nytt i sminkeveska!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· MAKEUP FAVES ·

Jeg var innom MAC og snopet før helgen, og dette ble med meg hjem! Jeg hadde gått tom for concealer, og hadde lyst til å teste noe annet enn den jeg brukte. I og med at jeg har prøvd MAC sin Pro Longwear concealer tidligere, falt valget på den. Jeg husker liksom ikke helt om jeg var fornøyd eller ei da, det eneste jeg husker er at jeg mistet den i bakken og den knuste (flasken er av glass). Wups! Ellers kjøpte jeg to nye børster – den ene til å påføre concealer med og den andre til å sette den med etterpå. Fix + sprayen min finner jeg ikke, så da måtte jeg ha ny! Tips: spray børsten med denne før du dypper den i highlighter, resultatet blir sååå mye finere! MAC Prep and prime pennen er et must for hightlighting, og til slutt: settingpowder.

Det er alltid gøy med ny sminke.

30 kommentarer
    1. Hvilken farge har du på concealeren? Har lik hudfarge som deg, og har vært usikker på hvilken farge jeg skal velge i foundation og concealer fra Mac..(de i butikken er svært lite til hjelp her jeg bor)
      Kan du legge ut et innlegg med all sminka du bruker? Du er alltid så fint sminket <3

    2. Elsker disse produktene, og mac generelt for så vidt!
      Vil også bare slenge med at du er utrolig inspirerende og vakker på så mange måter! klem

    3. Concealeren er kjempebra og holder såå lenge! Men du burde ikke bruke den kosten til å påføre, det tar lang tid og du får ikke et fint resultat.. bruk en beauty blender, tro meg du sparer MASSE tid og det blir SÅ fint!

    4. Jeg skjønner ikke at folk syns den concealeren fra mac er så bra,den er jo så jævla tykk og ser ut som man tar en tonn med concealer under øynene når den brukes enten det eller så har jeg brukt den på feil steder :p bra dekkevne iallfall men ser virkelig ikke bra ut under øynene ser ikke ut som den trekke seg inn i huden og ende med å se ut som oversminka tulling

    5. Kjære Isabel, du har ikke en eneste grunn å være trist over . Du har ALT virkelig alt OGSÅ KLAGER DU??? Wtf clickbait til nye høyder

    6. Niice 🙂
      Æ kan ikje så mye om sminke sia æ bruka det ikke sjøll, så e gøy og se ka andre kjøpe, så lære man litt mer om det 🙂 Hahah!

    7. Oh my.., kommentaren over her…….
      Har man penger, sminke, utseende, dyre klær ++ nei da har man ingenting å være trist over. Kjære Deg som postet den kommentaren – mennesker har følelser, behov som ikke noe av penger kan kjøpe.
      Livet går opp og ned for alle. Og faktum er at ting og tang kan du komme så langt med, men ikke lengre. Forstå at hun har følelser samme som alle andre, av sinne, glede, sorg.. hun valgte å skrive om en trist periode og da syns jeg det var en direkte merkelig kommentar for å si det mildt.
      Vi er ikke skall som går følelsesløs rundt og har det konstant som på rosa skyer fordi vi har alt av ting og tang. Det er menneskelig å ha nedturer.

    8. Hei søte håper dagen din blir bedre i dag . Ønsker deg alt godt å jeg håper dagen din blir bra 🙂

    9. Kjære Isabel! jeg har overhode ikke noe i mot deg å liker at du har kommet så langt her som du har. Vil ikke være en slags kritiker men før du kjøper mac produkter vær så snill å søk deg litt frem om hvordan disse produktene blir produsert! MAC er en av verstingene når det kommer til dyre testing å dette har heldigvis blitt veldig synlig gjort det siste året. Jeg sier ikke at alle bloggere skal bli som sophie elise, men plis vis at du har litt hjerte å hold deg unna disse drittsekkene. Du har en så stor mulighet til å komme frem som et godt eksempel. vær så snill å bry deg litt så kanskje flere også kan gjøre det!

    10. “Det er alltid gøy med sminke”… Åhrrrr skulle ønske du gadd å bry deg om de stakkars dyrene som lider
      Fordi du syns d er så
      Sabla gøy
      Me
      Sminke!!!!!! :@

    11. 29.05.2016 kl.23:22
      Oj, med dette innlegget etter det forrige mistet du nå all troverdighet. Takk for meg og over og ut!
      Hva er grunnen til det da? Det er lov å skrive om andre ting enn problemene sine. Da håper jeg du ikke leser andre blogger isåfall. Haha!

    12. Det går an å forhåndsskrive innlegg og det gjør de fleste som driver en blogg. Skriver to-tre innlegg samtidig med forskjellig tidspunkt de ønsker de skal offentliggjøres. Så dette sminkeinnlegget er helt sikkert skrevet FØR de to andre innleggene. Det tror jeg i hvert fall.
      God bedring til deg Isabel, husk at de fleste ting ordner seg til slutt uansett hvor svart det ser ut.

    13. Hva er de som pierre/du har gjort som du ikke vil fortelle oss om, men bare klage på bloggen…. Vi vet alle at det har med forhodet deres å gjøre ettersom han bokstavligtalt aldri er på storyen din. Dere tok alltid bilde ilag i heisen men ikke nå lenger… De er bare å si de du som ALLTID påstår at du er så ‘ærlig’ med oss og at de er veldig viktig for deg! #fake

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg