Sivilstatus?

Jeg har det, som dere allerede vet, ikke så greit akkurat nå. Ting er vanskelig på privaten, og det påvirker en stor del av mitt liv. Det er mange av dere som tror at det har med Pierre å gjøre, og det har det ikke. Eller… Nå er jeg ikke ærlig. Vi har vel kanskje hatt noen nedturer den siste tiden, og det har vært tungt, det også. Alle forhold har sine oppturer og nedturer, oss inkludert. Noen ting er mer heavy enn andre, det skal jeg ikke legge skjul på. Men det er ikke det som er hovedgrunnen til at jeg er nede i kjelleren. Det er mye som er grunnet det, beklageligvis. Jeg smører meg med tålmodighet og håper at det skal bli bedre med tiden, og så bruker jeg all min energi på å fikse det som fikses må. Livet mitt er ikke «barebare», og det er viktig for meg å vise den siden også, her på bloggen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg vet av erfaring at det meste ordner seg til slutt, og det har jeg troen på i denne situasjonen også. Det suger bare skikkelig hardt nå, når det står på som verst, men det må jeg bare akseptere. Slik er livet! 

Dere trenger hvertfall ikke bekymre dere – sivilstatusen min er fortsatt i et forhold <3

22 kommentarer
    1. Sånn ang. det med å ha oppturer og nedturer i forholdet: Jeg tenker at du/dere må bygge dere et større nettverk. Dere tilbringer enormt mye tid sammen, og selv om dette ikke er feil, kan det bli slitsomt i lengden. Det er jo faktisk litt kult at kjæresten skal ut å treffe kompiser, eller at du skal bort for å besøke en venninne. Kjenne på savnet, føle seg opptatt, gjøre noe. Nå vet jeg at det kanskje ikke er så lett for dere som er offentlige profiler her i samfunnet, og som er samarbeidspartnere både mtp blogg, youtube og andre ting. Likevel tenker jeg at tiden du tilbringer med familien din og vennene dine uten kjæresten, er enormt viktig. Selv om du ønsker at han skulle vært der, er det ikke alltid slik at man må gjøre alt sammen. Hvis det virkelig er Pierre du elsker, så må du tenke på at dere skal være sammen til dere blir gamle. Dere kan ikke trø oppå hverandre hver dag, dere må utforske og erfare litt på egen hånd. Man trenger ikke å slå opp for det <3 Finn dere en hobby, en aktivitet eller noe annet som gjør at dere må tilbringe tid fra hverandre. Reis bort alene eller med familien, finn på ting med venninner i helgene. Dette ordner seg!

    2. Så fint da, men begynte jo å lure i går da det sto singel på Pierre sin Facebook. I dag gjør det ikke det. Ordner seg for snille jenter!

    3. Kan du være litt mer konkret om hva det er som er så vanskelig, i og med at du var laget så mange innlegg om det nå i det siste?

    4. ÅHHH. Isabell:( jeg blir så lei meg av å høre at du ikke har det bra. Jeg tenker på det hele tiden og jeg gråter nesten. Du betyr mye for meg. Jeg blir alltid så glad når du har er nytt innlegg eller når du legger ut mange snapper på my story. Jeg håper du får det bedre snart fordi jeg klarer ikke å se en som deg som har det så dårlig

    5. Ting ordner seg nok for deg, det tar bare litt tid. Bruk god tid på deg selv, og gjør det som er best for deg! Du er en så flink og sterk person, så dette går helt sikkert bra. Jeg må bare si at du var sinnsykt pen på det siste bildet! Du er så fin når du smiler med tenna:-) Ha en flott kveld, ta vare på deg selv!

    6. sliter du nå på grunn av alle de stygge kommentarene og dritten du har fått? I så fall hvis du gjør det burde du være åpen og fortelle det på bloggen slik at nett trollene forstår hvor skadelig all dritten de skriver er.. det er ingen bloggere som har turt å åpne seg å fortelle om det og du som er så åpen burde gå forann som et godt forbilde å vise at du er sårbar og tar det hardt… vil bare si det at jeg synes du var høyt over gjennomsnittet vakker FØR OG DU ER DET NÅ OGSÅ! <3 håper du og Pierre finner ut av problemene deres og løser det. Pass på at du ikke blir for ivrig og klenger for det skremmer ofte menn vekk uansett... :-/ jeg vet hvor lett det er å bli klengette selv når man finner den man tror er sin sjele venn..been there done that. ønsker deg det beste. lykke til videre

    7. Alle har en tid i livet man er deprimert . Jeg har det også sånn om dagen . Uansett du er flott og ting ordner seg 🙂 :* stor klem til deg

    8. Ja, enig med Gerd! Bare si det rett ut. Det er ikke lett å miste noen man elsker veldig høyt, vær ærlig med oss som setter pris på deg.
      Vi som dine fans legger merke til de minste ting. Hadde dere vært sammen, hadde du ikke tatt bort navnet hans fra Instagram bioen din. We love u! Bare vær ærlig så kan vi prøve å støtte deg litt mer.
      Hvis det er andre ting enn ditt forhold som er årsaken til at du er i den situasjonen du er i nå, så støtter vi deg Isabel. Jeg vet du er vandt til hatere og kommentarer, men du har mer gode og snille lesere i forhold til det du har av hatere.

    9. Bare lurer litt på hvorfor det ikke står Pierre louis i bioen din på Instagram lenger? Synes ikke det er så lenge siden det sto der🤔

    10. Anonym: Hei! Vi er sammen, men det er vanskelig for meg å utdype så mye om det her på bloggen. Jeg kan vel si så mye som at vi har hatt noen turbulente tider, hvor ting har vært vanskelig. Men nå er alt bra igjen, takk og lov <3
      Klem!

    11. Kanskje litt greit å vente med å kjøpe hus til 10 mill til dere er over denne “barnslige” perioden i livet deres hvor dere slår opp en dag og er sammen igjen neste? Det vil i hvert fall si at dere er langt i fra klare til å kjøpe noe pg flytte inn sammen…

    12. Hei
      Fin blogg du har, har blitt en fast følger selv om jeg ikke kommenterer så ofte.
      Bare lurer på når du sier at du har full åpenhet på bloggen din om deg selv. Hvorfor legger du da ut at du og Pierre har hatt det vanskelig, men velger så å ikke skrive detaljene rundt det ?
      Jeg synes bloggen din er kjempe bra altså 🙂 men bare lurer på hvorfor du sier A men ikke B. Blir veldig nyskjerrig av slikt 🙂
      Klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg