HEI FRA…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Da var vi på plass! Vi landet sent i går, så vi fikk ikke sett så mye da. Nå derimot, har vi kost oss masse allerede her i Bulgaria! 😀 Det er noen få av dere som klarte å gjette riktig – good job! Hehe. 🙂 Vi har 8 fine dager fremfor oss her nede i varmen, og jeg gleder meg så latterlig mye til å tilbringe ordentlig kvalitetstid med søsknene mine og Pierre. I dag har vi til og med bestemt oss for ulike utflukter og aktiviteter vi skal få med oss i løpet av tiden vi er her. Vi snakker heldag på havet på en Yacht, leie bil, badeland, vannscooter.. You name it! Vi skal virkelig skape minner denne turen. Det er tross alt første gangen jeg tar med meg kidsa på ferie, og jeg skal love dere en ting – denne ferien skal de minnes! Haha .:) Det er mitt mål!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå har jeg akkurat lurt meg inn på hotellrommet for å oppdatere dere kjapt! Jeg klarer ikke finne roen før jeg har fått skrevet til dere. Jeg, ass! Video hvor jeg svarer på spørsmålsrunden del to kommer forresten ut senere! Jeg har besvart spørsmål som ooofte går igjen, som jeg ikke har svart på tidligere av ulike grunner. Men nå? Nå gir jeg jernet. 😉 

På tide å løpe ut i solen igjen! Jeg skal knipse en haug med bilder som jeg deler med dere senere. Håper dere har det supert, fine lesere. 🙂 Klem!
 

28 kommentarer
    1. Sprøtt hvordan du får det å være sammen med – eller gi gaver til – familien din, til å høres ut som om du driver veldedighetsarbeid.

    2. Er du ikke redd for å få angstanfall igjen? Jeg fikk det en gang ut av det blå. Verste jeg har opplevd. Etter det har jeg fått angst for angsten. Redd for at anfallet skal komme på fly FKS. Anfallene kommer jo under stress. Virker ut som du stresSer veldig mye?

    3. Hei! Jeg såg deg faktisk nettopp på hotellet mitt her i Bulgaria! Såg på snappen din og at du var her! Sykt kult

    4. Anonym 15:31; Skjerp deg! Hun fremstiller det ikke som veledighet! Men det er en kjempefin gest! Det er få på 20 som hadde valgt å ta med seg småsøsknene på ferie istedenfor å dra på enten kjærlighetstur med typen eller festetur på Ibiza! Se på de andre toppbloggerne? Hvor mange av de drar på ferie med kun småsøsknene uten foreldre?! Hvor mange turer har du spandert på dine?! Hvis du ikke har noe pent å si så foreslår jeg at du heller kan lese blogger som Styleconnection;) Bella; Nyt turen! Den har dere fortjent!

    5. Hei!
      Har noen spørsmål angående Rhodos by og håper du kunne svart på de hvis du vet/har litt peiling angående spørsmålene. 🙂
      – Hvordan er temperaturen og været generelt på Rhodos rundt september?
      – Er utelivet bra i september og er det en del ungdommer er? Da tenker jeg alt fra alderen 18+.
      – Hvilke hotell vil du anbefale som ligger sentralt og som ser fine ut? Trenger ikke å være luksus, men hvert fall pent.
      Har nemlig planer om å reise til Rhodos by med noen venninner rundt 11-12 september og håpet på at det ennå er en del ungdommer der.
      Takk for svar på forhånd. 🙂

    6. Siden du og Pierre har sex 3 ganger om dagen, som du sa. Hvordan skal dere ha sex nå? :):) dere er så avhengig som du har sagt.

    7. Ser på snappen din at dere er på majestic beach. Var dere tidligere i sommer, var såå digg med sol og varme!

    8. Tar du enda påfyll i leppene? 🙂 Syns du selv at du kanskje har tatt litt mye? Jeg skal for min tredje påfyll på halvannet år, og er redd jeg skal bli blind på hva som er fint på meg selv. Du har altfor mye etter min mening, men interessant å høre om du selv syns det 🙂

    9. Hvorfor drar du bare til charter destinasjoner? hadde jeg vært i dine sko og med din økonomi (som du framstiller den på bloggen) så hadde jeg reist til Usa, australia, bali, maldivene, ja, du skjønner sikkert tegninga..

    10. det er utrolig fint hvordan du overrasker søsknene dine, og hva du gjør for dem. det sier mye om en person. at du verdsetter ting i livet. det er fantastisk, du er fantastisk.! du virker som en herlig person. og bloggen er fantastisk!

    11. Hei! Lillesøsteren din er prikk lik deg som du var før neseoperasjon. Hva tenker du rundt det overfor henne? Du var misfornøyd med ditt utseende, det vil jo da si du ikke syntes lillesøsteren din er pen. Dere er faktisk vanvittig like og det vet du selv. Hva sier du til henne rundt dette?

    12. Dine småsøsken er utrolige heldige som har deg! For en fantastisk flink og snill storesøster 🙂 Håper og tror de vil minnes denne turen her!

    13. Enig me dæ, Molly 🙂 Ho førtjæne ikje all dritten 🙁 Vi får ta på oss dritten hænnes sånn at ho kan få det bedre me sæ sjøll og kan kose sæ ♡

    14. Hei!
      Ser du er i Sunny Beach, hvis du er interresert har jeg noen tips til deg da jeg har leilighet like ved Sunny Beach. Reis til Marinaen- den er elsk!! Dere jenter kan shoppe litt og guttene kan se på biler. Det beste er maten der- det er selvfølgelig litt dyrere- men guuud super god mat! Marinaen ligger ved havet- rett nedenfor Sveti Vlas- 10-15 min i taxi fra Sunny Beach. Har ikke vært der nede i sommer, men dere burde tilbringe en dag ved marinaen- altså ved stranden. Hvis det fortsatt er der har de et svææært badeland/ hoppeland ute i sjøen- til en fin pris. Kos dere masse!!

    15. Så snill du er❤️ Hvor er den nydelige hvite “jakken” du har på deg fra? Har lett etter en sånn i flere mnd:O

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg