min terapi


Kjole her (annonselenk)

.  .  .

Jepp, det skjedde igjen. Og det skjer hver gang jeg er nedfor. Jeg shopper. Jeg shopper mye. Noen bruker trening som terapi, mens jeg bruker shopping. Gjerne ikke så heldig, egentlig. Jeg er hvertfall glad for at jeg ikke er deppa så alt for ofte, haha. Da kunne det blitt dyrt. Sorry Geir, jeg vet jeg lovet… Nå kan dere forvente dere maaasse antrekksinnlegg i tiden fremover. Jeg har klikket hjem så sykt mye fint! Jeg tror ikke jeg har vært så her fornøyd med en bestilling noensinne. JIPPI! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Konklusjon: det var totally worth it.

65 kommentarer
    1. fyfader der mistet du en leser!
      kan rett og slett ikke bidra til dette; uetisk, ikke bærekraftig og heeelt unødvendig..
      ha et fint liv (med forhåpentligvis mye mindre shopping i fremtiden!!!!)

    2. Hvorfor sletta du kommentaren der en spurte hvorfor du klikket og ble sur fordi Pierre skulle jobbe i salongen med Ariel og Daniel? Ariel sa at du nekta Pierre å jobbe der, hvorfor? Vet at de ikke vil ha deg der, men Pierre må jo få jobbe der selvom? Eller nekter du han å jobbe der fordi ei DU ikke liker jobber der? Seriøst?

    3. Anonym: Pierre har sin egen beef med frøken Ariel, som har vært fra før vi i det hele tatt ble sammen. Så nei – Pierre vil ikke jobbe der selv, da hun jobber der og i tillegg tror hun kan bestemme hvem som kan komme inn og ut av et studio han og Daniel skulle være deleiere i. 🙂 Da ble det for useriøst, og han takket fint nei. Hehe!

    4. Uæææææ,kjolebildene…:/ Og seriøst, hvorfor kan du ikke komme med noen innlegg som jeg kan si: “oh yes” til? Æ bi dessverre kvalm av det “klikke-hjem-deppa-shopping” greiene. Og, ja det er både fordi jeg ikke selv har noen penger til å gjøre sånt (det er urettferdig), og fordi jeg synes det er ekstremt overdrevet og så utrolig lite bærekraftig. Sorry Isabel…

    5. Kan du poste et innlegg ang shein? Bestilte der da de het sheinside og elsket det jeg bestilte. Etter de byttet til shein har jeg bestilt 3 ting som ble fiasko fordi det var dårlig kvalitet på stoffet osv..

    6. Anonym: Om du ikke vil lese min blogg fordi jeg shopper, kan du ikke ha likt min blogg noe særlig i utgangspunktet. Hehe 🙂 Finnes mange andre fine blogger du kanskje finne mer glede i! Klem 🙂

    7. Hvorfor kan du ikke svare på om det er slutt mellom deg og Pierre? Enkelt ja og nei spørsmål det. Slutt men innlegg der du sier du saklig fortelle alt, mens innlegget i seg selv beskriver at du ikke kan. LOLZ

    8. Herrejesus, du blogget for en stund siden om videoene om dårlige kår for de som lager klær, og at du nettopp hadde bestilt en hel haug med klær du hadde lyst å brenne på grunn av dette, så bestiller du en hel haug med klær _igjen_? Dobbelmoralsk er du hvertfall

    9. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor dere legger dere sånn oppi privatlivet til Isabel. Først og fremst, hvorfor skulle Isabel og Pierre slått opp bare få dager etter at de flyttet sammen? Alle forhold har sine oppturer og nedturer, men dette tror jeg selv er svært urealistisk. Jeg håper uansett at du får en bedre dag i morgen Isabel, og at alt ordner seg. Det fortjener du. Hilsen fast leser, klem! 🙂

    10. Vil bare si at til og med JEG blir deppa av å lese kommentarene du får inn, så jeg kan ikke se for meg hvordan det er for deg å lese gjennom så mye bittert hver dag. Nå er det jo sånn at de som legger igjen ondsinnede kommentarer ofte sliter psykisk, så jeg synes definitivt synd på en del av de som legger igjen dritt til deg :/
      Jeg liker at du er så ærlig som du kan være som en offentlig person, og jeg liker at du holder alle oppdatert – stå på og hold motet oppe, vi er mange som heier på deg!

    11. Hallo, sjekk bloggen til ariel, ser ut som det er du som er problemet at hun har aldri hatt noe beef med pierre, at de er venner og til og med jobbe der kanskje etterhvert?? Hvorfor lyver du?

    12. Isabel kjære deg ikke hør på de andre som slenger masse dritt til deg du vet hvem du er selv når jeg også noen ganger er lei meg eller har det vondt så shopper jeg og deg føles utrolig❤️Og at noen sier at du ikke lar Pierre jobbe i salongen til Ariel det tror jeg ikke på fordi du er ikke en sånn jente som ikke lar kjæresten sin jobbe på broren hans sin kjærestes salong du er en utrolig fin jente som bare vil ha det beste for Pierre og det er utrolig søtt av deg hvordan du er så snill mot han dere begge er deg søteste paret folk må ikke blande seg opp i den salongen det er ditt liv de har jo på en måte ikke rett til å slenge så masse dritt til deg og si at du ikke lar Pierre jobbe på Ariel sin salong du har jo ikke sagt noe det er Pierre sitt liv om han vil eller ikke og jeg vet godt at du vil ha det beste for Pierre du vil at han skal få en fin jobb jeg har lest bloggen din lenge nå og forstår deg utrolig mye så de som slenger dritt til deg og sier til deg at du ikke lar Pierre jobbe på Ariel sin salong er bare de nye leserne som bare har lest litt av bloggen din også syns de at du ikke lar Pierre jobbe det er ikke sant du er et av de fineste menneskene jeg har sett i hele mitt liv jeg er utrolig glad i deg Isabel du er utrolig snill og du fortjener ikke dritt fra andre elsker deg❤️❤️

    13. Synneva: Oi! Hehe, det vet hverken jeg eller Pierre hvor hun har fått fra. Hun vet selv at Pierre misliker henne av ulike grunner på grunn av ting hun har gjort mot han, også lenge før vi ble sammen, som er grunnen for at han ikke har noe til overs for henne. Han tok det opp med henne selv for en uke siden, hvor hun begynte å gråte som resultat. Jeg og Pierre vet ikke hva hun prater om, dessverre 🙂 Men men, elsker man drama så elsker man drama. Hehe!

    14. Lol, Ariel skrev jo flere ganger på bloggen at hun og Pierre er gode venner. Og så kommer du inn i livet hans og tydeligvis blir sjalu eller noe i den duren. Typisk jenter, du er så dramaqueen at det er ikke mulig. Bare fordi du og henne krangler, trenger du ikke bli sur på Pierre fordi han er venn med KJÆRESTEN TIL BROREN HANS. De blir på en måte i familie, HALLO! Ta deg sammen!

    15. Kan alla sluta bry sig så jävla mycket om drama alltid? Isabel ljuger inte, jag är ingen hund som man kan säg “får ikke lov” utan jag blev lack på Ariel och valde att göra något annat

    16. æ syns det e bra at du har funnet din terapi, og en terapi du føler funke for dæ! for det e det som e meningen, at terapien skal hjelpe dæ å ikke alle andre. æ har to ulike terapier som æ bruke, den ene e at æ drar å trene, den andre e at æ låse soveromsdøra, sett musikk på full guffe og syng til halsen min brenn. som oftes syng æ på “triste” sanga som passe perfekt for den situajson æ måtte være i. det e min terapi, men bruke også å ri av og til for å føle mestringsfølelse og frihet, for å sitte på et dyr som veie 64321tonn og du e sjefen e helt utrulig, samtidig som å ri i skogen, eller på stranda, det e så fint og hvis du gallopere i tillegg så føle æ at alt det negative flyr bort og at æ rir fra det!
      Glede mæ masse til å se antrekkan du har kjøpt! 😀

    17. Uff.jeg blir mer matt av alle de stygge kommentarene du får,enn av shoppingen din.alle har vi måter å reagere på når ting går imot oss,trenger ikke å Være enig,men å si så stygge ting,da mister man litt respekten for folk.du kjenner deg selv best på godt og vondt også tenker jeg at selv om du deler mye,så er det ikke alt du sier høyt.og det er lov.noe må man få lov å ha for seg selv.man får bare Være enige om Vær uenig på en saklig måte.prøve hvertfall.

    18. så nydelig 😀 veldig rart at folk kan henge seg opp i shoppingen din , hadde jeg hatt råd så hadde jeg sikkert værre en deg , jeg merket bare når skatte pengene kom hehe 😀 ha en fin dag 🙂

    19. Hei:)
      Vil først og fremst starte med å si, “keep up the good work!” Hadde jeg blogget meg til tops, hadde jeg UTEN TVIL shoppet massevis selv, hvis jeg hadde vært nedfor. Det er sikkert 80% av kvinner i dag, som bruker shopping som terapi, såeh, “hands down”,til frøkna som i dag velger å ikke lese denne bloggen mer, det vil nok merkes minimalt. Du skjønner, mennesker med dårlig oppførsel, blir ikke synlige for meg👍Så utifra sånn jeg har lest meg på Isabel, så vil det også her, merkes minimalt👌🏻 Til slutt, om Isabel blir singel eller ikke, har da virkelig ingen her inne noe krav på å vite!? Det her er en blogg, som skrives av en privatperson, det hun skriver, er det hun som velger. Se på det sånn her: Du sitter hjemme og skriver i dagboken din. Så kommer en kvart del av landet og nærmest tvinger deg til å skrive ned om hvordan ståa er i ditt forhold, skriver du det da? Det er overhodet ingen som kan tvinge deg til dette. Så, unnskyld uttrykket. Men klapp igjen! Blir flau og stum av sånne bedrevitende sladre mennesker..
      Ha en fin dag, Isabel ❤️

    20. Har selv brukt shopping som terapi, men fant etter hvert ut at i lengden hjelper det ikke. Det gir en kortvarig glede, men så må man ha mer og mer og blir aldri ferdig. Man må jobbe med seg selv innenfra for å få det bedre med seg selv. Man fyller et tomrom midlertidig, men i lengden må man ha det bra med seg selv. På bloggen din ser det ut til at du enten er i himmelen og alt er perfekt, mens andre ganger er du helt på bunn. Det virker veldig ustabilt. Mener ikke kritikk med dette, men vil råde deg til å snakke med noen om disse opp- og nedturene i stedet for å shoppe hver gang du er nedfor. Håper det går bedre etter hvert.

    21. Huff, håper virkelig en “terapi” som går dypere enn shopping. Ikke bare er det kortvarig glede, du bidrar til et enormt forbruk som (sammen med mange andre ting) bidrar til at jorda vår holder på å koke over. I tillegg har du nettopp skrevet om hvor mye du bryr deg om de stakkars sweatshop-arbeiderne. Det er desverre ingen unnskyldning at du har mye penger:-/

    22. Kjenner meg enormt igjen med shopping terapi, fungerer noen timer og selvfølgelig når man ser at man ser bra ut i det man har shoppet. men i lengden er det en usunn greie, som ikke fungerer i det lange løpet, hvert fall ikke for lommeboken! Noe annet som er irriterende er å lese de negative kommentarene du får, jeg forstår ikke hva mennesker tenker når innlegget går ut på at du har det litt tøft for tiden, og disse menneskene velger å skrive mer negative kommentarer. fordi de ikke er enige om hvordan du velger å leve livet ditt på. Det som er så himla bra er at du kan gjøre akkurat som du vil, så lenge det er rett for deg. Drit i de usakelige, sjalue, kommentarene i fra mennesker som aller mest bør dra til et paradis der de kan få en paraplydrink å finne seg selv. (Hvis det er rett for dem da) 😛 Stå på!

    23. Isabel du ser saa tynn ut.. rett og slett litt syk ut. haaper du faar i deg nok naering og at du tar hand om deg sjöl

    24. herreguuuuud så dyrt det der skal ha blitt da! men er godt å unne seg litt klær av å til så lenge det ikke blir for ofte. du burde tatt deg en tur til las vegas eller noe!

    25. Kan du komme med den videoen hvordan du fjerner babyhårene veldig snart? Hadde vært kjekt om du hadde klart det før helgen!

    26. Hei Isabel! Vil først å fremst si at jeg liker bloggen din personlig og du virker som et veldig fint menneske på alle slags måter! Jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd mellom dere og Ariel, men jeg skal ikke spørre heller fordi jeg syntes det er en privatsak for dere. Håper bare du har det bra og ikke føler noe ubehag i en slik situasjon! Dere er begge to fine jenter, og jeg håper du har det bra og at ting forbedrer seg fremover. Stor klem fra en fast bloggleser:-)

    27. Hei! Jeg som mange andre lurer på om deg er slutt mellom deg og pierre, og ønsker å si at selv om jeg ikke støtter det at du shopper for å føle deg bedre, respekter jeg valget dit, og håper du blir bedre etterhvert!
      Klem fra meg!

    28. Får man toll når man handler for over 350kr på shein eller sender de pakken som en “gave”? 🙂

    29. Nydelig kjole på ei nydelig jente 🙂
      Og Isabel forteller selv når hun er klar for hva som skjer på privaten, hun har ingen meldeplikt til oss. La jenta få være litt i fred nå som hun har det vondt!

    30. Så teit at du ikke han shoppe og bruke DINE penger, hva faen bryr dere om hva Isabell bruker hennes penger til. Hun har jobbet for dem, ingen tjener for å henge opp penger, de er faktisk til å brukes for. So let her spend the money like she wants 2. Omg!?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg