vi behøver flere bloggere som meg

Jeg starter som regel mine morgener med å scrolle meg gjennom de største norske bloggene. Men vet dere? Jeg blir litt skuffa, jeg! Jeg savner flere oppdateringer, flere innlegg hver dag. Mine favorittbloggere er jo i seg selv veldig spennende og interessante, og derfor er det jo alltid gøy når et nytt innlegg blir publisert. Dessverre må jeg si at jeg blir skuffet, rett og slett fordi at jeg synes at oppdateringen er knapp. Jeg sitter jo å venter på nytt, ferskt innhold! Men igjen – jeg vet at vi alle har forskjellige meninger rundt dette. Hvor mange innlegg er nødvendig i løpet av en dag? Er det innafor med korte, hverdagslige innlegg, eller må det være godt gjennomførte og planlagte innlegg som er det eneste som får bli publisert? Selv går jeg for førstnevnte. Jeg synes det er pluss poeng om innleggene er nøye tenkt igjennom og kanskje har et godt budskap, men samtidig synes jeg det er helt OK med et lite hverdagsinnlegg, også. En god blanding er det jeg har funnet ut at jeg trives best med!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har et ønske om å legge ut tre innlegg hver eneste dag, og det har jeg klart i en ganske god stund nå. Jeg vil så gjerne at det skal være nytt innhold til dere lesere som klikker dere inn her flere ganger daglig. Jeg håper at dere er fornøyde med antall innlegg per dag, og om ikke? Da vil jeg veldig gjerne få høre deres tilbakemeldinger i kommentarfeltet. 🙂

Nå sitter jeg i taxien på vei hjem fra Gardermoen. Gleder meg sånn til å kysse min elskling igjen! Håper dere har hatt en fin søndag så langt. Klem!

46 kommentarer
    1. Du oppdaterer ofte, og det er vel og merke bra. Men du har ikke så interessante innlegg dessverre. Det går mye i de samme temaene og det samme overfladiske. I tillegg har du mye bilder i innleggene dine, det er også bra med mye bilder, men det er ikke bra når alle 20 bildene så og si er helt like. Eneste forskjellen er vinkelen, og dette er veldig typisk dine blogginnlegg. Du har blitt litt kjedelig, egentlig. Du har liksom ikke så mye å by på lenger

    2. Kan du fortelle litt om hvordan det var å være tilbake på Bryne igjen, utelivet osv?
      Håper du koste deg masse i helgen <3

    3. Enig! Din er en av de jeg liker best, nettopp pga du oppdaterer ofte. Det trenger ikke være 3 dritlange innlegg hver dag, men bare det at det er noe nytt syns jeg er kult. F.eks innlegg uten så mye tekst men bare med antrekk er veldig interessant. 🙂 Mange bloggere er blitt kjedelige syns jeg.

    4. Du slo sophie elise for lenge siden. Da bloggen hennes plutselig er totalsensurert for virkeligheten.

    5. Helt enig! Blir like skuffet hver gang jeg går innpå en blogg og 9/10 ganger er det ikke publisert nytt innlegg 😛

    6. Eg syns du e utrolig flink t å legga ut innlegg hver dag! Heilt enig me deg, like veldig godt at d av å t bare blir lagt ut små hverdagsinnlegg! Du e rå!

    7. Ser mer desperat ut og fritidsproblemer å legge ut flere innlegg daglig men ofc mer morsomt at bloggere iallfall legge ut innlegg hverdag og ikke kun en gang i uka eller no

    8. Håper Pierre har kosa sæ i helga 🙂
      Må være deilig å ha fri fra drama-poopy-plastic-Bella😂
      Vær forsiktig med å kvele han, du har jævlig mye konkurranse som sikler på han 😉

    9. Har du høre om kvalitet fremfor kvantitet ?
      Innleggene dine er kjedelige :(.
      Overfladiske og totalt meningsløse .

    10. Foretrekker ett innlegg om dagen. Er jo kvalitet over kvantitet. Et innlegg med et bilde og en setning er veldig kjedelig

    11. Isabel, du er så tøff. Mye smartere enn du virker som og helt klart tykkhudet. Digger deg, kjør din egen stil. Kjærlighet til deg. Håper ikke alt hatet og stygge kommentarer går for hardt innpå deg, du får mye positiv feedback også

    12. Enig. Flere av de “store bloggerne” har tapt seg endel i det siste. Og klart er det kvantitet fremfor kvalitet, men når det ikke kommer et innlegg på flere dager, hjelper det lite.
      Syns du er flink jeg. Du har flere innlegg om dagen, og varierte innlegg.

    13. Heilt enig med deg, og syns du e skikkelig flink til å oppdatere bloggen ofte å legge ut mange nok innlegg!!

    14. Er enig i at de store legger ut for lite. Ikke engang ett innlegg om dagen alltid, og det synes jeg er et minimum. Jeg følger deg og du leverer mye, ikke alt like interessant, men folk liker forskjellig. Noe for enhver smak 🙂

    15. helt enig.. skjønner at det ikke alltid er like lett å finne noe å blogge om, men enkelte bloggere legger liksom ut ett innlegg i uka?? skal man kalle seg en ekte blogger, burde man vel få til ett innlegg om dagen (og gjerne 3 og, hvis man får til det).. så kreds til deg 🙂

    16. 28.08.2016 kl.21:39
      Har du høre om kvalitet fremfor kvantitet ?
      Innleggene dine er kjedelige :(.
      Overfladiske og totalt meningsløse .

      Ka du ville oppnå me denna kommentarn ? – Va det kun fordi du e sjalu på ho Isabel ? NEI og nei og nei stakkars dæ.. håpe du får det bedre om nån år 🙂

    17. Jeg synes de holder med 2 innlegg om dagen, da jeg får inntrykk av at ikke alle rekker å lese tre innlegg om dagen på en blogg


    18. 28.08.2016 kl.21:22
      Håper Pierre har kosa sæ i helga 🙂
      Må være deilig å ha fri fra drama-poopy-plastic-Bella😅
      Vær forsiktig med å kvele han, du har jævlig mye konkurranse som sikler på han 😉
      —-
      Næi du !! Han e ikje utro me Isabel og æ veit at han ALDRI ville vært det heller.. så tænk ka du skriv før du send kommentarn videre !!

    19. Hei. Jeg visste ikke hvem du var, eller at du har vært deltager på PH. Kom over bloggen din pga en annen blogger snakket om deg i en snapchat. Du og Pierre minner meg om meg og min kjære mann, så mye kjærlighet 🙂 Jeg vet ikke helt hva som fascinerer meg med bloggen din, men syns likevel den er fin, innholdsrik og morsom. Du har kommet langt, og skriver om varierende tema. Mange andre bloggere skriver om det samme igjen og igjen. Syns du skal være stolt over å takke nei til bloggerne, det viser bare at du har tro på deg selv og ønsker å nå så langt som mulig på egenhånd. Ingen andre hadde jobbet gratis så hvorfor skal du det? Nei stå på du og motbevis alle disse bedreviterne! Klem fra en ny følger :))

    20. Hvor kjøpte du øredobbene? Driiit fine på deg, vet ikke om de er like så fine om jeg tar på den, men kunne du bare si hvor de er fra?? KLEM<33

    21. Når skal du svare på hva Pierre jobber med, eller om han bare snylter på deg? 🙂
      Ser du har fått spørsmålet MANGE ganger i komentarfeltet, men du har aldri svart.. Hvorfor ikke? Tør du ikke innrømme sannheten? 😉

    22. Jeg pleide å lese Ulrikke Lund, Livingdoll og Nettenestea. De hadde varierte blogginnlegg med mye forskjellig. Kule outfits og en del reiser her og der. Synes de som blogger nå er ganske kjedelige og uten noe form for inspirasjon. Når jeg går inn på en blogg er det første som “stimuleres ” øyene mine. Jeg vil se farger, klær, stil , unikhet. Å gå inn på en blogg for å lese at en snart skal på en konsert eller har klipt håret , eller har fått en ny lampe i stua er ikke helt min greie. Skjønner at en må skrive om litt av hvert, men det skal forsatt være unikt. Av alle som blogger idag vil jeg si du Isabel har noen av de tingene , og det er sikkert derfor du er kommet deg så fort opp, men du må gi mer av deg selv for å holde tronen tror jeg. Ellers blir det mye av det samme For å nevne noen som har mistet grepet helt: fotballfrue: Kjedlig, tørr, Kjedlig stil, ” alt er perfekt” og samme om og om igjen. MammaTilmichelle : need i say more? Nye klær til ny barn, bilder av bleie her og der, dattera på tur i skogen Osv. Not my cup of tea. Sophie: hadde spennende blogg helt fram til 2013, etter det er alt bare ” too perfect” dessuten blotter hun seg for mye. På den ene siden snakker hun om å være forbilde Osv, på den andre siden poster hun utallige bilder av sin opererte rumpe, og hun har 1 innlegg i uken hvor man ikke helt forstår hva hun prøver å si i innlegget. Skal gjøre Alt så ” mystisk. Men tror hun som alle andre bloggere sliter med å utlevere ting og det er nok like før hun gir opp. Og resten av de på blogglisten er ikke vits å kommentere en gang. Sikkert mange som finner de interresante, men ikke min greie. Mulig andre føler annerledes , men dette er mine meninger rundt dette😊 u wondered , i answered 😂😂

    23. Ikke ha som mål hvor mange innlegg du skal publisere hver dag, men ha som mål at du skal publisere kvalitet 🙂 Det kan være 1 innlegg hver dag, men det kan også være 5 innlegg hver dag. Er ikke alltid man er like kreativ!

    24. som flere allerede har sagt, jeg foretrekker kvalitet fremfor kvantitet, vil heller ha et godt innlegg hver dag enn flere småinnlegg hverdag som bare blir mediokre. synes også det er greit med ett innlegg å forholde seg til hverdag, da jeg ellers føler at jeg må følge med på så mye hvis det blir mange daglige oppdateringer. leserne får liksom ikke alt med seg, og ting blir generelt mer rotete med flere innlegg, synes jeg

    25. Anonym: det har jeg svart på flere ganger, det er nok du som ikke har fått det med deg 🙂 han og jeg jobber sammen på bloggen. I tillegg har vi et annet prosjekt som han jobber mest på.

    26. Ikke veldig spennende og varierende innlegg. Og ganske så kjedelig at det første innlegget sjelden konmer før etter kl 15 på ettermiddagen!

    27. Må si meg enig med Marie. Synes det er litt kjedelig at første innlegg sjeldent kommer før kl 15 på ettermiddagen. Greit nok med 3 innlegg hver dag, men når de postes omtrent samtidig blir det noe kjedelig :/

    28. Såå enig! Så kjedelig når en blogg du virkelig liker 9/10 ganger du besøker den ikke har noen nye innlegg… Synes nesten det er å forvente å få minst 3 innlegg om dagen når noen har blogg som jobb 🙂 Det liker jeg veldig godt med bloggen din i hvert fall, du er så flink og oppdatere! Synes også det er gøy med nye bilder, i stedet for å bare slenge med noen gamle bilder… Det er du også flink til!

    29. Noen av de bloggerne du mener burde være mer som deg og skrive flere innlegg om dagen er jo folk med barn og mange andre avtaler. De har ikke tid til tre innlegg slik som du. Men enig i at det er best å leste en blogg der det er flere innlegg. Gjerne med bra innhold på alle.

    30. Blås i hva de andre sier. Det er en grunn til at du er så høyt oppe på blogglisten – og det er fordi du er flink. Du vet hva som skaper oppmerksomhet og hvordan du får folk til å klikke innom bloggen din. Drit i hva andre sier og do your thing, girl 🙂 Virker som du er en hardtarbeidene jente som absolutt fortjener din plass på listen. Synes det er merkelig at det er så mange negative kommentarer her, for de som kommenterer er jo tydeligvis lesere av deg siden de stadig kommenterer dritt – tenker at hvis de ikke hadde likt innholdet er det ikke værre enn å unngå å lese det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg