MITT NYE PROSJEKT!

adlinks

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jumpsuit her

Etter at vi flyttet inn i vår nye leilighet, har det haglet inn med spørsmål rundt dette med innredning – spesielt hvor jeg kjøper dekor til hjemmet vårt. Personlig synes jeg ikke at jeg er noe super flink på dette feltet, så derfor elsker jeg å klikke meg inn på ulike nettsider for å hente inspirasjon. Nettsiden som jeg finner mye fint som faller meg i smak på er Ellos. De har altså latterlig mye fint! Vi har prøvd å gå rundt i butikker her i Oslo for å finne fine skatter til leiligheten, men vet dere? Helt ærlig – vi finner ingenting. Etter utallige forsøk uten hell, klikket jeg heller hjem fra nettet. Jeg vet at vi er flere bloggere som liker hjemsortimentet til Ellos. 

Så, nå vet dere hvor jeg kjøper alt! Jeg har forresten snikret sammen to collager her med mine favoritter for øyeblikket. Noe av det har jeg allerede, og noe skal bestilles. Jeg elsker innredning! Mitt nye prosjekt nå er å fornye stuen her hjemme. Jeg vil ha nytt bord og ny sofa blant annet! 

.     .     .

· for the home ·

1. her / 2. her (denne har jeg – super fin!) / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her


1. her / 2. her / 3. her / 4. her (dette skal bestilles!) / 5. her / 6. her

________

Har dere noen fine nettsider hvor de selger fint interiør? Del gjerne med meg i kommentarfeltet. <3
 

19 kommentarer

Siste innlegg