ÅRETS PH-VINNERE AVSLØRT!

ALTSÅ, SHIT! Ha ha, har dere fått med dere den store failen? Årets Paradise Hotel vinnere er avslørt! Bildet hvor begge finalistene står mot hverandre har florert rundt på internett i hele dag. Der var den spenningen over, dere! Jeg skal ikke spoile noe her, men dere som vet, dere vet. Ganske sjukt! Jeg lurer på hvordan det i det hele tatt har blitt lekket? Kjipt… Jeg har sett at det er mange forbanna reality-slaver rundt om i Norge som har raget, og det er forståelig. En så ekstrem spoil er jo ganske kjipt, spesielt nå som det er så spennende på TV-skjermen og vi er såpass nær finalen. Kjedelige greier, gitt.

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en fin dag i byen med småsøskna mine, og en tur på Brow Rehab hvor mamma fikk ordnet bryna sine. Selvsagt hos flinkeste Elin, som også gjør mine! Se så fine mine ble etter besøket mitt tidligere i uka da. Brows on fleeek! Jeg anbefaler henne på det sterkeste. Jeg mener, vi alle husker vel hvor stor fiasko mine bryn brukte å være? Kremt. Elin reddet meg, og jeg kommer aldriiii til å bytte henne ut. Ingen over, ingen ved siden! Tenk at bryn kan ha så mye å si? Det har blitt noe av det viktigste for meg, i min overfladiske verden. 

23 kommentarer
    1. Kan du linke det bilde? har så lyst til å vite hvem som vinner…
      Elsker deg, og skjekker innom bloggen din minst 5 ganger hverdag!

    2. Helt ærlig, når du tidligere sa at du visste hvem som vant helt fra de 4-5 første episodene pga. klippingen, hadde du rett nå som finale bildet er lekket? 🙂 Eller tok du faktisk feil?

    3. Hørt det er celester som har lekket, at hun og søsteren så på det sammen, og at boten blir på 150K elns. Leste at ph deltakere får en kode slik at de kan se alle episodene, stemmer det? (De som er med i sesongen hverfall?)

    4. Sånn var det i fjor også folk sa hvem som vant PH en uke før finalen !! I år var det Eilen og øysten, Nina og Jonas som var parene å velge i .. Eilen får flere stemmer enn Nina tror jeg da hvis hun sjekker inn igjen i dag. Er jo ganske oppkalt fra spillet hvem som skal vinne

    5. Du kunne jo kanskje gjort det litt spennende for oss å hintet til at det kunne vært redigert eller noe sånt, enn å strø salt i såret liksom med å bekrefte det enda mer…? Du kunne jo evt bare ikke bekreftet det noe mer at det er sant, selvom tv3 har bekfretet det, så trenger ikke du dobbelt bekfrete det for de som ikke vet, eller tror det kan være redigert, men får det bekreftet hos deg… slik som meg..

    6. Jeg føler at dette er det eneste stedet du ser kommentarer derfor vil jeg gjerne skrive det her.. Jeg har vært en av de som har skrevet noe stykt til deg og jeg vil bare si at jeg er fryktelig lei meg for det, å tenke på det i ettertid er kjempevondt. Jeg føler meg dum, tenk om det var jeg som fikk all den dritten.. Du er veldig sterk og det skjønner ikke folk og jeg skjønner det ikke før nå. Det er ikke lett og ha en så stor blogg og få all denne dritten men fortsette og stå på vidre! Du virker som et fantastisk menneske og vi alle kan gjøre feil, stå på vidre!

    7. Hvis man ser nøye på bildet så kan man se at bilde ikke ser veldig ekte ut! Dette skjedde ifjor også hvor det ble sagt at hele episoden ble lagt ut og at alle visste hvem som vant! Men det viste seg å være helt feil. Ingen som har tenkt på at bilde kan være photoshoppet?

    8. Hei Isabel!
      Jeg bare lurte på hva Elin utfører/gjør med bryna dine når du er hos henne? Er det bryn extensions, sånn 3D eller farging og forming, eller er det noe helt annet? :)<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg