throwback thursday

En liten throwback til tiden før jeg endret på nesen min, rundt et halvt år siden. Det er så merkelig å se tilbake på bilder fra den tiden, haha. Jeg så jo SÅ annerledes ut, ikke at det ikke er forventet, da. Jeg husker den tiden så godt – jeg var stormforelsket, bloggen begynte å vokse mer og mer, jeg hadde akkurat signert kontrakt som blogger for Side2/Nettavisen og alt gikk i grunn på skinner. Jeg gleder meg til å se hvor mye livet har forandret seg på enda et halvår. Tiden flyr, dere..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

27 kommentarer
    1. Du er så utrolig vakker, like vakker da som nå! Håper du kommer deg ut av den tunge perioden du er i nå, for du fortjener bare det beste💛

    2. Det var veldig fine bilder av deg Isabel
      Jeg er glad i deg!!
      (Vet det er rart at jeg skriver at jeg er glad i deg, men på denne bloggen deler du mye personlig og jeg føler at ved å være en fast leser har jeg blitt godt kjent med deg og da har blitt glad i deg og din personlighet)
      -E

    3. Lurer bare på om du har tenkt denne tanken.
      Når du/om du, får barn en dag, å barnet ditt arver din nese. Å h*n aldri ser likhet med sin nese i forhold til den, eller din mann sin. Hvordan vil du da ligge det frem uten at ditt barn vil få komplekser med seg selv?
      Har selv tenkt mye på hvordan man formulerer noe sånt..

    4. Håper du en dag innser hvor mye penere du var før enn nå. Du kledde den gamle nesen bedre. Det var liksom deg. Du hadde et mye finere trekk over ansiktet med den gamle nesen. Nå ser du bare matt og falsk ut i ansiktet. Og du er en blanding av Michael Jackson og Sophie Elise. Og det er ikke et kompliment

    5. Hei Isabell!
      Jeg må starte med å si at du nå ser helt fantastisk ut. Du var selvsagt vakker før også. Men du har vært heldig med operasjonene dine. Du ser rå bra ut! Mange som opererer seg men får ikke til resultater som du har fått. Det ser ikke falskt ut på deg. Og jeg er utrolig glad for at du deler dette med verden. Er veldig mange som skjuler flere oprasjoner. Du er et forbilde!
      Før når jeg så på paradise likte jeg deg ikke. Helt grusomt å si noe sånt, tanken på at PH er et spill. Men etter å ha vært fast leser av bloggen din i over 1 år så må jeg si at jeg bare liker deg mer og mer. Husk at Pirre er heldig som har deg.
      Alt dritt folk skriver er kun av sjalusi og pga dem selv sliter.
      Stå på!
      Leste at en leser kommenterte over her at h.n er glad i deg. Og jeg må si jeg har blitt glad i deg selv. Kunne ønske vi kunne vært venner.. Hahha nå høres jeg gal ut! Men håper du skjønner hva jeg mener.

    6. Du har dessverre ødelagt ditt naturlige utseendet etter din neseoperasjon. Nesen er tydelig blitt avkortet for mye og nesen din er ikke lenger asymmetrisk med ditt ansikt. Kirurgen som har utført dette inngrepet har gjort slett arbeid og utfallet har blitt lite heldig. Begriper ikke hvordan moren din ser på hva du gjør med deg selv…!!

    7. Hvorfor i alle dager valgte du å apmutere nesa?! Herregud du har jo DET området mellom nesa og overleppa… Samme som titsa dine, du overdriver fordi du har blitt blind på eget utseende og nå har du hengepupper med mellomrom i en alder av 22.. Tenk hvor stivt ansiktet ditt er om bare 5-10 år.. Bare se på de eldste Hollywood fruene… Det blir ikke noe annet resultat på deg.

    8. Så rart å se tilbake på disse bildene! Du ser så annerledes ut. Men jeg synes du er like fin nå som da <3 God sommer! Klem!

    9. Synes faktisk du kledde den gamle nesen bedre, men du er absolutt fin med den nye også 🙂 Rart hvor stor forskjell en nese kan gjøre forresten, du ser jo helt annerledes ut.. Hehe.

    10. Syns ansiktet ditt men den “forrige” nesa va mye finere, var noe med ansiktet ditt som gjorde deg til deg… Nå ser du egentlig bare ut som “alle andre” .. Ikke bare nesa men leppene dine, nå vet ikke jeg hva du har gjort med de eller om du bare lager et ansiktsutrykk som får de til å se større ut… Veldig trist, utrolig spesiell og Pen du var. Har heldigvis endelig kommet over den fasen dær jeg vil endre mindre pene ting med meg selv, DONT LET ME GET ME! Var et utrykk jeg valgte å si til meg selv vær dag! Det finnes bare en av deg, bruk det og ta vare på det!

    11. Herregud så mye penere du var før. Den nye nesa gjør at du ser falsk og stiv ut. Du kler den rett og slett ikke. Jeg er ingen fan av kosmetiske operasjoner, men jeg må si at når du kun hadde tatt silikon hadde jeg fortsatt respekt for deg. Du ødla ikke utseende ditt med det. Men den neseoperasjonen burde du spart deg for.Brukt pengene på noe mere nødvendig kanskje. Det er som noen skriver over her, du ser ut som en falsk blanding av michael jackson og sophie elise. Og det er synd. For før var du så vakker. Du var kanskje den bloggeren jeg syns var penest. Men nå har du dessverre falt langt ned på den lista, om ikke helt ut av den.

    12. Du var kjempefin på alle disse bildene!❤️ Men det antrekket i det siste bilde misliker jeg veldig. Jeg synes det hadde vært litt finere om det også var noe som var litt baggy og om genseren ikke var nedi buksa. Og noe som plager meg veeeldig er at de to svart fargene er ulike, en av mine petpeeves😂😅 bare meg?

    13. Herlig å lese at du blogger om deg selv og ditt liv! Syntes det ble litt for mye Pierre og kjæreste-prat på bloggen, så digger at du fokuserer meg på deg og hva du gjør hele tiden ellers 🙂

    14. Du så mye tøffere ut før, så ut som du hadde attitude, nå ser du bare sukkersøt og plastikk ut ☹️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg