Nå starter et nytt kapittel

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ÅH, dere!

Livet er visst ikke alltid kjipt og grått, det har virkelig tatt en helomvending! Jeg har fått to helt fantastiske muligheter/gladnyheter som kommer til å skje de neste månedene. Åh, jeg er sååå glad og gira!! Livet smiler disse dager – det varmer mitt hjerte og sinn mer enn dere aner. Det er ekstremt bra timeing, for å si det sånn. Motivasjonen er tilbake på topp! Jeg drar hjem til Norge innen de neste dagene, for det ene prosjektet starter allerede neste uke. JIPPIIIII! Det andre skjer ikke før i høst, men innen da behøver jeg å forberede meg både fysisk og psykisk. Det er laaangt ut av min komfortsone – jeg kommer til å utfordre meg selv ganske hardt, det er jeg helt sikker på. Tanken skremmer meg litt, men vet dere? Jeg elsker utfordringer! Og jeg elsker å mestre nye ting, og nettopp det får jeg muligheten til nå. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dere kommer til å få ta del i begge disse hemmelige «prosjektene», og jeg er helt sikker på at dere kommer til å like det! Jeg kan si så mye som at dere kommer til å få se mange andre sider av Isabel. Jeg tror det vil overraske dere, faktisk. Jeg vet at det er kjipt å ikke få vite akkurat hva det er snakk om, men det kan jeg ikke fortelle enda med tanke på en nåværende taushetsplikt. Dere kommer til å se mye mer av meg, hvert fall! Jeg klarte bare ikke å dy meg med å fortelle dere liiiitt i det minste. Jeg lover å skrike ut så fort jeg får klarsignal, og det er ikke så alt for lenge til. Shit is happening, i alle fall! 

Så til dere som misliker trynet mitt; dere blir ikke kvitt meg så enkelt – nå får dere myyyye mer å irritere dere over! 😉 Ha ha, puss puss!

21 kommentarer
    1. Det skal produseres en kjendisutgave av Farmen, så jeg tror du skal være med der, det blir en skikkelig utfordring 🙂

    2. Ååå spennanes 😀
      De som irriter sæ over ansikte ditt e bare jæææævlig sjalu, dessværre så fins det mange av dæm jævlan 🙂
      Klæm ♡

    3. Livet vil alltid ha nedturer og oppturer, men det er jo nettopp det livet handler om. Disse som svever på rosa skyer hele tiden synes jeg virkelig synd på! Jo mer nedturer man har, jo mer erfaringer sitter man igjen med og sterkere blir man av det. Jeg synes du er ei forbanna sterk jente som takler alt dette.
      Jeg er så uendelig glad på dine vegne for det positive som skjer nå. Smilet er bredt og jeg vil bare ønske deg masse LYKKE TIL <3
      Vi kommer ALDRI til å gå lei av deg, kjære søte du. Du er helt fantastisk 🙂
      Negative mennesker kaster vi rett og slett bare i søpla!

    4. Lol. Morsomt at du “elsker utfordringer” når du må kjøpe ei ræv istedenfor å trene deg til den! 😂

    5. 71 grader nord blir det ihvertfall ikke… og heller ikke Farmen.
      Da burde du i så fall begynne å få den dvaske kroppen din i trening. Kondis er ikke noe som kan kjøpes. Bare fortsett med å trykke i deg alkohol og dritt, ikke spis grønnsaker heller, gi det noen år så skal du se resultatene av tabbene dine 😉 Hehe… Soon to be yesterdays news <3

    6. Det deg og Sara meldte dere på! Var ikke det 71 grader nord? Det er jeg helt sikker på at du/dere skal!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg