jeg kjenner på presset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

GOOD MORNING SUPERSTARS!

Jeg ser meg nesten nødt til å kommentere dette med hårfrisyrer som er på gang om dagen. Er jeg nødt til å klippe bob? ALLE har jo plutselig bob, dere. Alle! Plutselig faller de lange lokkene av på de fleste, både på kjente og ukjente fjes. Hva skjer? Er det SKAM som har fortryllet hele norges befolkning til de grader? Eller er det fordi at det er sommer, og derfor veldig varmt og klamt med det lange håret? Eller er det bare fordi alle plutselig ble lei av den lange manken? Misforstå meg ikke – jeg synes det er kjempe fint med bob, men hva er greia med at ALLE plutselig går til frisøren og klipper den samme frisyren? Haha, jeg forstår ikke. Dere kommer ikke til å se meg med bob i nærmeste fremtid, hvert fall. Jeg lover! Men jeg kjenner på presset, ass. Haha! 

Vel, uansett. Nå er jeg ready til å ta fatt på denne dagen. Jeg skal i et møte,  og etter det reiser jeg faktisk utenlands. Hvor forteller jeg senere! Det er en travel tirsdag for min del, skjønner dere. 


Forresten, her er innkjøpet fra i går som jeg la ut på snap. Mange av dere ønsket at jeg skulle legge det ut, så her er det:

Øverst fra venstre

1. her / 2. her / 3. her (eeelsker denne!) / 4. her / 5. her / 6. her

26 kommentarer
    1. Kluet er at de begynner å vokse opp i hodet, å derfor vil ha et mer sofistikert utsene. Et langt hår får en til å se ut som en drittunge, en lett og luftig bob gjør at du automatisk ser mer sofistikert ut.
      Noen klipper håret for å få forandring, andre bruker flere tusener av kroner på å operere seg.

    2. Hvilken størrelse kjøper du topshop buksene dine i? Skal bestille og er på samme størrelse som deg så trenger hjelp!!❤️

    3. Hvilken størrelse har du i topshop buksene dine? Er på samme størrelse som deg og trenger hjelp!!❤️

    4. Anonym: så når man blir over 20 må man ha bob for å se voksen ut? Dummeste jeg har hørt, ja noen opererer seg, og noen sitter som en liten drittunge og slenger drit i kommentarfeltet. Kluet er at skal du være voksen i hodet så bør du liksom kunne stave…

    5. ‘Forstå meg rett’ eller ‘ikke misforstå’! Du bør sjekke rettskrivinga de….. ‘Misforstå meg ikke’, er en dårlig setning.

    6. Jeg fikk nesten bringebæret i vrangen da jeg leste de første setningene! Du må ikke finne på å klippe deg, ever! Ikke la deg lure av de som prøver: “Du som er så lav vil kle kortere hår mye bedre”. Misunnelse har ingen grenser, som du sikkert vet nå.
      Ok, jeg har lest hele innlegget og pulsen er normal igjen…. God tur til utlandet, hører det er så fint der 🙂

    7. Eller kanskje bare at man har lyst, fordi man føler seg vel, muligens bedre med kort hår? Det er også en teori 🙂

    8. ALLE klipper ikke bob, mange gjør det. Selv klippet jeg håret mitt fordi jeg var drittlei av hvor lang tid det tok og tørke det, hvor tuggete det alltid var og at det bare hang der flatt som ei tørkefille. Jeg gikk alltid med hestehale uansett. Men etter at jeg klipte meg ble alt mye lettere. Og jeg klipte meg lenge før SKAM ble så populært. Så ALLE klipper seg ikk bare pga en serie.

    9. Håper du skal til rhodos og ikke sverige. Eventet på solsidan suger, må komme på grabbarna og lage show 🙂

    10. Hvilken frisyre folk velger å ha er vel strengt tatt opp til hver enkelt… Syns jo du bør gå frem som et bedre eksempel når det gjelder og ikke kommentere andres utseende og valg om utseende…
      LAVMÅL… skuffende….

    11. Tine,du får tolke kommentaren som du vil.
      Beklager, har dysleksi og skrivedysgrafi. Kan desverre ikke være like perfekt som deg. Sykt voksent å sitte å kritisere andre fordi du tolker en kommentar som kritikk.

    12. enig! men hvorfor kommenterer du dette som har hatt langt mainstream blogghår som alle andre bloggere hadde før denne nye trenden?

    13. Ikke alle går etter trender og SKAM, for jeg har aldri sett det programmet. Men man kommer til et visst punkt der man blir lei av å ha langt hår 🙂 Nå skal det sies at jeg ikke klipte bob da, men litt lenger enn skulderlangt 🙂
      Du kler jo virkelig langt hår!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg