det blir fort noen tusenlapper



Nå har jeg klart meg uten telefon i tre dager, og lenger holder jeg ikke ut. Jeg er på vei ut dørene her for å kjøpe meg ny iPhone i og med at jeg er så tåpelig som ofte smeller telefonen i veggen når jeg er frustrert. Dette har skjedd et par ganger nå, og ny mobil må kjøpes… Det blir fort dyrt, gitt. Kanskje jeg heller skal legge de tusenlappene på å få hjelp til å kontrollere sinnet? Haha. 

I kveld skal jeg catche ut med Raija. Jeg stemmer for litt vin, også! Vi skrives senere. <3

27 kommentarer
    1. Altså du skriver bare om deg selv og utseende ditt + bbff pierre. Ikke rart du er kjedeligere enn en værmelding blogg nå ¡!

    2. Endelig er prinsesse Isabel tilbake <3
      Du er savnet!
      Jeg også pleier å kaste hva jeg har hendene mine rett i veggen da jeg er sint, og ja det blir dyrt, hehe. Du er ikke alene om og gjøre det 🙂
      Angrer på det etterpå hver gang.

    3. Du trenger å delta på sinnemestringskurs!!Eller lære deg selv til å kontrollere deg når du er sinne😊

    4. Vet du ikke kommer til å gjøre det, men hadde vært gøy om du lagde en sånn “roast yourself challenge diss track” som alle gjør på youtube nå 🙂

    5. Jeg kan klart se for meg hva som har skjedd… Du kom hjem fra ferie, begynte å krangle med Pierre. Han stakk, og du fikk panikkanfall, med hyperventilering osv. Regner det var i denne hete krangelen tlf gikk veggimellom. Har jeg rett?

    6. du like jo å bruke masse penger så da kan du vel fortsette å kaste bort penger på å kjøpe nye ting hver gang du blir lei av det du har eller når du ødelegge det
      Du gjøre jo det med utseende sitt xD da går du ikke til terapi

    7. Det er sikker det. Også legger hun på storyen sin at hun er med han nå ( liksom,neidaa det var ingenting med Pierre og gjøre) haha da bekrefter du det var noe sstort B at du prøver å få oss t å tro at det ikke var noe med piere å gjøre.

    8. Hmmm, rart at noen kan si at hun har alle symptomer på bipolar 2 uten å vite noe. Alle kan så klart bli sinte og frustrerte og gjøre dumme ting. Jeg var selv en person som ødela ting veldig kjapt når jeg ble sint, lei meg og frustrert. Jeg har klart å kontrollere det, men også mye pga. jeg er redd for mobilen min, så det går ikke utover den likevel.
      Men jeg kan si at jeg har bipolar lidelse, angst, depresjon og schizofreni. Verste jeg vet er å se folk bruke disse “sykdommene” som type sjelsord. Jeg har tidligere fått delvis behandling men det har kommet sterkere tilbake og med min økonomi for øyeblikket er det vanskelig å få råd til hjelp rett og slett. Psykologtimer er ikke dyrt i seg selv, men 4-5 forskjellige medisiner i tillegg blir raskt veldig dyrt.
      Men vær nå så snill og ro ned hatet mot Isabel og for all del ikke bruk psykiske plager/sykdommer som sjelsord og hat. Det er ikke bare Isabel som vil lide av å lese slikt, men også vi som har det. Er folk med slike plager virkelig så mye mindre verdt? Dessuten kan en av dine nærmeste slite med noe uten du har peiling.
      Helvette heller ass…
      Stå på Isabel!<3

    9. Tror virkelig ikke noen er Bipolar 2 (veldig stor forskjell på 1 og 2) bare fordi man kaster en tlf i veggen i sinne, altså Hallo! Her er er det flere tegn som spiller inn. Ønske om å framstå som “vellykket” og vise “hele verden” at man er noe, noe som er bedre en de vanlige i gata. Man poserer i kjent Kardashian-stil og innbiller seg at man nesten er som de. Humøret svinger, vanvittig pengebruk, selvopptatt med ønske om å forandre på utseende, deprimert osv. Har hypomani og så ramler man ned og blir deppa igjen. Rømme fra hverdagen. Må sjokkere(for å få lesere). Later som ingenting går inn på en, mens det egentlig gjør det, alt for mye. Tror også arr fra barndommen spiller inn, har det feks vært noen seksuelle overgrep, kanskje. Det vil forklare mye. Tror Isabel hadde hadde hatt det bedre med seg selv hvis hun bare aksepterte seg selv, som hun er, og ikke prøvde så hardt å være noen andre. Du er god nok som du er, Isabel!

    10. Du hadde virkelig kledd stutt hår. Om du hadde klipt det til litt lenger enn skuldrene. Bare rett av, ikke oppklipt, det hadde du kledd skikkelig bra. Du hadde blitt mer “voksen”.
      God helg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg