det er for godt til å være sant

adlinks

DCIM100GOPROGOPR0055.

Bikinitopp her / shorts her

DCIM100GOPROGOPR0064.
DCIM100GOPROGOPR0067.
DCIM100GOPROGOPR0069.

Dere vet den følelsen man får når livet virkelig er bekymringsfritt? Når alt bare er.. fint og helt fantastisk? Når man ikke har noe å klage over? DEN følelsen har jeg nå. Jeg har det så latterlig fint akkurat nå, at dere aner ikke. Vi nyter hvert eneste minutt her nede og storkoser oss i hverandres selskap. Gud, så lyst jeg har til å bli her en uke ekstra. Vi vurderer det veldig sterkt, men dessverre kommer jobb i veien. Hadde det ikke vært for at vi må hjem på møter og innspilling, hadde vi definitivt forlenget ferien. Jeg er ganske overrasket over hvor gøy det er her i Bulgaria. Ikke vet jeg hva jeg hadde forventet meg, men jeg er hvert fall positivt overrasket. Barna maser allerede om en eventuell neste tur hit. Akkurat det er jo en positiv sak, hehe.  

Det å kunne puste ut, og koble helt av er ubeskrivelig deilig. Slik som jeg har det akkurat nå er nesten for godt til å være sant, dere. SÅ fint har jeg det, altså. Og shit så takknemlig jeg er for at jeg har en så flott gjeng rundt meg. Jeg er en heldig frøken! 🙂 

9 kommentarer
    1. Jeg personlig ble glad på ekte av å høre at du er glad nå! JEG TULLER SERIØST IKKE! Jeg tror det er tegn på ekte kjærlighet (?) hvis man kan kalle det sånn❤️

    2. Så utrolig godt for deg, Isabel. Disse dagene må virkelig nytes til det fulle og jeg ønsker at du skal ha det sånn for resten av ditt liv! Det her gjorde dagen min, virkelig. Jeg har hatt en møkkdårlig dag, men nå er smilet mitt bredt pga denne gladmeldingen <3

    3. Hei 🙂 Æ lure på en ting, svare du på eposta fra læsere eller ? 🙂 Hadde løst og spørr dæ om no privat ♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg