etter å ikke ha sett henne på noen måneder

ÅÅÅ, jeg er så glad! I dag kommer min bestevenninne på besøk til Oslo, dere. Herregud, som jeg gleder meg til å klemme henne ihjel! Vi har gått på skole sammen, vært samboere, studert (..og hoppet av samme studie sammen, haha), feriert.. Vi to har gjort alt, sammen! Michelle er det mest godhjerta mennesket på denne planeten, helt seriøst. Ingen er mer omsorgsfull og tillitsfull som det denne frøkna er. Jeg er evig takknemlig for å ha henne i mitt liv – jeg vet helt ærlig ikke hva jeg hadde gjort uten henne. Da hadde jeg vært lost for lengs.


Glansbilder fra da vi gikk på videregående. Haha, se så søte vi var, da! På bildet til høyre var vi på en skikkelig fjortiss hjemmefest. Her gikk vi første året på idrettslinja. Nostalgi!

________

Nå skal jeg straks hente henne, og stolt vise frem vår nye leilighet! Hehe. Den er jo liiiitt (mye) finere enn den jeg og hun bodde i på Bryne. Hehe! Started from the bottom, now we´re here. 😉 Åh, som vi kommer til å kose oss disse dagene. Jeg har gjort klart en fullspekka plan med alt vi skal finne på i løpet av tiden hun er her! Heldige meg får henne helt for meg selv frem til lørdag. Dette blir så bra! Hun har forresten akkurat startet å blogge, sjekk den ut her!

17 kommentarer
    1. Kan du legge ut bilde av det du fekk fra nelly?? Enten på snap eller på bloggen, elsker se innkjøpene dine<33

    2. Hu venninna di har skikkelig WOW kropp! Helt utrolig hvor forskjellige dere er. Hun har fin, stram kropp mens din er slapp og full av plastik :/ je je… bare ikke smitt dummskapen din på henne, så flott jente burde ikke utsettes for den tragiske skallen din.

    3. Talia: Seriøst??? Helt utrolig hva folk kan få seg til å si for å være stygge med andre. Begge er vel fine på hver sin måte😊

    4. Hege: Ja, seriøst. Alle har forskjellige meninger og tåler man ikke det ere best å go offline 😉 Jeg gidder faen ikke sikle etter ei som er full av plastik og selvbedrag! Nei, jeg hyller det naturlig vakre og viljestyrke 😉 Basta! Fake er fake 🙂

    5. Isabel. Jeg leser bloggen din daglig, og det har jeg gjort siden du startet opp igjen etter paradise – men aldri lagt igjen en kommentar. Jeg leste denne “talia” sin klmmentar, og blir helt rystet. Falsk – greit. Men jeg syns det blir for dumt å rakke ned på mennesker av noe sånt. Har man seriøse komplekser for ting på utseendet sitt, og man har mulighet og penger til å endre på det så hvorfor ikke? Hvis det gir et menneske bedre selvbilde og selvfølelse så er det slettes ingenting galt med det. Bra selvbilde og selvfølelse er en stor del av å være lykkelig i livet. Dette støtter jeg deg fullt i Isabel. Ikke bry deg om slike mennesker, det stammer bare fra deres sjalusi. Stå på, jeg elsker personligheten din slik du fremstår og liker bloggen din kjempegodt.
      Klem, Elise.

    6. En ting jeg like med deg ,er at du mase ikke om hvor sjalu du er på andre folk og må operere deg pga det som sophie gjøre ,hu blir jo aldri fornøyd samma hvor mye hu operere og trene eller hvilke unnskyldning hu komme med >.< hu blir bare mer og mer patetisk

    7. Hvorfor trykker du deg innpå bloggen til ei du syns er fake ? Jeg hadde ikke giddet å bruke tiden min på å legge igjen en kommentar så vedkommende tjener ekstra penger 😉 og det at du er inne å svarer de som er imot din mening viser at du er innom mer en 1 gang 🙂 klikk klikk penger til Isabel 😀 hehe

    8. Talia: Jeg tåler at du har andre meninger enn meg, jeg er bare sjokkert over hvor stygg du er med andre for at du selv skal føle deg bedre😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg