det er hva det er

annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei! Jeg har hatt en rimelig stressende dag, for å være ærlig. Det ble en dagstur til Gøteborg, og den turen ble som den ble. Kjipt å tilbringe så mange timer av dagen innendørs når været har vært så nydelig. Blæh! Nå er jeg tilbake i leiligheten min i Oslo, og er straks klar for å dra ut en tur. Litt vin og babbel står på planen. Jeg orker ikke sitte inne å deppe i kveld. Denne dagen har vært så kjedelig at nå er det på tide at jeg får opp humøret litt! 🙂 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her / klokke her

.     .     . 
Det med ny leilighet er litt uvant. Jeg liker ikke å være her alene, haha. Eller, det er jo deilig det også, men det føles så tomt. Dessuten er den helt ny, og det lukter derfor helt… nytt, om dere henger med? Det har ikke rukket å bli særlig hjemmekoselig her enda heller. Jepp, her kommer den sutrete Isabelen som har fått angst for å være alene frem igjen! Vel vel. Jeg klarer vel å beseire den følelsen også, til slutt. 

13 kommentarer
    1. Alt bra med deg Isabel? Det å venne seg til og være alene er en liten prosess, men tilslutt blir du og nyte det! Elsker og være sammen med kjæresten, men også uten! Slenger meg alltid i senga og ser serie eller spiller et spill jeg liker, bare for og få tankene bort, avlede den snikende angsten som kommer. Lage god mat eller bestille noe 😀
      Lykke til uansett og jeg håper det fikser seg <3

    2. Hei, gratulerer med innflytting!
      Har dere kjøpt eller leier dere? Så ikke at du skrev noe om det 🙂
      Klem

    3. Har også hatt det slik, at jeg haaatet å være alene og ble så komfortabel med at samboeren alltid var med meg ut på byen, på shopping, ja overalt.. Så innså jeg at jeg må huske å være min egen person uten han. Huske hvem jeg var før jeg møtte han 🙂 Så jeg begynte å tvinge meg selv til å være alene og finne på ting alene og nå setter jeg pris på alenetiden 🙂

    4. Halloooooo jeg har spurt et spørsmål sikkert 4 ganger nå men du svarer jo aldri, du er ikke så flink til å gå gjennom spårsmålene til leserne dine når de komenterer på bloggen din. Gir opp ass

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg