Hvem er du?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg vet allerede at jeg har helt fantastiske lesere. Jeg tror at dere kjenner meg bedre enn jeg kjenner meg selv til tider. Dere bruker deres tid til å gi meg komplimenter, tips og råd, og konstruktiv kritikk når dere føler det er på sin plass. Dere sier i fra når jeg trenger det. Dere er mine venninner, uansett hvor merkelig det kanskje høres ut. Men det er helt sant – jeg ser på dere som venninnene mine. 

Nå skal dere høre… Dere vet jo veldig mye om meg. Men vet jeg noe om deg? Nei, jeg vet ikke engang hvem du er. Med dette innlegget ønsker jeg svært gjerne å få lære å kjenne deg! 🙂 Hvem er du? Hvor gammel er du? Hva heter du? Hvor bor du? Fortell meg gjerne det du selv ønsker – jeg vil bli kjent med deg også! 

Nå sitter jeg spent å venter på deres kommentarer. Gleder meg til å vite mer om nettopp deg. Klem!

98 kommentarer
    1. Hei, jeg heter Stine ❤️ 16 år og bor i Trondheim. På fritiden holder jeg på med cheerleading. Liker bloggen din kjempe masse, og leser den vær dag 🙂

    2. Jeg heter Inga Marie, jeg blir 16 år i juli og bor i Hedmark. Å svare på hvem jeg er, er litt vanskelig. Både fordi jeg fortsatt lærer å kjenne meg selv, samtidig som at jeg er “to personer”. Jeg er av den late typen som kan ringe lillebroren min i 1etg for å hente et glass vann til meg, jeg bruker kanskje 30% av min fritid til å ligge i badekaret, og jeg spiser alt jeg kan komme over.
      Jeg er egentlig ganske crazy. Jeg går helst med klær som har MASSE farger på seg, jeg elsker det å bruke MYE sminke(nude farger som brun osv), gjøre håret mitt STORT(farget med konditorfarge når som helst for at det ikke sliter på håret, mye hårpynt osv), jeg elsker når ting på meg ser MYE ut, og jeg går ALDRI med to like sokker.

    3. Jeg heter Emely, bor i Kviteseid, men oppvokst på Bryne😝👌🏼 Jeg er 14 blir 15 i november!🙏🏽

    4. Hej!
      Jag heter Catherine och är en “mormor” på 51 år i från Sverige!🙂
      Jag hade aldrig sett på Paradise Hotell någon gång förrän jag råkade på den Norska versionen på Visat i våras och där jag kunde se ALLA avsnitt på raken… Har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv,ni var ett härligt gäng ungdomar!! 😜💗👍🏻
      Efter det följer jag din blogg och jag måste säga att alla dina “operationer” bara har varit till din fördel,du har verkligen blommat ut.. Du är jättefin nu! 💕💕👏🏻

    5. Hei❤️ Jeg heter Lise og kommer fra Brattvåg som er med Ålesund❤️ Jeg er 14 (blir 15 i oktober) driver med drill, spiller piano og synger. Jeg er ikke en del av et fotballlag men du finner meg som oftest på fotballbana 😂 Har lest bloggen din helt siden din deltagelse på PH også følger jeg deg både på Snapchat og på Instagram. Liker veldig godt bloggen din ❤️ Keep going! ❤️

    6. Omg. Det er barn som leser bloggen din. Våkn opp nå og pass på hvilke signaler du sender ut disse. Ingen skal ødelegges pga dine bisarre tanker om kropp. Du er usunn.
      Regner med at du ikke er istand til å godkjenne denne kommentaren! Men les den grundig og prøv å forstå hvis du er i stand til det.
      Takk.

    7. Hei!😀
      Jeg heter Magda å er 19 år😀👍
      Digger både deg å bloggen din og elska klesstillen din!😀❤️
      Stå på Isabell💞

    8. For to år siden valgte jeg å flytte til Florida, hvor jeg nå bor sammen med min fantastiske kjæreste og little babyboy Draco ( Frenchie valp).For å inkludere litt mer norsk i hverdagen leser jeg blogger og norske nyheter.
      Jeg studerer her nede på Valencia college, og håper å åpne min egen ernæring og helse bedrift når jeg graduate. Jeg er 23 år.. Men tar meg selv i å ofte tenke at jeg er 3 år yngre ( tiden går for fort når man slutter på videregående). Ellers bruker jeg alt for mye tid og penger på materialistiske ting.. Og er veldig heldig med et liv fylt med kjærlighet, reiser, god mat og andre livsnødvendige ting for en livsnyter! Send meg en mail hvis du kunne tenkt deg en tur til Florida!
      Kisses from Frida Johansen

    9. Hei😊
      Jeg heter Celine, er 14 år og er fra Stavanger.
      På fritiden rir jeg Distanseridning og skal være med i NM i sommer og så spiller jeg fotball😄❤️

    10. Jeg heter Linnea. Jeg bor i Stavanger. Jeg er 24 år gammel. Jeg studerer på,BI skole Stavanger. Jeg er kjempeglad i bloggen din. Jeg gleder meg på hvert innlegg. Jeg leser bloggen din hver dag og henter meg mye inspirasjon fra den. Hold frem som du stevner! Hilsen Linnea.

    11. Haha! Skjønner du har en del yngre lesere. Plutselig følte jeg meg gammel:P Jeg heter Line er 28 og bor i Oslo.
      Begynte å lese bloggen din via side2.Du er så bedårende og virker som en kjempesnill jente. Følger deg mest for sminken og moten sin del. Bloggen din er så digg å “koble av på” når jeg kommer sliten hjem fra kveldsvakt.
      Personlig syns jeg at mennesker som dømmes utfra sitt utseende er lavmål. Det syns jeg ikke du fortjener. En burde dømmes utfra handlinger man gjør i livet sitt. Man kan være ingenør og vite hva strobing er:) Du er awesome!

    12. Hei!
      Jeg heter Caroline, er 21 år og bor i Oslo 🙂
      Har fulgt bloggen din siden du var med på paradise!
      Jeg digger klesstilen din, og skulle ønske jeg hadde en slank og flott kropp som deg så klærne passet. Vet ikke om det er rart å spørre om, men kanskje du kunne ha laget et innlegg med fine klær i “plus size” størrelser?
      Klem 🙂

    13. Hei!
      Jeg heater Catalina, jeg er 26 år gammel og bor i Chile nå. Leser bloggen don hver dag. Du er helt rå. Og du ser kjempe fantastisk ut. Så glad du deler hva du har endret på. Du sier sannheten. Mange som ikke gjør det!

    14. Jeg er 28 år synes ærlig talt det er litt flaut at jeg leser bloggen din, og andres, hver dag. Jeg burde kanskje bruke tiden min på andre ting, men jeg er fascinert av mennesker som deler så mye av seg selv og tror det er en iboende nysgjerrighet å luske rundt i andres liv. Så selvom jeg prinsipielt er imot plastiske operasjoner og seksualiseingen som skjer på blant annet din blogg, så ser jeg verdien i det også. Så takk for at jeg kan stille min nysgjerrighet og at du velvillig deler. Selvom jeg er ambivalent så liker jeg deg!

    15. Jeg heter Bodil og leser bloggen din for overskriftene dine lurer meg til og tro du skriver noe gøy så skriver du bare noe lame shit

    16. Hei:) jeg bor ved Sverige. Har veldig bra økonomi siden begge har bra jobber min mann eier lamborghini og vi har begynt p bygge drømmehuset PLUSS at vi skal ha barn om noen måneder:) du sprer så god energi og i og med at jeg er på et bra sted i livet mitt nå så blir det enda bedre med din blogg:D

    17. Hei!
      Jeg heter Maria, er 21 år og bor i Bergen sammen med kjæresten min gjennom snart to år. Jeg studerer førskolelærer på Høgskolen i Bergen og er ferdig med mitt første år 14.juni, da har jeg min siste eksamen.
      Jeg har lest bloggen din siden lenge før Paradise Hotel så jeg synes det er veldig gøy å se hvordan både du og bloggen din har utviklet seg det siste året. Jeg digger deg!

    18. Heii❤️
      Jente fra bergen, er 15 år, elsker å synge, og elsker denne bloggen din,
      det jeg elsker med bloggen din er at du virkelig ikkje bryr deg om hva andre mener om deg, du bare kjører på liksom, man lærer også mye av å lese bloggen din, som det med sex og sånt. Jeg har liksom laget meg et mål nå jeg og hahah men d var bare et eksempel masse mer man kan lære fra deg❤️
      Men ja, hahah ble ikke så mye om meg da❤️

    19. Jeg er 24 år, fra Haugesund med samboer. Er veldig deprimert og finner trøst i å lese bloggen din, et av dagens høydepunkter.

    20. Jeg heter julie, er 22 år. Bor i nærheten av Tønsberg. Har ei snuppe på snart 10 mnd så det er det tiden går til her 🙂
      Jeg som tipset deg om disse cruise turene fra Royal Caribean, håper det er en av deres planlagte reiser, hadde vært så spennende å se på bloggen !!

    21. linnea,31 år fra oslo. jeg begynte å lese bloggen din da trekant dramaet begynte fordi jeg var nysgjerrig,men så har jeg begynt å like bloggen og bli glad i deg. selv om du er 10 år yngre enn meg så er vi veldig like. jeg elsker mote og har reist mye i livet mitt,mest impulsive turer alene. jeg skal etterhvert flytte utenlands,vet ikke helt hvor,men jeg har tenkt til å bare impulsivt reise rundt i verden og finne en plass her i verden hvor jeg føler jeg tilhører.. dette høres sikkert rart ut,men jeg skulle ønske vi var venniner for du virker bare som den vennina jeg har ønsket meg hele livet! du er impulsiv,reiselysten og energisk og det er jeg og! jeg er i tilegg veldig moteinteressert. har vel ikke så mye mer å si. digger bloggen din. 🙂

    22. Jeg heter Brigitte, er 25 år og bor for tiden i Bergen 🙂
      Er resepsjonist på cruisebåt som seiler langs norskekysten. Er faktisk på jobb nå 🙂

    23. Kristine, 23 år og fra Nord-Norge 🙂
      Din trofaste læser som kommentere alle innlæggan dine som kommer ut, hver og et innlægg, altså alle 😀
      ♡♡♡ ♡♡♡ ♡♡♡ ♡♡♡ ♡♡♡ ♡♡♡

    24. Hei isabell😊er en godt voksen dame på 40 år,gift med verdens beste ektemann😍jobben min er å tilbringe tiden på sofaen,er diagnoisert med ME (kronisk tretthetsyndrom).Blir å følge Mange blogger og du er en av de.paradis hotell, har vel alltid Vært mitt gulty pleasure. Hehe.har ei venninne som blir så forbanna når jeg nevner at jeg skal se PH,at jeg har slutta å si det.hehe.mn ho kjenner mg som en veldig fornuftig person,så det passer liksom ikke inn bildet,slik ho kjenner meg.hehe.men jeg er ikke perfekt jeg heller😆det som sjokkerer meg best over blogger din,er så unge lesere,men samtidig så har du halvgamle folk,som meg igjen.haha.jg bare håper at de har foreldre til stede som kan forklare om blogger din og at vi er forskjellige og at vi bruker hodet når vi leser og kommenterer.ha en god dag videre isabell😊

    25. Amelia 29,Telemark. Mor, student, gårdbruker. Aner egentlig ikke hvorfor jeg leser bloggen din. Er vel en guilty pleasure denne blogglesinga mi.
      Dagene mine er jo ellers fulle av fotballkamper, husarbeid, innleveringer, pløying og såing. Stell av ender, høner, geiter, sauer og griser. Denne helgen skal vi faktisk få to lama.
      Men, jeg elsker å pynte meg da. Med en gang jeg skal utenfor huset! Så er ikke bare møkkete.

    26. Jeg heter Linn, 35 år fra Oslo. Har høyere utdanning, god jobb, hus og mann. Leser bloggen din fordi jeg syns det er gøy å se livet ditt som er helt anderledes enn mitt!

    27. Jeg heter Karina, kommer fra Stavanger og er 12 år gammel (blir 13 i november)
      Jeg elsker både deg og bloggen din. På fritiden holder jeg på med svømming. Kommer ikke du fra Stavanger?
      For siste gang ELSKER BLOGGEN DIN ;))

    28. Jeg er en jente som elsker bloggen din, jeg er 12 år gammel (blir 13 i november) Jeg heter Karina og kommer fra Stavanger. Kommer ikke du i fra Stavanger???
      Jeg elsker bloggen din og ler meg i hel når jeg tenker på det fra når du sklei på gulvet fra paradise ;P

    29. Hei jeg heter Benedikte og er innom bloggen din kun for å irritere meg over deg og din overfladiske personlighet.

    30. Jeg heter Maria, 21 år 🙂
      Bloggen din har vært en del av min daglige sjekkrunde helt siden du var med på paradise. Du er veldig flink til å dele av deg selv med leserne, å det er derfor jeg daglig oppdaterer bloggen din 🙂

    31. Jeg er blir 28 i morgen🙊 Er fra moss men har rota meg helt opp i mo i rana der jeg eier hus sammen med forloveden min å vi har en liten gutt på snart 3 år. Vi er en skiftarbeider familie så her er det ingen a4 familie å jeg har mest ansvar her hjemme å jobber da ikke ( en vanlig jobb)Min jobb er her hjemme og følge opp barnehage osv nok å gjøre😊12 timers arb dag

    32. Jeg heter Cecilie, 19 år fra Enebakk. Jeg er snart ferdig med vgs, så blir det mer studier på høyskole. Jeg har en kjæreste som bor i Lillehammer som vil si jeg har et 2 timers avstandsforhold. Det er fælt, jeg kjenner meg igjen når du savner kjæresten din, for jeg er helt lik selv 🙂 Vi har vært sammen i snart 3 år, men man blir aldri vandt med å være borte fra den man elsker. Jeg liker å lese bloggen din for jeg kjenner meg igjen i så mye du sier. Du virker som et fantastisk menneske, ønsker den en flott fremtid 🙂

    33. Hei, jeg heter Kristina, snart 20 år og bor i sandnes, jeg ser opp til deg fordi du ikke er redd for hva du sier, elsker klesstilen din å du er utrolig nydelig. Jeg går ikke inn på bloggen din hver dag men jeg leser hvert innlegg du legger ut, liker at du skriver så ærlig og du har en spennende blogg!

    34. Jeg heter Carmen Francisca og er 19 år og kommer fra Tønsberg 😃
      Jeg digger rett og slett bare hele deg, og dette er den eneste bloggen jeg leser fast!
      💓

    35. Marthe heter jeg, 23 år fra idylliske Skudeneshavn på Karmøy 🙂 Flytter til Oslo i august for å gå på skole i 1 år, litt skummelt, men veldig spennende også 😀

    36. Jeg heter Rikke, fyller 22 år og bor i Oslo hvor jeg tar bachelor i journalistikk. Synes bloggen din og metoden du har brukt for å få lesere er spennende å følge med på. I tillegg henter jeg inspo fra klesveien din

    37. Hei, jeg er en jente på 23 år, og jeg vil være ferdigutdannet psykolog om drøye 2 år. Jeg har mange av de samme interessene som deg, jeg elsker å reise, være med mennesker jeg står nær, nyte god mat og drikke, og jeg investerer nok mye tid og penger i utseende også. Samtidig lever vi nok to veldig forskjellige livsstiler, og hverdagene våre er nokså ulike.
      Jeg leser først og fremst bloggen din for jeg syns du er en veldig interessant person. Jeg syns det er fint at du velger å være så åpen med dine lesere, både om det som er fint og det som er vanskelig. Må også si du er en veldig sterk person, som klarer å blomstre i tøffe perioder med mye kritikk. Stå på videre 🙂

    38. Hei, jeg heter Ane. Jeg er snart 17 år og bor i Sandnes. Jeg elsker å ri og svømme❤️Jeg har en hund og en hest.

    39. Jente 24 fra Bergen, venter en liten i november med samboer, jobber i privat helsesektor ! Begynte å lese bloggen din under trekantdrama og fulgt den siden 🙂 Syntes det er kjekt med en så åpen og ærlig blogger på topplisten..

    40. Hei! Jeg heter Sara og er en 13 år gammel jente fra Trondheim, jeg driver på med cheerleading og har vært med i NM for Nixies cheerteam. Jeg driver også med jiu jitsu som er en kampsport. Når jeg blir stor har jeg aller mest lyst til å bli forsvarsadvokat eller etterforsker. Jeg tror at man kan gjøre det man vil i livet så lenge man jobber for det. Følger bloggen din hver dag og liker den kjempe godt! Ha en fin dag❤️

    41. Hej Isabel!
      Jag är en jente på 23 år och som bor i Oslo. Läser din blogg några gånger i veckan och har gjort sedan du & Pierre var med i Paradise. Jag bloggar lite själv också men det går lätt flera dagar ( läs: veckor) mellan inläggen..
      Jag har en norsk pojkvän som är ifrån Lofoten och till hösten ska jag börja studera i Oslo. Glädjer mig!! 🙂
      Din blogg är underhållande och du uppdaterar ofta, det är det jag tycker bäst om med den:) Keep up the good work!
      Du är förresten jättefin, både nu och som du såg ut förut👩🏽

    42. Hei!
      Mitt navn er Renate, jeg er 17 år gammel og kommer fra Molde. Jeg er en veldig nysgjerrig jente, som er veldig opptatt av serier som Skam, Pretty Little Liars også videre! Jeg er også veldig glad i å spille fotball, og har kommet med på krets laget i Møre og Romsdal. Jeg er også veldiiiiig opptatt av sminke, og jeg elsker å lese bloggen din!!
      Alle tipsene jeg får fra deg – all inspirasjonen til å fortsette har fått meg til å tenke at jeg greier dette. I tillegg til at jeg synes det er veldig motiverende at du tåler å få hets av andre, med tanke på operasjonene du har hatt. Det er helt sykt modig gjort! Elsker deg og bloggen din. <3

    43. Jeg heter Emma og er 20 år snart 21, bor i Porsgrunn og er samboer 😊 På fritiden så jobber jeg på Bergbys også er jeg en del med venner 😊 Jeg liker å lese bloggen din fordi du skriver om veldig mye forskjellig, men kan du ikke prøve å lage litt mer video?😁❤️ Klem klem klem

    44. Hei❤️ Jeg heter Cecilie, er snart 21år og bor i Lunde, Telemark.
      Jeg har to flotte gutter på 4år og 1,5år som heter Kim og Liam. Sammen med min flotte forlovede Thomas er det de jeg bruker mest tid på i hverdagen.

    45. Jeg er 22 år og bor i Haugesund. Leser bloggen din fordi jeg blir forveten på hva som skjer her inne. Vi er nok veldig forskjellige, men jeg elsker å reise (billig) og elsker å lese blogger fra ferier!

    46. Jeg heter Siw, bor en liten plass Orkanger (20min unna Trondheim).
      Er 19, blir 20 den 6. oktober 🙂 Er opptatt av mote og sminke akkurat som du!

    47. Hei, Isabell 🙂
      Jeg heter Jeanette, er 23 år er fra lillehammer. Såg deg på PH, jeg er pleier å sjekke innom bloggen din. Syns du virker ut som ei snill og god person 🙂
      Ha en fin dag:)

    48. Æ heite Siri Eirin, æ e 21 år ganmel (snart 22, blir det i oktober). Jeg er i fra Nord Norge men har flytta nedover til vakre Nesodden:) Jeg har photo og hest som mine to hobbya. 🙂

    49. Hei Isabel <3 Jeg heter Milana, 20 år, bor i Oslo og studerer sosialantropologi på uio. Foreldrene mine er fra Russland og Afghanistan. Elsker å reise! Er innom bloggen nesten daglig! Du virker som den mest gøyale og blide jenta- stå på med bloggingen, I am on yout team 😉

    50. Hei Isabel ❤️ Jeg heter Emma, er 13 år og bor i Oslo! Ser såå opp til deg, du er mitt største forbilde 😍

    51. Jeg heter Selini er 16år gammel spilt fotball i et år og sluttet etter det og er faktisk fotball ekspert og tilbringer meste tiden med familie og venner ingening er bedre? jeg klikker meg inn på bloggen din typ minst 5 ganger om dagen får å lese dine nyeste innlegg og du er faktisk forbildet mitt!
      Jeg tenker at de fleste kommer til å si hvordan kan hun være forbilde ditt det er hun som har endret på hele seg meg jeg gir faen! Du er og håper på at jeg alltid ser deg som det! KOS DEG MASSE DU OG PIERRE❤️ Fineste parret! Kan du ha sånn leser meet bor i Oslo så kunn vært hyggelig og få sett seg face to face😍

    52. Hei, er 16 år og bor i Bergen! Jeg vet i grunnen ikke helt hvem jeg er, fordi jeg føler at personligheten min overskygges av at jeg er psykisk syk. Les gjerne om det på bloggen min!

    53. Heisann, jeg heter Nancy og er 16 år bor på Borre i Vestfold. Jeg er engentlig fra Hardanger i Hordaland, så jeg reiser ganske ofte dit med tanke på at faren min bor der. Jeg er veldig aktiv av meg. Jeg spiller håndball i Tønsberg, så til Tønsberg skal jeg begynne på idrettslinja med toppidrett håndball 🙂

    54. Jeg er 33 år, bor på kysten av Telemark, jobber med mennesker, og har fulgt bloggen din til og fra siden Paradise, men fast de siste månedene. Selv har jeg ikke den samme interessen for sminke og klær osv, og kunne heller aldri operert meg. Men det som gjør at jeg følger med er at du tør å stå for den du er og der du vil, du kjører på selv om det stormer i media og hos visse andre bloggere. Det er som du selv sier, noen velger å trene seg til den rumpa de vil ha, du kjøper den. Fordi du kan og vil. Jeg syns det er kult. Lenge leve forskjelligheten og å stå for den man er 🙂 🙂 🙂

    55. Hei. Jeg heter Sofie Zi Mei, og er 14 år. Jeg bor i Asker
      Jeg elsker bloggen din. Du forteller/skriver mange bra og fine tine tips.
      Jeg driver med sangtimer og aparatturn på fritiden.

    56. Tror ikke at du ser på leserne dine som venner ,du hadde sikkert ikke giddet å omgås dei på 10-16 år sikkert :p
      Og uansett kanskje det er mange gamle griser som kommentere her og sier di er jenter

    57. Joanna, 19 år, bor i Moss, kommer fra Polen og har bodd har i ca 8 år. Liker å feste og å drikke 😀 haha det er det eneste jeg liker egentlig

    58. Jeg er 26 år og kommer fra Ålesund. Bor sammen med kjæresten som jeg har vært sammen med i 7 år snart. Vi er også på husjakt, på evig leting etter drømmehuset vi skal bygge etter hvert 🙂
      Leser bloggen din innimellom. Ser du prøver å provosere en del, det er bare morsomt å lese!
      Ha en fin helg! Klem fra en rød tomat som har vært for lenge i sola. (Note to self: Husk solkrem)

    59. Hei! Mitt navn er Erica, kommer fra Moss og er 19 år gammel! 😊 Jeg går fortsatt på skole samtidig som jeg jobber som personlig assistent ved siden av. Jeg er veldig opptatt av andre mennesker og elsker å hjelpe folk som har behov for det.
      Jeg har vært fast leser av bloggen din siden du startet den, og har fulgt med deg og lest hvert eneste innlegg siden du var med på paradise hotel i fjord! Jeg syns du er en utrolig stor inspirasjon som jeg ser veldig opp til. Mye av det fordi du våger å stå frem og være deg selv for såppass mange mennesker hver eneste dag. Du er et forbilde fordi du tør å rette på ting med deg selv som du ikke har vært så veldig fornøyd med, og står frem om det senere, det er det ikke mange som gjør. Det er mye jeg har lyst til å endre på med meg selv, og operasjon er ikke noe som alle er like positiv til, men å lese bloggen din får meg til å ha mer tro på meg selv, og får meg til å ville gjøre det jeg selv har lyst til og det jeg selv føler er rett for meg! Jeg skulle så inderlig ønske jeg fikk en sjanse til å bli kjent med deg in real life, for du virker så utrolig morsom og bra på så mange mulige måter. Du skal ha skryt for at du faktisk er så åpen og ærlig på bloggen og som i tillegg ikke klager over kommentar som til tider kanskje kan gå litt inn på deg. Du virker som en fantastisk og sterk person, og jeg ser veldig opp til deg, Isabel! Jeg gleder meg til å følge deg på snap og bloggen videre 😚

    60. Jeg heter Karoline. 14 år. Er virkelig utrolig fint å lese din blogg. At folk sier du sender ut feil signaler er forståelig. Men vet du hva? At folk sier du påvirker unge jenters syn er bullshit. Alle dine trofaste lesere synes du er vakker nå, men de synes også at du var vakker før operasjonene. Og i og med at det er disse unge jente du “påvirker”, kan de ikke bare bestille en nosejob. Jeg synes du viser at om man ikke er helt fornøyd med noe, er der mulig å forandre og gjøre om på det. Du forteller oss etterpå hvor jævlig det var å operere. Du skriver ikke “operasjonen var vidunderlig, kunne gjort dette 100 ganger til. Alt gikk smertefritt og jeg kjenner meg helt vidunderlig nå”. Du forteller hvordan det virkelig er, og det synes jeg er tøft. Tøft at du i det hele tatt skriver om det, i og med at du får så mye dritt. Stå på, kommer alltid til å støtte deg.

    61. Jeg heter Emma❤️ Jeg er 12 år❤️ På fritiden sykler jeg, er med venner, leser bloggen din for eksempel❤️ Jeg bor i Fredrikstad og Halden❤️ Jeg er så utrolig stor fan av deg❤️

    62. Hej ☺️ Jeg hedder Malene og bor i Aalborg, Danmark. Jeg er 18 år gammel og bliver 19 om en måned. Elsker din blogg og klikker ind på den hver evig eneste dag. 😍

    63. Ida, 21 år fra stavanger
      Elsker å lese om mote og drama så derfor er din blogg perfekt.
      I fritiden min studerer jeg og driver aktivt med håndball 🙂

    64. Hei!
      Jeg heter Juliana, 14 år fra Stord<3
      Elsker å lese bloggen din, du er kjempe flink til å skrive! Fortsett👍🏼❤️

    65. Hei! Jeg heter Tine, 20år og bor i Trondheim. Er en ganske “velllykket” person tross min fortid, slik som du. Jeg var også fosterbarn og kjenner meg igjen i veldig mye av det du skriver. Jeg tror at grunnen til at jeg er så opphengt i bloggen din er fordi det er ganske sjeldent jeg finner andre som meg selv, som kom så godt ut av en slik fortid. De andre fosterbarn som jeg ble kjent med i min tid som fosterbarn er i dag narkomane. Jeg jobber sikkerhetsbransjen og har en del med de å gjøre. Derfor er det så gøy å følge noen som meg selv, som kom sterkere ut av det onde. Elsker bloggen din, vær stolt over deg selv. Ønsker deg alt godt i livet 🙂

    66. Jeg heter Marianne, er 28 år og bor og jobber i Trondheim.
      Begynte å lese bloggen din etter du var med på PH, men må innrømme at det er min guilty pleasure. Er hovedsakelig innom fordi jeg er nysgjerrig på det overfladiske. Elsker å lese om de ulike forandringene dine osv, men det er ikke noe jeg roper høyt om.🙈 Veldig bra at det er en toppnlogger som er så åpen om dette, da jeg synes det er både facinerende og interessant.
      Keep up the good work, bry deg ikke om haterene og fortsett å være ærlig❤️

    67. Jeg heter Kristina, er 36 år fra Stavanger. Har høyere utdanning, mann med god jobb ( jobber myyye) og to små barn. Jeg begynte å lese bloggen din da jeg skulle operere nesen, og googlet etter erfaringer. Du er min guilty pleasure.

    68. Är 30 år och bor i Sverige. Är ett stort PH-fan och följer både svenska, danska och norska och tycker att din säsong varit den bästa genom tiderna.
      Följer din blogg för jag tycker din bakgrund är intressant med familjehem. Har själv bott i familjehem och jobbar själv numera som socialsekreterare.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg