FORSKJELLEN PÅ HUN OG MEG!

Min veske er fylt til randen med sminke, kamera, kameralinser og andre overfladiske ting.

Din veske er blytung av bøker. Bøker om politikk, statistikk, administrasjon og forvaltning (hva nå enn det er…). Og penner og blyanter.

Kontrasten er stor. Veldig stor. En gang i tiden var vi veldig like, vi to. Vi var begge gærne. Vi var spontane, vi fant på masse «kødd», og vi var gaaale etter guttene. Vi begge lurte med oss sminke og stringtruse i skolesekken, for å piffe oss opp så fort vi kom oss inn på toalettet på skolen. Du og jeg var helt like. Jeg hang alltid med deg og dine venner, ofte i mot din vilje. Jeg ville bli som du da jeg ble stor. 

Nå, 8 år senere, er vi vidt forskjellige. Du studerer statsvitenskap. Jeg blogger. Du bryr deg ikke noe særlig om utseendet lenger – du er naturlig, og du er ufattelig vakker. Jeg er stikk motsatt. Ikke finnes jeg naturlig, og utseendefiksert? Det er jeg. Til de grader. Du har blitt en svært smart og reflektert ung dame, som har valgt å gå en vei som krever hardt arbeid og stort fokus. Jeg er utrolig stolt over deg, og hva du står for. 

Vi var ganske like en gang, mens nå er vi vidt forskjellige. Det er en positiv ting, det er bare merkelig å se hvordan vi har forandret oss. Det er godt å ha deg hjemme, Shaed. Jeg elsker deg.

6 kommentarer
    1. Så fine dokker er❤️ Søsken kjærlighet❤️ Masse lykke te til ho med skolen og ikkje minst dæ❤️❤️

    2. Er det real søsteren din?:) har aldri sett hu med deg før?) bor dere ikke sammen?, håper på svar vakkre Isabel❤️ Stå på videre, haters gonna hate! Se på det gode unngå det onde😘❤️ Du er vakker ! Både før og nå! Det som gjør deg fin er personligheten din, ikke utseende for meg. Elsker deg😇❤️

    3. Lurer på en ting, heter du virkelig Isabel, eller er det et navn du har valgt selv? Og hva er sraad står for?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg