en endring til på kroppen min

Jeg har bestemt meg. Piercing it is! 

Tusen takk for tilbakemeldingene fra dere på innlegget i går angående navle-piercing! Jeg setter så stor pris på at dere tar dere tid til å gi meg deres tips og meninger, så takk for det ♥

Jeg krysser fingrer, tær, og alt som er, for at kroppen min ikke støter den ut igjen. Da blir jeg rimelig skuffet… Det er jo så fint! Nå gjenstår det å jakte etter den perfekte diamant-piercingen! 😉 Pierre er overlykkelig – han har mast om det så lenge!


Bilder fra da jeg tok forrige gang, da jeg var rundt 18 år. Ha ha, sjekk skrekken i ansiktet mitt, da! 

27 kommentarer
    1. Herregud, det der ser bare billig og trashy ut. IKKE GJØR DET. Du kommer til å se ut som en fjortishore.

    2. Du var jævlig pen som 18-åring. Synes det er trist at du har gjort så mye med utseende. Ikke at du ikke er nydelig nå, for det er du, men det er ikke ekte. Jeg var så misunnelig på utseende ditt før alle operasjonene og håper at jeg er så naturlig pen som du var når jeg er 18.

    3. Det er så utrolig sørgelig at du har operert deg så mye fordi du var jo bare sååå ufattelig vakker før!! Jeg var også så misunnelig på ditt vakre ytre og jeg bare fatter virkelig ikke hvorfor du har operert deg til å bli seende ut som en kardashian…. Du er vakker nå også,men før var du uimotståelig vakker og NATURLIG! du var så vakker…

    4. Pierre har mast om det ja 😉 du gjør nok mye for din del, men du gjør nok mest for guttens. Hvem vil ikke være en 10’er

    5. Tragisk at folk slenger så mye drit. Jeg syns det er fantastisk at du er degselv, og velger å være sterk nok til å gjøre som DU ønsker, til tross for alle meninger andre må ha. Kroppen er din! Og kroppen er vårt tempel, hvordan du velger å ta vare på den er totalt opp til deg og ingen andre, og jeg syns du ble kjempefin med ny nese og rumpe, du var søt og ble vakker syns jeg:D og piercing i navlen gjør bare navlen finere, shine bright like a Diamond! Sier bare eg! 😀

    6. Hmm… Pierre har mast om det lenge? Det er fint at du Gjør ting du har lyst til, men du burde ikke Gjøre ting fordi andre maser om det, både for din egen del og fordi det stiller deg ikke i noe godt lys på noen måter. Håper du har det bra, glad operasjonene dine har gått fint.

    7. Herregud folkens, dere skjønner jo hva hun mener! “Pierre har mast på meg lenge nå”, betyr ikke bokstavelig talt at han har tvunget henne til å ta en fuckings navlepiercing.. Dere forstår vel at han har sagt det er fint og om ikke Isabel kan ta det, det er kjæresten liksom.. Men det er jo hennes eget valg? 😉
      Haha så teit at det skal være oppstyr for det minste ting altså!😂

    8. Hvis kroppen din allerede har frastøtt seg en piercing tidligere, betyr det at kroppen din reagerer negativt på fremmedlegemer som settes under huden din, og dermed kvitter seg med det ved å presse den ut. Dette betyr at når du tar piercingen på nytt, vil akkurat det samme skje på nytt, immunforsvaret reagerer på samme måte, ved å presse fremmedlegemet ut av kroppen din. Dette vil føre til et enda større og styggere arr. Just saying.

    9. Hei, ville bare si at jeg har stikki 3 ganger i navelen og den ble bare støtet ut alle 3 gangene men tilslutt bestemte jeg meg får å sette inn en plastikk piercing, gikk og tok den og satt inn plastikk med en gang og den sitter. Har hatt den i snart i 7 år 🙂

    10. Av de tre kosmetiske operasjonen du nå har utført, hven vil du si var minst og hvem var mest smertefull? 😊

    11. Det samme skjedde med meg, at kroppen støtet ut piercingen. Ville hørt med fagfolk før du evt. tar en ny en, kanskje du må prøve piercing av et annet materiale? Jeg syns piercing er fint jeg. Driter i om ting er harry eller fjortis, kjører min egen stil 😉 Jeg går f.eks masse i treningstøy, hettegensre og sneakers, fordi jeg trivest med det og syns dette er behagelig. Selv om jeg er 30, og helt sikkert burde begynne å kle meg litt mer classy 😉 For ikke så lenge siden tok jeg dipdye i håret, rosa og svart. Skikkelig fjortis, men jeg syns det er stilig, og bryr meg egentlig ikke så mye om hva andre måtte mene om hva jeg liker å kle meg i.

    12. Har tatt piercing i navlen 3 ganger, og alle gangene har kroppen støtet den ut igjen 😛
      Jeg hadde ikke giddet å prøvd på nytt om jeg var deg

    13. Anbefaler deg virkelig ikke å ta piercing i navlen igjen om kroppen din har støtt den ut en gang før! Har hatt piercing i navlen to ganger før, og den ble støtt ut begge gangene. Dette er fordi det er noe kroppen din ikke vil ha der fordi det ikke er “normalt” om jeg kan si det på den måten. Leste igjennom kommentarene å ser alle skriver det samme. Å for å si det sånn blir det andre arret mye styggere..
      Om du vil så helt klart prøv, men anbefaler det ikke..😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg