det der, er ikke så !”wow”

    11. Sukker og må le litt oppgitt her av noen kommentarer. Nå har Isabel vært skikkelig modig, og vist før og etter bilder som veldig mange lesere har skreket og hoiet etter. Hva skjer videre? Jo, nå vil noen ha henne til å stille opp i trusebilder! Nei, Isabel: Du blir nok nødt til å legge ut nakenbilder av deg selv for at visse personer skal bli fornøyde. 😉 Du og du så pent resultatet ble, Isabel. Du er helt nydelig, og du er en flott og interessant livsstilblogger. Stå på videre i samme stil. 🙂 Klem.

    12. Utrolig flott resultat. Imponerende at du står fram på den måten du gjør. Mange som er nygerrige ang. Plastikk operasjoner, da det ikke er så unormalt å gjennomføre det den dag idag. Hadde vært utrolig spennende å fått vite litt mer om klinikk, forløpet, smerter og ubehag i ettertid, pris osv. Men skjønner om du velger å ikke omtale deg om det. Men finnes nok flere enn meg der ute som er nygerrig☺️

    13. Har bare ett ord å si: WOW!
      Men jeg lurer på hvor i alle dager er fettet tatt fra? Haha. Vil du si noe om ca pris? 🙂
      – Jente 24

    14. Liker at du er ærlig, selvom du dessverre har fått mye hat. Kan ikke være lett!
      Men bedre det, å klare å stå gjennom stormen, enn å gjøre som visse andre bloggere som påstår det bare er “noen squats hver dag”, hehee.

    15. kan du vær så snill prate om det med familien din. du har en blogg for å dele ting med oss og jeg vet at du kanskje har en grense. men del ting med oss som vi vil høre dette her er etterspurt veldig mye og det eneste du gjør med det er å ignorere det. prøver ikke å håte tror meg jeg elsker deg. men bloggen din begynner å ikke bli så interessangt for du hører bare på en person og ikke alle.

    16. Din dumme ku. Du var for tynn derfor var rumpa di som den var. Hadde du spist riktig og trent hadde du hatt mye finere rumpe enn den fake du har nå. Altså har ikke du noe utdanning? Er kunnskapsnivået ditt så lavt ???
      Helt utrolig. Kom deg på skolebenken!!!!

    17. Fint og naturlig resultat. Kjempeglad for at du delte før og etter bilde. Du er veldig modig og leverer det leserne vil ha. Stå på Isabell!

    18. Heia deg!!:) Super fint resultat, bare å overse de negative, ingen kommer langt med sjalusi. Vurderer sterkt å ta BBL selv, men er vist pengene som hindrer meg haha 😛

    19. Så utrolig fint det ble! Synes det er latterlig hvordan enkelte påstår at du er en påvirkning til at flere unge operer seg. De som er gamle nok til å gjennom gå en operasjon uten foreldres samtykke, skal vel også være gamle nok til å tenke selv? Stå på! Gleder meg til å se resultatet i jeans 🙂

    20. Du var så pen før du ble helt kardashian craycray med plastikk kirugi. Før var du ett forbilde men nå ser du ut som janet jackson. No offence

    21. Jeg er bare nødt til og spørre, kjenner du noe annerledes når du sitter? Er det hardt og sitte?? Haha vet dette er sikkert
      Drit teit spørsmål, men er så nysjerrig av meg ..

    22. NATURLIG RESULTAT????😂😂😂🙊😂🙊
      Kjempe fint! Nå virker det som veldig stor forskjell når man driver og sammenligner, men du hadde fin rumpe da også 🙂 Hvorfor var det så viktig for deg egentlig å få “perfekt” rumpe? Er du opptatt av å bygge en perfekt kropp liksom?

    23. Wow, så bra det ble! Jeg kunne tenkt meg å gjøre det samme selv, men jeg må nok vente til lottogevinsten kommer. Kunne du tenke deg å skrive litt om hva som ble gjort, hvordan ettertiden har vært og hvor mye du måtte betale? 😊

    24. Så flott du ser ut! kjempe morro at du la ut før og etter bilde. Du ser helt smashing ut! Håper du er fornøyd 😀 det har du all grunn til å være. Jeg digger bloggen din og håper at du klarer å se vekk ifra alle de negative kommentarene. Du er den siste som fortjener å få så mye dritt slengt etter deg. Stå på videre =)

    25. Hallo anonym rett over her…: Jeg er 40 og har samme kroppsfasong som når eg var 20… Tror ikke Isabell ser så mye annerledes ut heller når hun blir 40!! 40 er ikke så gammelt liksom!! Skriv heller når hun blir 80 år!

    26. Kjære jente. Hvis du la på deg 10 kilo så ville du fått både pupper og rumpe. Tenk når du blir gravid? Da vil du legge på deg mye, og kroppen vil forandre seg. Det kan jo hende du vil legge på deg, og da vil du uansett ikke se ut som du gjør nå. Tenk å betale så mye for en kroppsdel?

    27. Er i utgangspunktet ikke noe fan av operasjonene dine, men må innrømme at resultatet ble drit fint… Nesa di syntes jeg var finere før, men rumpen ble veldig bra!

    28. Trist.
      Utrolig trist at du er en av de som bidrar til presset rundt en såkalt “idealkropp”.
      Trist at du er et offer selv for dette presset at du går til så ekstreme lengder for å føle deg bedre.
      For det er ekstremt, det er langt fra normalt å legge seg under kniven igjen og igjen.
      Alt kan kjøpes for penger og det er utrolig fælt at dette er det unge folk ser opp til.
      Dersom du en gang i fremtiden blir mamma til ei skjønn lita jente, hva sier du dersom hun kommer til deg og forklarer at hun sliter med dårlig selvbildet.
      Vil du svare “men du er så vakker akkurat slik du er” eller vil du forklare at alt kan kjøpes, tilogmed kropp og utseende?

    29. Må ærlig si meg lei av “dramatiske overskrifter” du har på innlegg til tider, men har nye respekt for at du velger og dele operasjonen din med oss! Den “nye” rumpa di ble veldig naturlig og fin, og den kler kroppen din så absolutt 🙂 Vet om flere bloggere som både har fylt på og operert, og som heller velger å unngå sannheten rundt det. Hadde vært supert med et innlegg litt mer angående operasjonen, hvor, pris, bedring, osv osv- du ser det et mange som lurer på det samme oppover her!

    30. Jeg syns det er trist at du bruker din stemme på å bygge oppunder jenters dårlige selvbilde og formidler at det perfekte kan kjøpes for penger. Tenk så kult det hadde vært om du ville brukt den makten du faktisk har fått til å fronte menneske og det naturlige i alle sine former. Synd det ikke finnes internettpoliti eller internettpsykologer som informasjon må gjennom før det går ut på internett . Jeg håper det er spørsmål om tid før den slags. Så menneske kan være menneske . Og hvor en operasjon er avviket. Tross alt, 13 årige jenter leser blogger og tror det er virkeligheten. Jeg tenker du har et ansvar ( eller skulle ønske du er klok nok til å ville ta det, ikke for din skyld nødvendigvis, men for deres skyld) Bare for å forebygge om ikke annet.

    31. Kjempefin! :* Hvordan er det med bukser o.l. nå, har du gått til innkjøp av nye? eller passer de du hadde fra før ? 🙂

    32. Må være litt kjipt at alle syns at rumpa har blitt fin, men at trynet var penere før. Ville heller hatt et pent ansikt enn en fin rumpe lissom.

    33. Ååå mye finere no 😀 ♡♡♡
      LoveLoveLoveLove ♡
      Detta meine æ 100%.
      Du burde særr være fornøyd ♡

    34. Herre… nån hær træng særr hjælp… får løst og spy på dæm… La no ho få lev sitt liv i fre og ro, herre e det så vanskelig og førstå at dåkker ikje har nåkka me hænnes liv og gjøre !? Greit ho har en offentlig blogg, men ka e vitsen me og slænge dritt ? – hadde dåkker likt det ? – næi det trur æ ikje, så vær så snill og begynn og tænk ka dåkker skriv før dåkker sende det av gårde…. 🙂 ♡♡♡♡

    35. Jeg har aldri kommentert bloggen din før, og pleier som regel aldri å kommentere på noen som helst blogger igrunn, men nå føler jeg at jeg må si noe.
      Jeg synes du virker som en god person, en flott venn med mye omsorg for de rundt deg. Du har en nydelig og classy klesstil som jeg beundrer, og du er flink til å blogge.
      Du har mange positive kvaliteter som får meg til å smile, men samtidig gjør du meg så utrolig trist –
      Jeg kan ikke begripe hvorfor du ønsker å operere deg. Jeg får fysisk vondt inni meg av å tenke på at du har lagt deg under kniven, og ikke bare èn gang heller. Jeg blir oppriktig beskymret. Skal du fortsette, rette opp hvert eneste kompleks på kroppen din, til du ser ut som en dukke av plastikk? For helt ærlig – du begynner å ligne på en. Jeg regner med at de aller fleste mennesker på denne jorden har et par komplekser med seg selv. Magen er for svær, nesen for klumpete, rumpen for liten, lårene for blubbete, pannen for lang, puppene for små. Men so what? Det er fantastisk at vi alle er skapt på vår helt egne unike måte, og ser ut som ingen andre enn oss selv. For det finnes bare en av oss selv, et nydelig velskapt menneske.
      Hva skal du fortelle til dine barn? ” Mamma brukte massevis av penger på å operere seg selv, fordi hun ikke følte seg vel og hadde komplekser “. Skal man ikke lære å elske seg selv, godta seg selv, akseptere seg selv?
      Se for deg at du har født en strålende liten datter, og din mor påpeker at hun ligner på deg da du var liten, dere har samme fine nesen (som du engang pleide å ha). Hvordan vil du føle det da? Hva kommer du til å tenke da? Hva kommer din datter til å tenke, når hun en gang blir gammel nok til å forstå?
      Jeg forstår at du har hatt svære komplekser. For en tankegang som fører til slike handlinger (operasjonene), dukker jo ikke opp utav noen ting. Jeg har selv komplekser, i massevis. Og ja, disse kompleksene resulterer i dårlig selvtillit både en og to og tre dager på rad. Men selv med operert nese og rumpe, og fylte lepper – vil nok heller ikke din selvtillit sveve på en rosa sky for alltid. For til syvende og sist handler det om innsiden. Det er på tide å sprekke den rosa boblen du lever i.
      Denne kommentaren er ikke skrevet for å være verken spydig eller frekk. Jeg prøver bare å hjelpe, på et vis. Jeg vil at du skal åpne opp øynene, for akkurat nå er jeg veldig redd for at du er langt utpå villspor

    36. Utrolig komisk at visse mennesker her putselig vil kreve truse bilde og bukse bilde. Assa er det dems rompe? Ikke fortell for mye om oprasjonen og klinikken. Syntes du har vært utrolig smart og gjennomtenkt dette med å ikke anbefale noen noe som helst.
      For putselig før du veit ordet av det så er du “dårlig forbilde” uansett hva man gjør så er det alltid noen som ikke er fornøyd. Så ikke tenk på det Isabell. Jeg syntes du er kjempe modig, vakker, smart og virker som en kul jente. Jeg heier på deg!
      Syntes det er så utrolig tøft av deg og komme ut med dette. I og med at det er mange som skjuler og ikke takler all dritten dem får.
      Syntes at Sophie Elise burde stått frem med hennes oprasjon når du sto frem og fikk så mye pes og drama. Hun av alle burde forstå.
      Hun var i Istanbul i 8 dager og la ingen bilder ut på bloggen dem dagene. (Jeg har stalket i arkivet hennes) hun la ikke ut noen bilder fra den tid!! Og legen som opererte deg følger henne på insta. Hvor tilfeldig er det?

    37. Kjempe fint og naturlig! Bra du ikke tenker at når du først velger å operere så trenger man ikke mest mulig, men en som passer til kroppen! Kjempe stor respekt for deg som deler det du gjør! Er ikke alle som gjør det!
      Stå på videre <3

    38. Nå må dere gi dere. Hva er vitsen med å spørre om pris? Lett å finne ut av selv. Skulle gjerne hatt slik rumpe selv, og hadde jeg hatt penger til det ville det nok fristet. Siden jeg hater å trene. Men, jeg må si at det er noe panisk over dette. Veldig mye på kort tid.
      Du er jo et flott menneske bak det overfladiske glansbildet. Dette er ditt liv, og du velger å dele med oss. Da må du tåle at ikke alle er enige med deg. Syns det er forkastelig med de som direkte rakker ned på deg. Det bør alle holde seg for gode til. De som har lest bloggen din lenge kan du jo se på som en slags type venner, og jeg forstår om de er bekymret. Det ville jeg vært om du var en venn av meg.
      Ja, du blir pen. Det var du allerede. Er du fornøyd må, blir du fornøyd noen gang. Eller har du en liten stemme som forteller at det stadig er noe å forbedre? Jeg vet ingenting om deg, men kanskje du trenger noen å snakke med.

    39. Helt ærlig,ansiktet ditt var så nydelig før,jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor du opererte nesen din,det ga ansiktet ditt karakter og du var helt nydelig. Synes all denne utseende fikseringen, på grunn av dette håper jeg alle unge jenter slutter å lese bloggen din,det er rett og slett farlig for unge jjenter😯

    40. Kjenner meg ikke så veldig igjen i behovet for å operere rumpe ( har naturlig stor), men hadde da også naturlig stor nese. Denne opererte jeg og fikk betydelig bedre livskvalitet, men også en del kritikk fra venninder. Jeg forstår godt at folk kritiserer folk som opererer seg, men det mange av dere ikke forstår er at det ikke bare handler om en kroppsdel eller to. Det handler om mye mer enn det! Jeg ble mobbet for nesen min ( som var ganske lik isabell sin) i 10 år! Å bli kvitt den var utrolig deilig! Forstår at folk e bekymret for at de som opererer aldri blir fornøyd, og det forstår jeg godt. Men nå er det slik at det er vårt problem, ikke deres! Håper du er fornøyd nå, Isabell, og at du ikke føler du trenger å fikse noe mer. Masse klem og støtte fra meg❤️

    41. Helt klart fint med store pupper og en fyldig rumpe! Men hva skal du gjøre med den dvaskete magen din? Den blir det litt vanskelig å få opereret:-p for helt ærlig, det hadde kanskje gjort seg og fått stramt opp den litt? Begynne å trene kanskje?

    42. Hadde jeg vært Isabel hadde jeg kokt litt inni meg nå, for hallo folkens – hun er den minste og strammeste personen ever! (Sett in real), så ikke kom her å si at hun har dvapsete mage eller ikke har liten kropp!

    43. Du virker som en kjempesøt jente, men trist at du opererer deg så mye. For all del, rumpa ble kjempefin og jeg skulle gjort mye for å ha en så perfekt bakdel 😉 Det jeg tenker på er at du mister dine familiære likheter, og ikke likner på de du liker aller best lenger. Man kan se at moren din og småsøsknene likner, mens du ser ganske annerledes ut i forhold (du liknet mer på dem da du var med på PH). Og hvis du skal ha barn om mange år vil du aldri gjenkjenne dine trekk i ungen. Bare lurer på hva du tenker i forhold til det? Du er en flott jente, ha en bra dag!:D

    44. For en rumpe!
      dritfin ble den! Skulle ønske jeg hadde så fin rumpe! Digger bloggen din💕
      Stå på videre! 💕💕
      Klem fra meg!

    45. Faktisk vil jeg påstå du har litt flaks fordi: en annen stor blogger i Norge har obviously gjort det samme som deg men nekter for det. Derfor fremstår du, selv om kanskje ikke som et godt forbilde, som et bedre forbilde enn henne. Har mye mer respekt for deg som er ærlig enn hun som lyger. Rumpen din ble veldig fin den 🙂

    46. Shit for en forandring!
      Har aldri likt disse operasjonene dine, men wow for en naturlig og pen rumpe! ser ut som du kledde det! sykt fint 🙂

    47. Nå må dere jaggu meg gi dere. Sånn helt ærlig, hva får dere ut av å være så hatefulle? Jeg vil si å være så motbydelig mot et annet menneske er mye verre enn å “bidra til kroppspress” som dere mener denne jenta gjør. Hun bidrar ikke til noe kroppspress, det er dere som roper ut om alt og ingenting innen kropp som gjør det. Hun gjør det som gjør hun lykkelig (håper jeg) og det dere gjør, er å bidra til mobbing. Det er helt ufyselig å lese så mye stygt retta mot én person. Hva vinner dere på det? Blir dere lykkelig inni dere av å skrive så mye hatefullt? Jeg blir helt matt av hva Internett gjør med folk. Jeg syns virkelig du burde bytte til Facebook kommentarfelt, eller stenge det Isabell 🙂 for dette fortjener du virkelig ikke! Aldri kommentert en blogg før, men jeg blir så paff av dette.
      Jeg syns du er vanvittig sterk og tøff jente jeg! Stå på og gjør akkurat det som gjør deg lykkelig 🙂

    48. Oi, her var det mange troll! Folk burde tenke seg nøye om før de kommenterer.. Tror og håper at dette er små jenter som er usikre på seg selv og ikke et voksent menneske som sitter å lirer av seg slikt dritt. Isåfall synes jeg synd på vedkommende, man kan ikke ha det bra med seg selv når man mobber/hetser ei jente pga utseende. Alle bestemmer over sin egen kropp, og alle har forskjellig smak! Det betyr ikke at man trenger å ytre sine meninger om hva en annen person bør rette på.. Altså, hvor f*en er det blitt av oppdragelsen til enkelte? Fikk dere ingen?

    49. “Som passer til den lille kroppen min” Du er 160? Du er langt ifra liten, når du er under 160 kan du si du er lav, kim k er 159cm og lavere enn deg og rumpen hennes passer jævlig bra til både høyden og kroppen hennes, the fuck? fordi du er “liten” så passer det ikke med større rumpe

    50. Kim K sin rompe er for stor. Det ser bra ut på henne, siden vi er vant til å se den stor. Den har med tiden blitt større og større. Husk at Isabell er mye tynnere enn Kim K og har en helt annen krops fasong.
      Etter å ha lest kommentarene du får inn her på bloggen Isabell så blir jeg helt satt ut. Gud så slemme mennesker det finnes her! Morsomt at folk her spør hvorfor du opererer deg og samtidig slenger noe dritt om utsende ditt.
      Hadde dette vært meg hadde jeg operert i vei. Dette er jo mobbing!
      Gjør hva du vil Isabell. Jeg har troen på deg.

    51. Hvor mye betalte du for både silikon og sette inn fett i rumpa?
      Men hvorfor tok du det utenlansk og ikke her i norge egentlig ?

    52. Som flere sier så er det ikke så lurt å gi unge lesere ideer om å gjøre det samme.. Men når det er sagt, så sier jeg igjen at du skal ha respekt for ærligheten din! En annen toppblogger mistet all respekt da hun løy om sin operasjon og samtidig postet drøssevis av småkvalme rumpebilder av sin store opererte rumpe. Alle ser hva hun har gjort og hun er tydeligvis meget stolt. Enten vær ærlig eller dropp alle bildene av nyopererte nakne rumpeballer 🙂

    53. Var veldig skeptisk til hvordan dette kom til å bli da jeg så at du skulle gjøre denne operasjonen(som sikkert alle andre var)… Men dette var positivt overraskende!! Det ser super naturlig og fint ut til din kropp, og du har uten tvil gjort det på rett måte og fått et perfekt resultat! Kjempe bra jobbet til kirurgen!👏🏻du ser stunning ut!!!💋

    54. Sjokkert over visse kommentarer her. ISABEL, du ser fantastisk ut, du er så modig, og det mesunner jeg ved deg.
      Og til de som sier “Hvorfor kan du ikke bare trene?” Hvis dere virkelig tror at man får en stor perfekt rumpe av å trene har dere HELT feil. Hvor stor rumpen din kan bli kommer ann på hvordan kroppen din er bygd og genene. Nå tviler jeg på at Isabel ville ha en fitness-rumpe, men ville ha en pen dame rumpe med fin form. Og DET (som sagt) får man ikke av seg selv eller trening, det handler om kroppsform og gener. Isabel er IKKE lat, selv om hun har operert rumpa si større “istedenfor” å trene den større.

    55. Det ser jo ikke naturlig ut??? en trent rumpe ser så syyykt mye bedre ut.. Fyfaen du er dum ass.. Det ser ut som du har på deg en bleie med innlegg.. Haha jeg kommer til å leee så sykt hvis jeg ser deg offentlig

    56. trist at det finnes så mange slemme mennesker.. kommentarene er så mye verre enn operasjonen hun har utført, har dere tenkt på det? saklig er greit, men usaklig er ikke greit. steng kommentarfeltet…

    57. Till er som säger att Isabell hade fått större bröst och rumpa om hon gått upp i vikt… Det kommer kanske som en chock för er men alla har inte dom generna! I min familj f.eks har alla pytteliten rumpa och smala lår och om vi går upp i vikt hamnar fettet (tyvärr) mestadels på magen. Skrattretande att läsa era kommentarer…
      Till Isabell: WOW. Tack för att du delade med dig. Helt otroligt fint resultat! Har tänkt länge på att göra samma sak men vill helst bara använda fett. Eller eventuellt Macrolane också. Har du använt det? Kram

    58. Hut dere å tren, late fittetryner ! Ikke noe åååååå’! Her!!
      Dere må jo være tykke i hauet av å støtte noe slikt!
      Kjøpe seg rumpe for penger, galskap

    59. Hei hei, jeg har full forståelse for det du har gjort for å forbedre utseende til noe du selv er konfortabel med😊
      Men jeg ønsker å si er at for meg var du drit pen som du var, peneste av alle noen sinne inne på paradise, syns det er litt trist😢
      Men din kropp ditt valg. Og det er helt greit og.
      F 23

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg