Livet med Carl Aksel

adlink

Hei fra Rhodos! Herreeeegud så varmt det er her. Ja, jeg gledet meg til sol og varme, men denne hetebølgen som er her nå er overdrevet. Haha! Sminken kan man hvert fall droppe, for å si det mildt. Nå er det dag to her på kjærlighetsøyen, og den tror jeg kommer til å bli minst like bra som dagen i går. Vi landet rundt klokken 11 på morgenen, sjekket inn på hotellet og dro rett på poolfest. Selv om vi ikke hadde sovet jack shit, var det sååå verdt det! Fantastisk gøy start på min lille miniferie her. Det er gøy å være her med Aksel, jeg er storesøster Bella på denne turen. 😉 Det er faktisk her vi ble kjent med hverandre i fjor. Good times!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Badedrakt her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tenkte bare å tipse dere kjapt om en liten greie dersom dere befinner dere i Rhodos. Det kommer mange bort til meg på kveldene som lurer på hva som skjer denne uken blant annet. Jeg kan hvert fall anbefale beachparty som er på lørdag – det er så forbanna gøy! Det er lite billetter igjen, men om dere vil kjøpe så kan dere kontakte Carl Aksel på facebook her, så fikser han en god deal til dere. 🙂 Her kommer jeg til å befinne meg på lørdag hvert fall. 

Nå skal jeg løpe ut å sole meg videre, og så skal finne Sara for å spise lunsj. Jeg har planer om å bli brunere enn forrige gang jeg var her – og det skal jeg klare! Vi skrives senere, fine. I love you!

14 kommentarer

Siste innlegg