Han var utro 14 ganger

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Da var denne dagen også over.

I kveld har vi ikke gjort annet enn å glo på Ex On The Beach Sverige. Altså, jeg har ikke ord for den serien. Jeg sitter med et måpende ansiktsuttrykk under hver eneste episode. En ting skal de hvert fall ha, og det er at de gjør svært underholdende TV.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg vet ikke om dere har sett det, eller vet hva serien går ut på. La meg fortelle! Det er et realityprogram hvor ungdommer blir plassert i en stor luksusvilla i Karibien, hvor deltagernes ekser kommer inn, en etter en. Dere skjønner tegninga. Det resulterer naturligvis i et sinnsykt drama. Det er fult forståelig for den saks skyld, for en eks er en eks av en grunn. Det å plutselig få sin eks inn i huset, hvor han kanskje har seg med en av de andre jentene, vil jo få hver en person til å reagere. Det har jeg full forståelse for, og det er vel kanskje derfor jeg ikke helt skjønner hvorfor man da frivillig deltar på et slikt program. Det hadde jeg ikke gjort selv (om jeg var singel), med mindre jeg var heeeelt over eksene mine, eller dersom jeg ønsket å gå tilbake til en eks. 

I den siste episoden som har kommet ut kom eksen til en av deltagerne inn, Adde. Hun kommer inn med et brak, hvor hennes plan er å fucke han. Og det klarer hun ganske godt når hun bretter frem for hele Sverige at han har vært utro mot henne med hele 14 forskjellige jenter, i hennes egen leilighet. Whaaaat! Ha ha, krise. Stakkars fyr, og stakkars jente. Stakkars henne fordi at hun har blitt såret, og stakkars han for at han akkurat ble slaktet foran hele det svenske folk. 

Så om du sitter hjemme i kveld og ikke er ute på flasken, anbefaler jeg deg å se på årets sesong her. It´s cray cray, men forbanna god underholdning!

17 kommentarer
    1. hei isabel! er et spørsmål jeg lenge har søkt etter å ønsker å få svar på. jeg skal til syden om 2 måneder og ønsker og kvitte meg med noen kilo rundt magen og hoftene. om jeg slutter og spise, hvor lang tid tar det før jeg merker forskjell? 🙂

    2. På paradise, hva gjorde dere for å slippe ettervekst? Ser mange som har vært med i mange uker og null tegn til ettervekst.

    3. Åå jeg har sett den programmen, bare ikke Sverige da. Har sett den britiske versjonen. Jeg elsker å se det programmet, selv om det kan være sjokkerende og trist på samme tid.

    4. Til rieeng oppe her, hvis du slutter å spise kommer du til å bli drit dårlig. Ikke gjør det, begynn heller å trene hvis du vil kvitte deg med noen kilo, og spis heller sunn mat med mye proteiner!

    5. Snakk om dramatiske overskrifter, også handler det om mennesker som en gang ikke er i livet ditt. Det er noe du og Anna Rasmussen driver med som uheldigvis folk (inklusive meg selv) biter på og tror skal være et oppriktig og personlig innlegg om deg, også handler det om en svensk person på TV.
      Slik som at Anna skrev “vannet gikk i dag”, også var det kjæresten sin vannblemme det var snakk om.
      Lær av fotballfrue hvis du ønsker en kvalitets blogg som er som å lese et ukes magasin.
      Lær av Sophie Elise hvis du ønsker en mer usminka, ærlig og til tider dramatisk blogg.

    6. Tror ikke de har valgt å være med på akkurat det programmet. På
      Den amerikanske versjonen er det hvertfall slik at de melder seg på
      Å får bare vite at de skal reise vekk osv så dukker eksene opp helt uten at de ante noe om det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg