pierre er grunnen til at jeg har det vondt

adlinks

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg merker at det begynner å bli vanskelig å vite hvor mye jeg skal dele om mitt kjærlighetsliv her på bloggen. Jeg og P har det veldig fint sammen, men det er klart at vi går gjennom tøffe perioder – akkurat som alle andre. Det jeg synes begynner å bli litt tricky er at så fort han ikke nevnes her på bloggen på et par dager, begynner mange å spekulere om at det enten er slutt eller at vi har problemer. Jeg synes det begynner å bli vanskelig. Det er vanskelig å vite hvor mye man skal dele, for jeg synes ikke det er noe hyggelig når folk skal tro det verste hele tiden. Det legger et viss press på at jeg føler at jeg hele tiden må nevne han, eller at jeg må forsvare vårt forhold i kommentarfeltet. Det begynner å bli frustrerende. 

Vi kan jo ta helgen som et eksempel. Dere vet når jeg fortalte dere om mitt anfall og at jeg ble hentet av ambulansen? Da konkluderte flere med det at jeg ikke har godt av å være sammen med Pierre, og at det tydeligvis er han som er den eneste som kan forårsake vansker i livet mitt. Da lurer jeg fælt på hvordan dere får det til å gå opp i opp? Jeg kan love dere at jeg har minst like mange problemer og nedturer i livet (om ikke flere) enn dere som påstår dette. Det er mange faktorer som kan spille inn i ens liv, ikke bare kjærligheten. Ikke bare mannen jeg elsker. Jeg har hatt det tøft på flere plan, noe som resulterte i at psyken sa i fra. Det behøver ikke være på grunn av en krangel med Pierre. Skjønner dere hva jeg vil frem til? 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mitt antrekk: topp her / shorts her / sneakers her. Pierres antrekk: jeans her / genser Adidas / sneakers her

Med det sagt vil jeg påpeke at jeg setter veldig stor pris på at dere bryr dere om meg, Pierre og min velvære. Men husk bare på at selv om Pierre kanskje ikke nevnes på to dager så behøver ikke det bety at det er trøbbel i paradis. Vi er jo tross alt samboere, og han er jo en stor del av hverdagen min uansett om det blir skrevet om her eller ikke.

32 kommentarer
    1. Folk fra 12 år og oppover de er vel missunelige… kan folk slutte og rakke ned på isabel.. dere som kommer med anonyme eller er dere selv det er sykt barnslig… man må ikke nevne en person hele tiden og det betyr da ikke at man ikke er kjærester… hallo voks opp a mennesker… heregud altså noe så idiotisk…

    2. Dette er egentlig et bra innlegg.
      Forstår bare ikke hvorfor du bryr deg om at dine lesere spør om forholdet deres.
      Hvem er det dine lesere vil lese om – er det deg eller Pierre?.
      At du nå legger ut bilder av dere for å vise at alt er bra er ikke bra for deg selv. Du er desverre fryktelig usikker på deg selv, og det er egentlig tragisk.
      Det er vel så enkelt at dersom dere har det bra så glem å snakke om Pierre i dine innlegg bortsett fra når du vil legge ut et innlegg om dere begge. Han må jo være “dritlei” av å stille opp på bilder for å vise at at er ok.
      Ser du nå snakker om flere operasjoner også. Hva i alle verden skal du operere nå. Du er jo veldig pen og tror neppe du blir penere med flere operasjoner. Tar på psyken gjør det også. Ta til fornuft

    3. Isabel… Kjolen du har på deg på bildet du la ut på insta idag, hvor er den fra??? Det er den FINESTE kjolen jeg har sett, and I need it 😳😳😭😭😭😭😭

    4. “Heter du saft?
      – nei
      Så slutt å bland deg”
      Herregud, folk blander seg opp i alt mulig de ikke har noe med å gjøre.

    5. Folk må begynne å slutte fordi det er ditt og Pierre sitt liv og du har kanskje mange oppturer eller nedturer alle vet det fordi alle har nedturer og oppturer i livet alle har ikke et så fint liv til og med Kardashians familien har ikke så bra i livet til og med kjendiser har ikke et fint liv de for jo hate kommentarer alle kaller dem h*** eller noe annet stygt alle har ikke det så bra i livet.Ingen på ta dette som hate eller noe eller hate meg fordi jeg mene at ikke alle har oppturer i livet det fint nedturer også dessverre alle skulle ønske at de hadde oppturer i livet men livet er vansklig ikke alle har det bra

    6. Folk e så teit at det gjør vondt inni kroppen.. att det e mulig.. du vælg sjøll om du vil dele om han eller ikje, men fint me bilda av dåkker i ny og ned aå vi veit at dåkker fortsatt e sammen men det folk driv me e overdrivanes.. så skjønna ikje ka som e vits og ødelægg så jævlig mye.. bare fordi ho e kjent, så træng man ikje og gå inn i et forhold te folk og ødelægge det.. det e virkelig teit.. skjørpings !!

    7. Ho nævne han ikje i vært innlægg og om ho har løst te det, så har ho rætt tel det fordi de e tross alt kjæresta og de bor i samme leilighet.. så slutt opp !! Hærregud e jo reine hønsehuse hær inne.. tippe de fleste e hønse også som ikje veit kordan man behandle menneska me RESPÆKT 🙂 Djeeeezus !!!

    8. Enig med anonym lengre oppe. Det ble veldig fint med nesen og du fikk større rumpe som ser bra ut, hva annet er det å operere?! Hvis du operer deg mer nå så blir det alt for tydelig og det blir ikke fint dessverre. Sier dette bare for jeg synes du er utrolig pen nå, du burde ikke ødelegge enten kroppen eller ansiktet ditt.

    9. Hadde fortsatt vært fint å vite hvor kjolen er fra selv om den er utsolgt, da kan jeg følge med på om den kommer inn igjen 🙂

    10. Du må no forstå at når du ikke forteller til oss som bare leser det du skriver bare får med seg det du skriver og det er du som skriver det du vil vi skal tro og skjønne, så vis du skriver noe uten å nevne alt er det ikke lett å vite helheten av innlegget.
      “eller helheten av livet ditt som går, så vet man ikke helt hva som går og hva man skal tro,hvis du holder noe for deg selv/ikke nevner alt er det ikke lett for oss å vite hva du mener med innlegget som du skrev.
      “Når du forteller halvveis hva som skjer. F. Eks jeg har det tungt i dag at jeg måtte bare gråte for å føle meg bedre, også forteller du ikke noen ting om hvorfor du var lei deg og hvorfor du gråt. Man blir forvirret. Vil du skrive ett innlegg på bloggen om noe som har skjedd, så fortell det rett ut sånn at vi skjønner og ser helheten av historien.
      Hvis du forteller om halve livet ditt og ikke fortelle hele,blir det ikke rart at vi ikke helt forstår eller at vi tror noe annet. Så hvorfor bare ikke skjule halve livet ditt…,i og med at dette er jo jobben din må jo du faktisk fortelle ting du kanskje ikke alltid vil heller,rett og slett fordi bloggen din er jobben din og vi som klikker inn på bloggen betaler deg. Så då må du være åpen og ærlig med alt.

    11. Tror nok det er litt sånn det er når man velger å blogge om kjærlighet, tror det er litt vanskelig? ….
      Men folk trenger virkelig ikke å grave så veldig heller! haha

    12. Enig med anonym over her…! Sophie Elise er ærlig om flere ting på bloggen sin, enn det Isabel er..

    13. Lol, Sophie Elise er ikke ærlig om rumpeoperasjonen hun har tatt engang, Isabel er i det minste ærlig om hva hun har gjort med kroppen sin.

    14. Ikke meningen å komme med kritikk, men overskriften? Du sier jo i innlegget at det ikke er pga Pierre haha

    15. Det er helt utrolig hva folk får seg til å si og gjøre. De menneskene som blander seg er mennesker som trolig er ekstremt misunnelige på forholdet deres og derfor føles det nok lettere å blande seg inn, trekke deg og forholdet ned kun for å få en bedre selvfølelse og overbevise seg selv om at forholdet umulig kan være noe bra – når de egentlig selv et sannheten. Mennesker altså, folk må begynne å bry seg mer om sitt eget liv og gjøre det interessant for det er tydelig at de ikke har det så bra.

    16. hei! har du mulighet til å finnne ut hvilken størrelse Pierre har i denne jakken- og hva har bruker til vanelig? Jeg vil bestille den selv til kjæresten men vet ikke helt hvilken størrelse jeg skal gå for 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg