Jeg har glemt hvordan det er å ikke være “noen”

Tenk at jeg har levd at denne bloggen i over et år nå. Jeg har på et vis glemt bort hvordan det er å ikke være en blogger og ikke til stadighet ha oppmerksomhet rettet mot meg og mitt liv. Tenk om jeg plutselig ikke får denne oppmerksomheten lenger? Jeg lurer på hvordan jeg hadde håndtert det. Jeg vet jo hvordan det er å leve i den såkalte PH-boblen hvor man blir kjendis over natten, og så helt plutselig forsvinner kjendisstatusen igjen. Det må jo være en ganske så absurd følelse. Og jeg vet hvordan det føles (utifra hva jeg har blitt fortalt), for de fleste jeg deltok på PH med har gått tilbake til sine gamle liv. Det er vel smak og behag, I guess. Eller kanskje mest hva man gjør det til selv?

I mitt tilfelle er jo virkelig jobben mitt liv, jeg er jo bloggeren Isabel Raad. Det er min greie, det er det jeg gjør. Jeg tar aldri fri, jeg har aldri ferie og jeg jobber døgnet rundt. Det er nok vanskelig for andre å forstå hvor mye tid visse bloggere legger ned på sin blogg for å få den til å “rulle”. Til og med når jeg tror jeg har fri driver jeg å tenker ut innlegg, tar bilder og gjør greier som er blogg-vennlig. Men det merkelige er at jeg vil ha det sånn. Jeg fikk et tilbud om å få hjelp med rettskriving, fotograferingen og sånn – altså at mye av det blir gjort for meg. Svaret var ganske enkelt; nei. Jeg har et ekstremt stort behov av å ha kontroll over bloggen og innholdet at noe annet hadde bare føltes feil for meg. 

Jeg tror helt ærlig at jeg kommer til å blogge og gjør det jeg gjør i dag, for alltid typ. Jeg vet at det er mange som setter spørsmålstegn ved når blogging skal dø ut, men jeg tror virkelig ikke at det kommer til å gjøre det. Snarere tvert imot. Mediaverden blir jo bare større og større. Man kan nesten føle at den har blitt større enn den virkelige verdenen til tider, til og med. Med andre ord kommer dere til å kunne følge meg og mitt liv selv når jeg er mormor. Haha!

91 kommentarer
    1. Haha det er helt toppers det! Da bare motiverer du meg gjennom hele levetiden min da, for å si det sånn<3333

    2. Du kommer til å vare evig, hurraa!:)
      Kunne du tenkt deg å ha et møte med leserne dine? Mammatilmichele hadde det engang hvor hun møtte sine lesere for å prate. Hadde vært så hyggelig å få møtt deg personlig.

    3. Du er såpass lite interessant at jeg tror dessverre at bloggen din kommer til å dø ut om ikke så altfor lenge. Du er nok på topp nå og holde deg der en liten stund, før du daler nedover igjen. Håper du har noe annet du kan gå tilbake til for å livnære deg 🙂

    4. Anonym: Vet du, jeg elsker slike kommentarer. Hvorfor? Fordi jeg har fått AKKURAT denne type kommentar slengt etter meg i 1,5 år nå. Og vet du? Tallene mine bare øker og øker. Det går bare oppover. Jeg ELSKER å motbevise slik som deg 🙂 Men om du nå synes den er lite interessant, vil jeg råde deg til å lese en annens blogg. Klem!

    5. Så fint å høre at du har funnet noe du har lyst å gjøre resten av livet i en alder av 22. Jeg lurer på hva du selv mener du har oppnådd? Hva mener du at du “gir” oss lesere? En blogg med bilder av dagens antrekk og shopping tror jeg desverre ikke kommer til å være mulig å ha som levebrød ut livet. Ikke ment som en frekk kommentar, ønsker bare å høre din side!

    6. Vel vi får se 🙂 jeg er ganske sikker på at lesertallet ditt ikke kommer til å øke noe mer drastisk nå. Du kommer nok ikke til å oppnå de tallene til de som ligger helt på topp.. Er jo et rimelig stort sprik der.

    7. Jeg tror nok tallene dine øker fordi flere vil inn å le litt av deg :p
      En mer uinteressant blogg skal man lete lenge etter.

    8. Men er dette livet du lever egentlig så gøy? Du skriver selv at du ikke lenger er glad i store folkmengder og at du er skeptisk til nye folk.. Er billigklær, frisøren, charter-turer og bussturer til Falkenberg verdt å ha det sånn? Det høres ikke så kult ut?enn hvor mye penger man tjener.

    9. Det er så utrolig gøy å se at det går så bra for deg! Du er utrolig utrolig flink, husk det! Jeg heier på DEG!

    10. Jeg har lest bloggen din i 1 år nå, og synes du bare skriver bedre og bedre! Har aldri lest en blogg som er så flink til å oppdatere som det du er! Stå på videre <3

    11. Jeg er helt sikker på at du er kommet for å bli! Man vet aldri om akkurat blogg vil vare evig, og hvis ikke så er du hvertfall å se et sted rundt media uansett 🙂 Du er kjempe flink i det du gjør!

    12. helt ærlig isabell, ikke for å være frekk så tror jeg folk leser bloggen din for å le. Du skriver så utrolig dårlig og kjedelig at det blir morsomt. Vi sitter å ler av deg liksom. du må om litt viktigere enn ting enn penger og pierre 24/7.

    13. Du er jo ikke på topp nei?? Både mammatilmichelle og sophieelise ligger foran deg og det har de alltid gjort

    14. til disse over her så syns jeg det er så tragisk å skrive sånne kommentarer! hvis de virkelig ikke liker bloggen din så har de jo ingen grunn til å kommentere hvert eneste innlegg..
      syns du er kjempe flink, isabel! elsker at du oppdaterer hele tiden!
      du er en jeg virkelig ser opp til:) du jobber så mye og tjener så bra at uansett hvordan du velger å bruke pengene dine på er ingen andres business!
      stå på!

    15. Hei Isabel, vet du mest sannsynlig ikke kommer til å se eller svare på denne kommentaren men vil bare si at du inspirerer meg så ekstremt mye, altså jeg vet ikke helt hvorfor engang, men det er bare det at du virker så ekstremt snill og godhjertet, altså bare ved å se hvordan du er mot søsknene dine og alt egentlig. I tillegg blir jeg nesten litt letta hver gang jeg ser mystoryene dine, bare fordi jeg innser at du er lykkelig, og har det mange innser som målene i livet allerede som så ung, altså du viser at man trenger ingen mastergrad, eller en 10 års utdanning for å lykkes, og å være lykkelig. Du sier også at du har hatt så mange utfordringer som ung det også inspirerer så sykt, og du er et levende bevis på at alle kan lykkes uansett bakgrunn! Du hjelper meg også mye psykisk med tanke på skolen, altså du aner ikke hvor mye det betyr de dagene presset på skolen er som verst! Tusentakk Isabel, stå på videre! Hilsen ei som beundrer deg😊

    16. Ser du på deg selv som kjendis? Og hva annet er det du vil jobbe med den dagen bloggen ikke funker for deg mer? 🙂

    17. Isabel har rett i at hun ligger på topplisten på blogg.no, men det er likevel mange bloggere som har veldig mange flere unike lesere enn det hun har, som ikke blogger for blogg.no, hun ligger jo nærmere de under seg i tall når det kommer til unike lesere enn de over.
      Du burde kanskje vurdere hjelp med rettskriving, kunne jo vært veldig positivt og en måte å bli tatt mer seriøst på. Ellers ligger du jo på topp nå, men du må nok begynne å interessere deg i litt andre ting etterhvert eller bli en flinkere skribent, tenker ikke bare på skrivefeil, men innlevelse, troverdighet dramaturgi, oppsett osv. Du skriver hele tiden veldig overfladisk..
      Og det ser ut som leserne dine er et gjennomsnitt på 15 åringer, og resten er for å le og gjøre narr. Det er faktisk veldig trist, men er ikke for sent, SE klarte å snu dette og bli tatt seriøst! Lykke til!

    18. WHY?: Vet du, jeg er ikke akkurat lei meg eller overrasket over at jeg ikke er det. Se på de som har blitt nominert, da? Det er bloggere som har vært i gamet i mange, mange år! Det er klart at jeg ikke har noe der å gjøre bare etter 1,5 år 🙂 Det fortjener jeg ikke nå.

    19. Så godt at du har det bra! Er ikke alles drøm å leve av det de elsker å gjøre? Du har all grunn til å være stolt av deg selv og hva du har oppnådd! Stå på, skjønne <3

    20. Nå mente jeg de som ligger på 1 og 2 plass. Du ser vel selv hvor stort gap det er mellom dine lesertall og deres.

    21. Anonym: Det er klart at det gapet er stort. Men det å ha nærmere 30.000 lesere hver eneste dag er noe jeg er veldig stolt over å ha oppnådd på bare 1,5 år. Se på de under meg på topplisten, da. Kristina Andersen og Ida Wulff blant annet. Blogget i mange, mange år begge to, men likevel har jeg doblet deres lesertall for lengs. DET er noe jeg er stolt over, for noe må jeg gjøre rett i og med så mange finner min blogg interessant.

    22. Kari: Det er klart at jeg ser, skjønne! Jeg leser hver eneste kommentar som tikker inn her 🙂 Denne kommentaren gjorde meg SÅ glad!! Jeg husker hvordan jeg alltid ble fortalt at den eneste veien til suksess, er mange år på skolebenken. Vel, det stemmer ikke alltid. Gjør det som gjør DEG lykkelig, Kari! Stor klem <3

    23. Men det er jo ikke rart du har flere lesere, med de overskriftene dine som absolutt ikke stemmer med innleggene dine.

    24. Man finner bloggen din interessant på samme grunnlag som man ser på PH. Det er alltid gøy å lese og se folk som dummer seg ut. Grunnen til at du ikke er kandidat som årets blogger er selvfølgelig IKKE fordi du ikke har vært noe lenge i “gamet”, men fordi du aldri har gitt verken leserne eller samfunnet noe som helst. Du blir ikke nominert ved å skrive om kjæresten, hvor mye penger du bruker, operasjoner, og hva du har kjøpt på Nelly og shein.. Jeg tror du kunne nådd langt med ett helt annet fokus, men dessverre er du en lettlest blogg hvor man klikker seg inn for å håpe på noe juicy drama, nysgjerrigheten på om Pierre har vært utro, eller om du har lagt deg under kniven igjen. Ganske sikker på at bloggen din har stoppet opp her den er nå på grunnlag av nettopp dette. Man blir lei, du gir ingenting fornuftig og til slutt mister du lesere.

    25. Dere er ikke redde for at Leo og Isabel kommer og oppsøker dere i programmet ” Hatet på nettet”, kjære nettroll?

    26. Synes bloggen din er ganske bra, en del variert og du deler både positive og negative aspekter ved livet ditt! Sikkert noen som leser fordi de vil se om det har vært noe mer “drama” eller hva enn, men de aller fleste synes nok du er en flink blogger. Håper hvert fall ikke at det finnes så mange mennesker som ikke har bedre å gjøre enn å lese en blogg de egentlig ikke liker.
      Men jeg er enig i en av kommentarene opp her, at du kunne hatt godt av litt hjelp til rettskriving og det å skrive mer spennende 🙂 Du skriver absolutt ikke dårlig, men det er noen av tekstene dine som blir litt vanskelige å lese, fordi setningsoppbygningen ikke alltid er like god. Tror du ville fått enda flere lesere med bare litt hjelp på den fronten! 🙂
      Er like gammel som deg, og jeg synes det er imponerende hva du har fått til i såpass ung alder 🙂

    27. Isabel, kan du være så grei å blogge om noe LITT mer samfunnsrelaterte saker? Om noe som helst? Det går i det samme om og om igjen, noe lettlest drama (som forsåvidt ikke er drama engang, men du gjør saken om til noe megastort), Pierre, hva du har kjøpt på Nelly, hvor mye penger du har osv. Vil du ikke mye heller bli husket for andre ting enn nettopp dette? Eksempelvis noen av innleggene i det siste minner meg stort om måten andre bloggere skriver på, det at du plutselig er så “glad” i mandager som en viss annen blogger alltid skriver om. Det er ikke deg, og tror leserne dine gjennomskuer dette, utenom fanskaren din av 15 åringer som for det meste leser bloggen din. Gjør DITT, skap deg noe eget. Det er trist hvordan bloggen din har utviklet seg, for jeg vil virkelig se deg gjøre suksess, men på en RIKTIG måte. Ikke fordi du legger deg under kniven stadig, eller pengene du bruker eller Pierre. Og går nå lesertallet ditt ned VET du at så fort du tar din neste operasjon stiger lesertallet ditt igjen, dette vet du godt og derfor holder du det hemmelig.

    28. Anonym: Vet du.. Ikke alle er så veldig samfunnsengasjerte. Ikke alle synes politikk er spennende. Denne bloggen er meg – og jeg interesserer meg for det jeg fronter her på bloggen. Dette er min lille boble. Jeg tenker ikke å kjøre på med debatter om ting jeg ikke har så mye interesse for. Dette er en typisk rosa/jenteblogg hvor jeg skriver om min hverdag og mine interesser. Og jo, om du har lest bloggen min en stund vet du at jeg har skrevet at jeg er glad i mandager helt fra denne bloggen ble stor. Så det er absolutt MEG. RIKTIG måte for deg, trenger ikke være det rette for meg. Dette er min blogg.

    29. Damn, er sykt mange stygge kommentarer her…synes det er rett og slett kjedelig å skrive frekke kommentarer jeg.
      Har ikke vært enig i alle innlegg her jeg heller, men har faktisk bare latt være å kommentere.
      Jeg kjenner meg litt igjen selv i den ene kommentaren du skriver over her, at du er stolt over mange lesere du har fått på litt over et år, og det skjønner jeg veldig godt!
      Jeg selv skriver en del på en internasjonal forfatterside hvor alle som vil kan skrive en bok, historie etc…der er konkurransen sykt stor med så vanvittig mange brukere, men etter 4 år greide jeg endelig å slå igjennom, og raste oppover topplisten for sjangeren jeg skrev og tilbakemeldingene via kommentarer fosset inn og fikk flere og flere følgere. Jeg var fryktelig stolt å endelig ha klart det. Men det er faktisk hard jobbing, som å komme med fengende overskrifter for HVERT kapittel, oppdatere nye kapitler minst hver uke (mener da rundt 10 sider på word da siden bok kapitler ofte er ganske lange) for å holde på plassen sin så ikke lesertallet synker, heve seg over stygge kommentarer, levere godt innhold i hvert kapittel osv…føler det blir ganske ‘likt’ som blogging på en måte særlig når jeg kan tjene penger på det også via små prosjekter siden har begynt med. Uansett, jeg har jobbet med det i fire år, og iKKE gitt opp, og da klarte jeg det.
      Så jeg skjønner deg veldig godt. Du har lov til å være stolt av det du har oppnådd. Og det at noen setter spm tegn vet hva du faktisk har oppnådd, beviser bare at de deler ikke samme interesse som deg. Det at mange mener du ikke har oppnådd noe, betyr ikke at du ikke har det.
      Mange som ikke bryr seg en DØYT om det jeg gjør for eks, men for meg er det stort, og det er det som betyr noe.
      Selv har ikke jeg fullført Vgs engang, jeg bare gjorde det jeg følte var riktig og det funket faktisk.
      Så bare stå på videre du Isabel, er ofte innom bloggen din og håper virkelig ikke du gir deg til tross for en del ekle kommentarer! (sorry for så sykt lang kommentar).

    30. For all del, det er din blogg. Kjør på med det du vil, jeg kommer bare med tips. De fleste på min alder som klikker seg inn på din blogg gjør det fordi de synes den er morsom, ikke fordi de finner hverdagen din interessant. Og det synes jeg er trist, fordi jeg tror ikke du er den “bitchy” jenta du fremstiller deg selv som på bloggen. Tror du egentlig er en ganske ok og søt jente, men du fremstiller deg feil. Synes bare det er leit at du skal bli husket for slike overfladiske ting den dag du går i graven. Du kunne gjort så mye med en så stor blogg!

    31. Vet du hva, du må være helt vanvittig sterk, Isabel. Så mye dritt fortjener du faktisk ikke, jeg blir helt satt ut, og hadde jeg vært deg hadde jeg stengt kommentarfeltet for lengst. Men herregud så mye det må kreve av deg å lese alt dette..Stå på! Du er virkelig sterk, og det må du ta med deg videre, ikke la det unødvendige dritet gå innpå deg!

    32. Ahh, er det mulig.. “Jobber alltid, tar aldri ferie”, blir så sinnsykt provosert av bloggere som deg. Selvsagt tar du ferie, du har vært på diverse utenlandsreiser x flere i år alene, stakkars deg som må skrive dagbok om eget liv. Er det mulig å være mer blottet for selvinnsikt? Om du tar en titt på 99% av Norges befolkning så jobbes det mye mer enn det du anser som jobb når du sitter i sofaen din, skriver om din dag og dine vaner, for deretter å ta selfies. Det er klart folk konstant tenker og stresser over egne yrker, men de fleste klager ikke over det slik som du gjør, de får heller ikke ekstra medlidenhet dersom jobben stresser dem på ferie. Det er faktisk ikke det minste synd i deg, du kan slutte i “jobben” når som helst og få så mye ferie du ønsker.

    33. ALLE SAMMEN!! NÅ ER DET NOK!! SLUTT Å PLAG ISAABELL! HUN HAR FAKTISK FØLELSER!! JEG GRINER BLOD FOR DEG ISABEL, JEG GRINER FRA HELE MITT HJERTE. LURER PÅ HVORDAN DET FØLES Å VÆRE DEG? JEG KUNNE GJORT ALT FOR AT DU SKAL FØLE DEG BEDRE!
      Hilsen
      En trofast fan!!!!!!!!

    34. KANSKJE FOR DEG??? MEN VET DU HVOR MYE ISABEL TENKER PÅ DET FØR HUN SKAL LEGGE SEG Å SÅVE? NEEEI! SÅ IKKE PLAG HENNE!!!!!!!!!!

    35. ISABEL JEG DØR FOR DEG !!!!! Du er hjertet mitt, hver kveld før jeg legger meg griner jeg blodtårer. Sengen min blir gjennomvåt av tårer! ELSKER DEG ISABEL RAAD DU ER HJERTEN MIN

    36. ISABELL??? ET SPØRSMÅL?
      HVORDAN FØLER DU AKKURAT NÅ?? OM JEG OG DEG KAN EN GANG HA SKYPE DATE ELLER NOE SLIKT? JEG VIL BARE HØRE STEMMEN DIN I VIRKELIGHETEN!!!

    37. HAR TATT LITT SPEED MEN ER FORTSATT FORELSKET I ISABEL RAAD KONGEN AV POP! Henne elsker jeg, min habibi. Eshgam

    38. Isabel, er du iraner eller iraqer? gamle nasen din minna meg om en iraqer, men du sier du er iraner. Forstår ikke helt situasjonen din. Kan du PLIZ forklare

    39. Isabel er den som har reddet POPNORGE! Uten Isabell hadde popnorge vært DØD! Henne er den som har løftet norsk musikk opp til internasjonal nivå!!! JEG DØR FOR DEG Habibti enti hayati, amot 3alech’n!!!

    40. ISABELL! HVIS DU SVARER PÅ DEN MELDINGEN VIL JEG IKKE NOE MER AV DENNE VERDEN. DU SVARER=MITT LIV ER KOMPLETT!
      HVIS DU LESER DENNE KOMMENTAREN, LAG ET INLEGG OG SKRIV Å SOM FØRSTE POKSTAV, DA FORSTÅR JEG DET ER TIL MEG!!
      VENTER MED SPENNING!!!!!!!!!!!

    41. Hver natt før jeg legger meg tar jeg på Isabel sin stemme i øretelefonene , dere kan tro jeg drømmer søtt! Henne er engelen i menneskeform, NESEN HENNES er perfekt, leppene er perfekt kroppen er 10/10!!! Ani amot 3alamod enti terra7im, enti hayati, kel shi b hai el denia

    42. Vis du virkelig elsker dine fans så vil jeg du skal SVARE PÅ DENNE KOMMENTAREN DIN. Hjertet mitt blør for deg!!!!!!!! Isabel Raad ❤️❤️❤️ Irak elsker deg! Jeg er STOLT å si at en så suksessfull DRONNING som deg er fra IRAK! ELSKER DEG

    43. De fleste klikker seg inn her for å få seg en god underholdning på slutten av dagen. Selv om du skriver om mye uinteressante .
      Livet handler ikke bare om drama, penger og shopping. Men det er du for umoden til å forstå dessverre.

    44. du er jo på topplista med bloggen, så jeg tviler du mister kjendisstatuen. bloggere blir jo egentlig ikke sånnsett glemt. Jeg føler det er du, pierre å lord audun som kommer til å ha kjendisstatuen lengst eller ei veldig lang stund ivertfall. Elsker bloggen din btw<3

    45. Vi lever i en verden der alle skal ha noe å gjøre med alle, og der alle skal ha ansvar for hvordan andre oppfatter ting, føler seg og mener. Vi lever i et system som er rigget opp til det; om noen spiser på seg diabetes type 2, for eksempel, er det skattebetalere som indirekte betaler for dette – for andre folks elendige valg. Det samme går for miljø og alt av løgner som politikere og andre mektige folk med spesifikke interesser og intensjoner serverer oss hver eneste dag.
      Dette har fått folk til å tro at de, naturlig sett, har NOE som helst å gjøre med andre. Fakta er at slik er det ikke. Vi er hver og en et enkelt individ, og vi BURDE VÆRE herre over vårt eget liv. Vi har rett til utfoldelse og vi har rett til å gjøre hva enn som gjør oss lykkelige. Friheten stopper derimot der andres frihet begynner – man er ikke fri til å tråkke på og ødelegge andre mennesker for sin egen vinning.
      Men, man har faktisk IKKE noe ansvar for hvordan andre VELGER å oppfatte ting. Isabel har ikke noe ansvar for hva dere stakkarslige vesener der ute føler og tenker av negative ting om hennes blogg, det hun skriver, og ting hun gjør med sin EGEN kropp og sitt eget liv. Den eneste grunnen til at folk lar seg påvirke, er nettopp at vi lever i et samfunn som skal sy puter under armene på oss. Vi slutter å tenke selv og ta vare på oss selv. Det er alt fra skattesystemet, til skole, til media, til alt. Vi skal skånes for alt, gudene forby at noen blir STØTT! Gudene forby at noen lever et bedre liv enn det dessverre mange andre gjør. Gudene forby at noen skal se bedre ut eller være tynnere enn andre! Disse må vi selvfølgelig rakke ned på, som om de er ansvarlige for at andre ikke er velsignet med like bra kvaliteter. Politisk korrekthet er det 21. århundrets største ondskap.
      Nå må dere våkne opp og se realiteten i øynene: hvis dere lar dere påvirke så kraftig av ett enkelt individ, så er det faktisk deres egen mangel på rasjonell tenkning som er problemet. Vi må lære våre barn at det vil finnes mennesker som forsøker å påvirke, det finnes bedre mennesker, det finnes dårlige mennesker. Men disse skal ikke skyves vekk – man kan ikke, og skal ikke, forandre på andre. Det er umulig. Man kan kun forandre på sin egen holdning til verden. Om vi kan lære fremtidige generasjoner selvstendig tenkning så vil de lære å respektere seg selv og søke genuin lykke for seg selv – folk vil miste interessen for alle andre hele tiden. Og da slipper man å føle seg støtt for ALT alle andre gjør.
      Jeg ser disse tingene overalt i Isabels kommentarfelt. Dere sier ikke bare deres mening, men dere vil indirekte prøve å få henne til å slutte å operere seg og bruke mye penger. Ellers hadde dere faktisk ikke giddet å skrive det dere skriver. Hadde dere bare skrevet meningen deres hadde dere heller sagt “jeg er ikke enig med deg i dette, men det er ditt liv”. I stedet: “er du klar over hvordan du påvirker andre med pengebruken din?! Tenk på andre, tenk på miljøet, bla….bla…bla”. Og de samme menneskene som klager på Isabels operasjoner, er også dem som mener hun må gjøre noe med sin hjulbente form! Dobbeltmoralen lenge leve.
      Personlig ville jeg aldri operert meg selv slik Isabel gjør. Jeg synes hun er en vakker og søt jente fra før av.
      Men, jeg vil forsvare til døden hennes rett til gjøre det!

    46. Haha, jeg synes absolutt all dritt er ufortjent. Blir faktisk sjokkert av å lese hva enkelte har å komme med. Altså, hvorfor gå inn på en blogg hvis du ikke liker innholdet eller har noe til overs for bloggeren overhodet? Så mange skriver over at de kommer inn her for å le og gjøre narr. Nei men kjære deg, gratulerer! Du sitter å gjør narr av et annet menneske bak tastaturet, håper du kommer langt i livet med det. Hvis du trenger underholdning og latter i hverdagen, skaff deg noen venner og ha det kult uten at det går på andres bekostning.
      Når det er sagt synes jeg du er ei utrolig vakker og god jente Isabel. Jeg tenker at folk ser hva de ønsker å se. Du er et godt forbilde både med tanke på lojalitet mot kjæreste og familie. De er veldig heldige som har deg! Selvfølgelig fortjener du å unne deg litt når du aldri har hatt den muligheten framfor deg før. Sjalusi er en fin ting, du! Lurer virkelig på når jenter skal begynne å framsnakke hverandre og heller unne hverandre det fine de har, i stedet for misunnelse. Tragikomisk. Hvis noen av disse ”haterne” hadde hatt samme muligheter som deg hadde de gjort akkurat det samme, det er det mest latterlige av alt.
      Håper du hever hodet og senker skuldrene, stå på videre. Ta til deg all ros du får, fordi det er fortjent!

    47. Ok… En rusa tulling i feltet her ser ikke helt bra ut. Hvorfor slipper du igjennom sånn drit? :/
      Herregud du er virkelig desperat hvis du må vise sånn shit i feltet

    48. Til dere som trykker dere inn på isabelles blogg for å le av henne, kan jeg si at jeg trykker meg inn på hennes blogg for å le av dere som kommenterer dritt.

    49. Ikke noe problem, Isabel. Du skal aldri, noensinne ha dårlig samvittighet for hvordan du lever ditt liv, så lenge du ikke skader andre. Jeg tar ikke skade av din måte å leve på, så hvem er jeg til å fortelle deg hva du skal gjøre? Om du er hundre prosent lykkelig eller ikke er ikke jeg i en posisjon til å mene noe om, men jeg beundres av mennesker som gjør akkurat det som passer DEM (uten å skade andre, igjen), og virkelig aldri hører på lynsjemobben som tror at individet tilhører fellesskapet.
      Jeg synes forresten ikke at du er hjulbeint eller at du burde bruke pengene dine annerledes; det er helt og holdent opp til deg. Hadde jeg hatt så mye penger så hadde nok ikke jeg shoppet klær (ganske enkelt fordi jeg ikke er så interessert i det), men gudene skal vite at jeg hadde reist og reist og reist for dem :p Og jeg hadde vært lykkelig med dét!
      Ønsker deg en fin kveld!

    50. Altså folkens!!! Folk går inn her for å le av henne? Hun er faktisk et menneske. Et menneske som dere mener blir latterliggjort fordi hun ikke har samme interesse/liv/verdier enn det som dere mener er riktig, dere stiller opp med et sinnsykt behov for å snakke isabell ned til fordel for deres egen psykisk helse som selfølgelig ser ut som er på vei utenfor fjellet. Stakkars dere som må ha det sånn med dere selv! En sterk psyke har du isabell og prøv å hold deg sånn! Du er verdt såååå mye mer enn det disse “menneskene” har og by på!

    51. Hei! Ville bare si at du skriver utrolig bra, og jeg tror du kommer til å være på toppen en god stund. 90% av de som leser bloggen din, leser den fordi de synes det er gøy å følge med på livet ditt, ikke fordi de ønsker å le av deg. Og d at folk ler av deg er vell bare positivt for lesertallet ditt for da får du flere lesere!:)
      Stå på videre! Digger deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg