jeg kan nesten ikke vente

PJUH, så her sliten har jeg ikke vært på lang, lang tid. Jeg kan vel si så mye som at jeg sovnet klokken 11:30 i dag tidlig, så dere skjønner tegninga selv, antar jeg. Paradiso levde opp til forventningene og vel så det! Jeg storkoste meg med fine venner natten lang. Etter en slik fartfylt kveld kan man jo si at formen er noe redusert dagen derpå.. Blæh, haha. 


Bilde fra da vi var i Rhodos i fjor. Haha, se på meg da!  

Nå har jeg fått med meg hva jeg kom hit for å oppleve, nemlig Paradiso, så nå er det på sin tid å reise hjem til min fine kjæreste igjen. Jeg har savnet P latterlig mye disse dagene, noe jeg for så vidt alltid gjør når vi ikke er sammen. Jeg kan ikke vente til jeg kan krype opp i hans fang igjen. Den derre kjærleiken, dere.. Kliss klass! <3 Han har tilbrakt noen fine dager i Sverige mens jeg var her.

Vi skal bare være hjemme i Oslo i litt over en uke før vi reiser på ferie igjen! Det blir en annerledes tur, så det skal bli spennende. Jeg forteller mer om det senere. 🙂 Nå skal jeg ut å spise for å så pakke kofferten. Flyet mitt går super tidlig på morgenkvisten.

21 kommentarer
    1. Du ser yngre og søtere ut på dette bilde enn hva du gjøre nå:p ser ut som du har blitt noen år eldre på et år :s det kan neppe være noe positivt

    2. 24.07.2016 kl.04:01
      Og du skrøt for noen måneder siden at du aldri hadde røyka…??

      Hærre ser du ikje at det e nån andre sin hånd, det ser man jo lætt… no må du ta og skjærpe dæ !!!

    3. Må si meg uenig i to stk her – synes du ser mye yngre ut etter at du fiksa nesa . Vakker var du før også – men må bare innrømme at jeg synes du er enda vakrere nå =)

    4. Man ser jo godt at det ikke er Isabel sin hånd det der! Den matcher jo ikke med hudtonen, og helt ærlig synes jeg den ser litt for “gammel” ut til å være Isabel. Det kan hende at vi ikke får se hele bildet en gang, fordi det ser ut som at man kan se en hånd på Isabel sin skulder, og det kan jo være den andre hånden til den med røyken. Ikke tro noe uten å ha sett hele bildet folkens👍🏻

    5. Plager det dere så fryktelig at hun er “avhengig” av Pierre? Hvilken skade får dere av det? Jeg er sikker på dere er like avhengig av eventuelt foreldre eller whatever, greit en liten forkjell, men uansett. Har de det bra sammen, og forholdet ikke tar skadet av at de er med hverandre 24/7 så gjør det vel ingenting? Blir så matt av dere anonyme lesere.

    6. Silje, hvis vi synes hun er avhengig av Isabel, så synes vi det. Vi blir ganske matt av deg og når du skal sitte å kritisere andre lesere.

    7. Så enig med deg Silje – man blir matt av de anonyme leserne.
      Jeg ser for meg at dette er jenter fra landsbygda – som knapt har vært i sivilisasjonen. Jenter med ekstrem lav selvtilitt og er sykelig sjalu.
      Når man ser på klokkeslettene disse ofte skriver på så er det mange ganger midt på natta – ensomme og lite å ta seg til sikkert. Så er de så forbanna tøffe at de må være anonyme også da selvfølgelig. Hahaha IDIOTI !!!

    8. Kan du skrive noe om hvordan det var å jobbe i Rhodos da du var der i fjor? Hva besto jobbene av, hvor mye tjener man og hvor kontakter man hvis man er interessert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg