HUN KJENTE MEG IKKE IGJEN!

Funny story: Da jeg møtte venninna mi igjen her på Rhodos stod hun å måpte mot meg. «Du ser ut som et annet menneske, Isabel!», sa hun. Hun har faktisk ikke sett meg etter at jeg gjorde endringer på utseendet mitt, derav hennes noe … merkelige reaksjon. Ha ha, skulle nesten trodd jeg var et spøkelse hun stirret mot. Hun har jo selvsagt sett meg på bilder og FaceTime, men det er jo noe helt annet når man ses ansikt mot ansikt. Det fikk meg til å innse at jeg kanskje ser mye mer annerledes ut enn deg jeg gjorde før. Mer enn jeg selv er klar over, kanskje? Det tydet klart og tydelig på hennes ansikt, ha ha. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå har jeg akkurat fikset meg ferdig, og er snart klar for første kveld ute. Jeg gleder meg til å se alle kjente fjes igjen, omgås med min clique og oppdatere hverandre på livet. Ah, det er godt å være tilbake, dere <3

14 kommentarer
    1. Hvor mange timer om dagen må du gå med korsettet? Siden du går jo i bikini der nede? Hvordan funker det? Har du den under kjolen på kvelden? Beklager, er bare nysgjerrig 🙂

    2. Haha æ syns du e mye finere no før og være ærlig, men det har æ sagt før også 😀
      Kos dæ ut me Pierre og folkan ♡

    3. Hei Isabel! Har alltid lurt på hvilken maskara du bruker? Siden de blir så lange, flydige og tykke 🙂

    4. Så fin du er Isabell! Syntes det er på tide at du kommer på 2 plass. Danke ut Sophia Elise.. Hun er sååå kjedelig fortiden.

    5. Hei skal ikke dere på finale festen med PH i kveld ? Får dere sett på det der nede? Har hørt at Eilen slipper kula er utrolig spent på hvem hun deler pengene med. Håper virkelig ikke at Malin slipper kula ..

    6. Begynte å lese bloggen din igjen for en måned siden elns å jeg syns du lignet på en HELT annen jente, små sjokkert over at nese operasjonen gjorde såå forskjell! Men altså, fin før, fin nå😊

    7. Du ligner jo ikke på Kim Kardashian. Hvis du ligner på noen, må det nærmeste du kommer Eva Longoria.

    8. Det er egentlig litt trist at folk ikke kjenner deg igjen fordi du har endret så mye på utseendet ditt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg