liste: life right now

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· TANKER AKKURAT NÅ ·

· Jeg savner de hverdagslige rutinene, samtidig som jeg vil ut å reise. Ut å oppleve verden. Jeg elsker å reise, det er virkelig da jeg lever. Det er da jeg er lykkeligst. Samtidig er det veldig deilig å være hjemme også, nå som vi har et så fint hjem. 

· Apropos hjem. Jeg klør i fingrene etter å bytte ut sofa og stuebord. Jeg har siklet etter en super fresh sofa på Bolia, og et nydelig marble bord med gull-detaljer. Men er det verdt det? Vi skal jo tross alt bare bo i denne leiligheten i et år, før vi kjøper noe større. Da vet jeg jo at jeg blir å bytte ut alt igjen uansett. Hmm..

· Jeg savner vennene mine i Stavanger. Faktisk er det en ganske ensom følelse å ikke ha dem rundt meg i min vanlige hverdag. Jeg burde bli mer åpen når det kommer til å bli kjent med nye mennesker. Jeg vet jo at det finnes tusenvis av fantastisk flotte mennesker i Oslo, også. Jeg må bare bli mindre skeptisk, og mer imøtekommende.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· Jeg er SÅ mett i skrivende stund. Vi har akkurat vært på thairestaurant hvor det var buffét. YUM! Noe så godt… Jeg spiste visst litt for mye, kjenner jeg nå. Hah.

· Angsten for høsten begynner å bli et faktum, men samtidig er det jo bittelitt hyggelig også. Høst betyr tente duftlys, pledd i sofaen, kakao, store og varme klær, skjerf, boots… Åh, det er jo litt koselig, da. ♥

· Jeg må komme meg til legen å få utskrevet ny resept på p-piller. Jeg vil jo ikkeeee bli gravid. Enda! 😉

 

20 kommentarer
    1. Fint innlægg !! 🙂
      Du har nok det bæste live, ever og du e jævlig heldig ❤
      Æ har det ikje så bra.. mye mye værre.. men æ får det vel bedre når æ e dør førhåpentligvis 🙂 Så e jo no og glede sæ tel 🙂 Haha 😂

    2. Bare litt praktisk info :
      Man trenger normalt sett ikke dra til legen for å fornye resept, hvertfall ikke på p- piller. Du kan gjøre det enten via tlf, at du ringer dem- eller via nettsiden deres hvis de har sånn selvbetjent system der man kan bestille time / fornye resept etc.
      Så slipper du å dra dit liksom👍🏼

    3. Give it a try! Bli med å ta et glass vin! Man trenger folk å omgås, og et sted må man starte for å komme seg ut 🙂

    4. Den fargen du har hatt på leppene i det siste har vært så SINNSYKT fin på deg!!! Mye finere enn de du har brukt før! Ikke at du ikke har vært fin med de også, men er bare at jeg personlig ikke liker sånne nude farger så godt:)

    5. Du kan bare ringe legekontoret og be dem legge inn p-pillene dine på e-resept. Da kan du hente ut p-pillene dine over hvilket som helst apotek i hele Norge, og du trenger ikke dra på legekontoret for å fornye resepten. Så lenge det er et medikament du har gått på før, må du ikke til legen hver gang du skal ha ny resept.

    6. Jeg tenker, vil du ha nytt salongbord og ny sofa, go for it, ta godt vare på det, og selg det når dere skal flytte igjen 😉

    7. Leier dere eller eier dere den leiligheten dere bor i nå?
      Du vil kanskje ikke svare på dette som alt annet 🙁

    8. Jeg har nylig flyttet til Oslo selv, og har ikke så veldig mange venninner her. Bor på grunerløkka! Kanskje du kunne tenke deg å ta en kaffe en dag, en utfordring for begge to haha. Kunne eventuelt sendt deg en melding på Facebook 🙂

    9. haha gøy at du sier du liker å reise og at det er da du føler du lever, når du drar til de samme stedene, ligger ved poolen eller på stranden og slikker sol hele ferien. Prøv noe nytt, nytt land nye bekjentskaper og noe annet enn å sole deg hele ferien så kan du si at du “lever”

    10. Denne kommentaren har lite med dette innlegget å gjøre. Men kjære Isabel. Hva har du gjort for å bli et så sterkt menneske, et menneske som klarer å ta imot så mye drit, et menneske som ser det positive i alt? Du er en person jeg ser opp til, en person jeg kunne likt å kjenne. Du virker som en helt utrolig person og jeg har fulgt deg helt siden paradise. Det virker som du har et hjerte av gull, en personlighet som man ikke kan unngå å bli glad i. Hverdagen er en hverdag fylt med stress og press på alle mulige måter, men du kommer deg faen meg gjennom det. du er beintøff, isabel! Ser virkelig opp til deg

    11. På disse bildene ser det ut som om at du har klippet håret kort. Ville bare si at det så det ut som at du kledde 🙂 så
      Mer voksen og sofistikert ut liksom. Veldig fint 🙂

    12. Se så fin du hadde vært med den lengden på håret ditt!! Trodde nesten du hadde klipt deg med en gang, hehe!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg