JEG HAR ALDRI FØR VÆRT SÅ FORBANNA PÅ PIERRE!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OK, jeg trodde at det skulle bli romantisk og fint å flytte inn i leiligheten med Pierre. Det har det forsåvidt vært også – frem til i går. Jeg skulle endelig gå å legge meg etter en lang dag. Trøtt og sliten. Dere som kjenner meg vet hvor gretten jeg blir når jeg har fått lite søvn, og det var selvsagt tilfelle i går. 

Når jeg skal gå inn på rommet, åpner jeg døren og aner fred og ingen fare. Hva fanken tror dere ikke jeg møter? En dusj. En dusj av Pierre. En fuckings dusj. Han har stått bak døren og ventet på at jeg skulle komme inn for å så kaste en bøtte med vann over meg. Altså – hva gir du meg?! Haha, jeg har ikke ord for hvor forbanna jeg ble. Dere vet når man blir så fryktelig sur at man ikke vet hvordan man skal oppføre seg? Det endte opp i et rimelig stort sinne blandet med latteranfall. 

Vel, jeg forstod kjapt hvor han hadde fått denne idéen fra. Vi har nemlig glodd på Jockiboi på YouTube som er en stor youtuber som pranker sin kjæreste hele tiden. Hans kanal inneholder kun videoer hvor han ødelegger kjærestens liv, helt enkelt. Haha. Det er ekstremt morsomt, da! Og hun er jo med på det sånn egentlig, sett bort ifra sinneutbruddet hun får i det øyeblikket rampestrekene blir utført.

Vi pratet om at det hadde vært morsomt å starte å pranke hverandre! Kanskje ikke like drøyt som JockiBoi og Jonna, vel og merke. Da hadde jeg klikket, tror jeg. Jeg mener, han klipper blant annet av hennes hår… Ikke innafor! Pierre testet meg altså i går da, kan man vel si. Synd bare at han ikke filmet det hele, for det hadde vært en bra start på vår kommende pranking-reise.

Så, hva tenker dere? Ja til videoer hvor vi ødelegger hverandres liv? 😉

13 kommentarer

Siste innlegg