Ukens spørsmål

annonselenke

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· YOU ASKED ·

Kan du linke til det bilde av årets PH-vinnere? Har så lyst til å vite hvem som vinner…

– Vet du, jeg har i grunn ikke lyst til å dele det videre men om du viiiirkelig ønsker å se det er jeg sikker på at du klarer å finne det dersom du leter godt. He he!

Hvorfor stod det på facebooken til både deg og Pierre, for to dager siden, at dere var single?

– Hei! Vi er sammen, men det er vanskelig for meg å utdype så mye om det her på bloggen. Jeg kan vel si så mye som at vi har hatt noen turbulente tider, hvor ting har vært vanskelig. Men nå er alt bra igjen, takk og lov <3 Klem!

Hvilket kamera har du?

– Jeg sverger til Olympus Pen, og jeg elsker det! Jeg har forskjellige linser til det, da. Det gjør at bildene blir ekstra fine 🙂

Har du vurdert å klippe håret ditt kortere?

– Vel… Vurdert det har jeg vel kanskje ikke, men tanken har slått meg. Jeg er for glad i det lange håret mitt til å kunne klippe det, dessverre. Det hadde jo kanskje vært gøy med en forandring? Jeg er for pinglete. Det skal sies at jeg har hatt skulderlangt en gang i tiden, og jeg trivdes virkelig ikke. Tror nok det er det som skremmer meg.

Hvem tar bildene dine?

– Det varierer litt, men som oftest er det Pierre. Ellers er det de jeg er med der og da. Ellers har jeg faktisk “ansatt” mine småsøsken som hobbyfotografer. Så når jeg behøver ekstra mye hjelp med å fotografere, får de mulighet til å “jobbe” litt 🙂

Hva heter behandlingen du tar på Brow Rehab, hva inneholder den og hva koster det?

– Jeg tar brynsløft. Da inngår voksing, napping og farging/forming av bryn! Helt fantastisk flinke ansatte, jeg går til Elin. Det koster 650,- kr.

Hvilken jente er din favoritt i årets PH?

– Det må bli Eilen! Snill, omsorgsfull og en ordentlig rettferdig jente 🙂 

Hvor høy er du?

– Jeg er 160 (159……) cm høy. Skulle ønske jeg var høyere, ass. Derfor tyr jeg til hæler så ofte jeg kan!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvor er kjolen fra?

– Den finner du her.

14 kommentarer
    1. Hei, jeg og en del andre spurte flere ganger om hva slags lense bruker du? hvor kjøper du og hvor mye koster det? men fikk aldri svar:(håper at du svarer nå 🙂

    2. Du svarer bare på kjedelige spørsmål. Du svarer ikke på ting folk vil vite om. Eks: hvor du kommer fra. Greit nok at du er norsk, men man kan klart se at du har en annen etnisk bakgrunn. På paradise sa du at du var perser. Men hvor? Iran, Irak?
      Er du flau over din opprinnelse eller noe?
      I tillegg lurer jeg på hvorfor ikke familien din er muslim, hvis dere er persere (nei, ikke alle persere er muslimer, men de fleste). Er dere konvertitter eller har dere ingen slekta son er muslim?
      Kan du fortelle litt mer in faren din? Og er småsøsknene dine “ekte” søsken, eller halv? Liksom har dere samme far og mor?
      Hva kranglet du og Pierre om? Hvorfor har der vært dårlig stemning mellom dere?

    3. Når eg tenke på å klippe håret ditt so tenke eg og ta litt, ikkje alt! Du hadde vert masse finare med litt mindre hår. Du har altfor langt hår! Ser masse meir stelt ut og 🙂

    4. Kan du begynne å legge ut ting du har kjøpt, som fra Nelly og Shein som du liker og Shein Osv, som du likte ekstra godt. De fleste elsker de innleggene

    5. Dere har snakket om et huskjøp sammen og så fort det er torbulent mellom dere så endrer dere facebook statusen?! Deretter ordner opp og endrer den tilbake..?! Kanskje dere burde revurdere huskjøpet? Og vente til dere har vært sammen noen år og vokst opp?? Man endrer ikke en Facebook status etter en krangel om ikke det er et PR stunt.. Og var det ikke PR så var det lite voksent;)

    6. Jeg har nettopp mottatt min første pakkebestilling frå SheIn og er superfornøyd med både priser, klærne og kvaliteten. Jeg kan bare ikke vente til jeg bestiller min neste. Kunne du laget et eller flere innlegg der du viser dine klesfavoritter?
      Tror sånne “enkle, hverdagslige” innlegg kan få deg til å tenke på noe annet, bare for en liten stund 🙂 For meg funker hvertfall det som noe beroliggende.

    7. Hei Isabel! Håper virkelig på svar, jeg trenger det! Haha❤️ Hvis man er med en person man har følelser (dette gjelder for både gutter og jenter) hvordan kan man bare sånn helt uten videre bare miste følelsene? Fordi han jeg var med sa han bare mistet følelsene sånn helt plutselig, og det har ikke skjedd noe dårlig mellom oss så tror du vi kan finne tilbake? Tror du han kan komme tilbake til meg selv om det har gått 4 mnd siden nå? Håper på svar!❤️

    8. Har alltid trodd du var 165 hehe! Btw sykt dumt at Pierre ikke blogger lengre. Var gøy å få flere sider av saken osv hehe

    9. Hei!!! Kunne du pls svart på noen spørsmål når det gjelder shein.com???
      Trenger veldig hjelp fra deg.

    10. hei vakre deg <3
      bare lurer på om du er fornøyd med det utseende du har nå? eller om du skal ta flere operasjoner? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg