SUUUURPRISE!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

HERLIGHET! Min søster er her! Åh, jeg er så glad, dere. I går ringte hun plutselig og fortalte at hun var på vei til flyplassen for å fly hjem. Hun studerer altså i Tromsø, derfor sees vi ikke så ofte lenger. Det var så deilig å gjenforenes igjen, dere aner ikke. Det er bare synd at vi kun får dagen i dag sammen før jeg reiser i natt. Det er jo typisk, men jeg visste jo ikke at hun skulle komme da jeg booket ferie. Heldigvis er hun tilbake igjen til mammas bursdag som overhodet ikke er lenge til ♥ Vi får gjøre det beste ut av den lille tiden vi har sammen hvert fall! Det er godt å ha henne tilbake – nå er familien komplett.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag har vi spise ute, drukket vin og kost oss i hverandres selskap. Tatt det helt piano, altså! Hun og Pierre har fått bli ordentlig kjent denne gangen, de har nemlig kun truffet hverandre en gang tidligere. Nå får vi bare forberede oss på den verste snappingen ever. Jeg mener, det finnes ingen verre enn henne. Så om dere synes jeg er ille? Vel… Ha ha! 

9 kommentarer
    1. Søstra di så veldig sur ut på snapene.
      Hva syns hun om deg da og alle operasjonene dine og alt det styret rundt deg?

    2. Ååå, hun lignet på moren din <3
      Kjempe søt! Håper du har hatt en fin dag, idag:-)
      Klem❤️❤️❤️

    3. Du hadde rett Carl Aksel og Øystein kom til finalen. Dette kunne man skjønne fra starten av PH ! Skal huske dette neste PH. Er jo lakt opp til hvem som vinner fra dag 1.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg