PALMESUS!

annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· Hei fra Kristiansand! ·

Herregud for en fin kveld jeg hadde i går sammen med jentene mine. Jeg kan ikke beskrive gleden når vi endelig ble gjenforent. Trioen fra gamle dager! Jeg og Michelle ankom Kristiansand nokså sent, rundt 21:00. Vi kom oss ikke ned til Brystranda før klokken 23, og da var alle konsertene over. Haha! Da var det rett på byen istedenfor. I dag derimot har vi tenkt å få med oss hele line up-en! Jason Derulo skal opptre, og herregud så giret vi er til det! 

Solen skinner her, så vi skal straks komme oss ut og ned til byen. Lunsj og rosévin står på agendaen før vi skal videre på vorspiel. Åh, jeg elsker Kristiansand! Det er så idyllisk og fint her. Heldigvis har jeg to bestier som bor og studerer her, som gjør at jeg kan ta turen hit når jeg ønsker. Hihi! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / shorts her / sko her / kimono utsolgt – lignende her
.    .    .

22 kommentarer

Siste innlegg