hun mener jeg er syk

Når jeg ser på bilder av meg selv synes jeg helt ærlig at jeg tar meg best ut når jeg ser bitchy ut. Eller, ikke akkurat bitchy, men når jeg har et avslappende, alvorlig uttrykk i ansiktet. Jeg fortalte det til venninnen min i går mens jeg gikk gjennom bildene fra dagen, og hun så bare merkelig på meg. Haha! Det er kanskje litt weird å mene at man ser bra ut når man ser sur og bitchy ut, så jeg forstår henne vel sånn egentlig. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

topp her (annonselenk)

Når jeg publiserer bilder hvor jeg smiler med tennene får jeg ofte mange fine kommentarer på at jeg må smile slik oftere. At jeg er så fin når jeg gjør det – så naturlig.  Slik som på bildene jeg la ut i går, på dette innlegget. Jeg synes helt stikk motsatt. Det er rart hvor forskjellig man ser på seg selv i forhold til hvordan andre ser på en.  Jeg skal prøve å gi dere flere «colgate-smiles» fremover, og litt mindre resting bitch face. Så kan vi møtes på midten – og så slipper jeg å bli sett rart på av venninnen min. Hah!

Kyss og klem, bitche-Bellz.

33 kommentarer
    1. Hei, Isabell! Jeg lurte på om du kan være litt mer aktiv på snap? Hvor du legger ut mer ting av deg selv og hva du gjør? Ikke bare at du legger ut at du har lagt ut et nytt innlegg på bloggen, håper du skjønner hva jeg mener! Elsker bloggen din❤️ Ha en fin dag videre. 😀

    2. jeg er enig med henne!
      selv greier jeg ikke å smile med tennene, føler det blir så falsk på en måte, og når jeg prøver så blir det bare stygt.. haha.

    3. Synes selv jeg ser best ut alvorlig også, tror alle synes det om seg selv. Men hvis smilet er ekte, så er det jo ingenting som slår det 🙂

    4. Kjære Isabel jeg er en av dine største fans jeg elsker deg og du er akkurat pen som du er jeg har møtt deg 4 ganger før du virker ikke bitchy i det hele tatt du er et av de fineste menneskene jeg har sett jeg elsker deg og du ser så søt ut når du smiler og når du ikke smiler ser du enda bedre ut jenta mi❤️Elsker deg av hele hjerte du har et hjerte av gull❤️❤️

    5. hei.
      ENDELIG!!
      et nært familie medlem av meg, har lenge hat store lese og skrive problemer. for noen uker siden så fikk de i oppgave å lese en bok. siden hun visste at hun ikke kom til å klare å lese ut boken spurte hun læreren om det var noe annet hun kunne lese. læreren anbefalte bloggen DIN! så eleven startet å lese, og er nå en fast leser av bloggen. endelig så syntes hun ikke at er ekkelt å lese. stolt så kunne hun fortelle klassen hva det var hun hadde lest. så jeg ville bare takk deg!

    6. TAKK: Hei! Herlighet, du gjorde akkurat kvelden min. SÅ fantastisk fint å lese – tusen takk!! <3 Dette gjør meg såååå glad! Hils henne masse fra meg. Stor klem til dere <3

    7. Hahahah! Guurl I feel ya! Syns jeg ser myee bedre ut når jeg virker litt sånn bitchy. Så syns ikke det er rart i det hele tatt. Også liker jeg faktisk at man kanskje ser bitchy ut og egentlig er veldig søt og snill enn det å være helt omvendt. Men du er like fin som bitchy og når du smiler, så just do you! ❤️

    8. Hei isabell😊det å smile når man vet man skal bli tatt bilde av,ikke alltid enkelt.hehe.bruker fotografen for lang tid,blir smilet bare stivere.haha.kanskje øve seg litt foran speilet.jeg så på friends engang og chandler var nervøs for å ta bilder,men så kom joey med et tips.titt ned og når fotografen sier klar:titter du opp og smiler.lurt tips da.bildet blir tatt fortere og slipper stive smil.hehe.klem😊

    9. For er et teit innlegg.
      Har du ikke så mye å skrive om dagen?
      Har du hørt noen gang at det er best med kvalitet
      fremfor kvantitet ? Tenk litt på det 🙂

    10. Du er ikke den eneste som syntes det altså! Jeg er slik selv. Jeg får et rundt, rart og halvt smil når jeg smiler, haha! – og pleier heller gå for det “bitchy” utrykket. Men menneskene rundt oss mener oftest det stikk motsatte av det vi mener er fint ved oss. Det er ingen tvil om at et smil gjør det lille ekstra 🙂
      Btw, må le litt av de som kommenterer over og mener dette var et teit innlegg. Hvorfor er det så teit? Syntes ikke jeg. OGSÅ, må ikke folk glemme at man ikke trenger å legge seg bort i alle rundt seg gjør, man blogger om det man liker – den friheten har vi.

    11. Tror du virkelig på at en lærer anbefaler en elev å lese bloggen din?? Haha, du kan virkelig ikke være i besittelse av mange hjerneceller. Mvh en lærer som aldri hadde anbefalt en overfladisk blogg med plenty av skrivefeil til en elev.

    12. Kjære Stine-Marie. Om du hadde vært i besittelse av mange hjerne-celler, så ville du forstått at eleven har flereinteresser, som Isabell skriver om. Og i tillegg så er Isabel et prakteksempel på hvor mye en jente kan få til så lenge hun prøver! Så før du dømmer så burde du kanskje tenke deg litt om!
      PS hvorfor kommenterer og leser du bloggen om du syntes den er overfladisk? Det høres ganske dumt ut, for min del!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg