utroskap

affiliateslink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her

.   .   .

Utroskap. Hvorfor er enkelte utro? Hva er det som får en person til å gå bak ryggen på den man er sammen med? Hva er grunnen? Jeg synes dette er et nokså interessant tema, og jeg tror at jeg har en forklaring. Eller, forklaring og forklaring.. Mer mine tanker, kanskje? 

For meg er det slik at dersom jeg er i et forhold, har jeg gitt hele mitt hjerte til min utvalgte. Da har jeg virkelig falt pladask, og da er jeg stormforelsket. For om ikke? Da er jeg ikke sammen med personen i utgangspunktet. Det kan selvsagt endre seg mellom en person og dens respektive, det skjer jo ofte. Man kan vokse fra hverandre, ville forskjellige ting eller så kan følelsene helt enkelt fordufte etter en stund. Sistnevnte har jeg opplevd selv, og faktisk så har jeg opplevd at en tidligere kjæreste har vært utro mot meg, også. Jeg har vært gjennom alt kan man vel si, haha.

Når jeg er i et forhold og er hodestups forelsket i gutten, spyr jeg av tanken på andre gutter. Ingen andre, enn min kjære, interesserer meg. Jeg avviser, og vier null energi til andre gutter. Slik synes jeg det burde være, og det er det også dersom man faktisk er forelsket, og virkelig elsker hverandre. Det kunne aldri falt meg inn å gått bak ryggen på Pierre. Aldri. Jeg er mer slik at dersom tanken på en annen gutt blir fristende – ja, da vet jeg at forholdet jeg er i ikke lenger er optimalt. Så enkelt er det faktisk. Da er det en ting å gjøre, og det er å avslutte kapittelet med kjæresten jeg tydeligvis ikke er like forelsket i lenger, som jeg kanskje en gang var. 

Pierre og jeg pratet om dette når vi hadde lagt oss i går, og vi er i grunn ganske enige begge to. Om man faktisk er utro, da er man ikke forelsket og da har man aldri elsket den andre personen. Da er det ikke ekte kjærlighet, og ikke dyp forelskelse. Kanskje mer en.. man bare vil ha det gøy med for en liten periode, og det derfor ikke blir sett på som så seriøst? For om man har samvittighet til å faktisk være med andre jenter, da er man ikke forelsket. Ikke at det er okei overhodet å faktisk være utro – for det er helt forferdelig – men det er kanskje en liten forklaring. Selv synes jeg at man skal gjøre slutt før man er utro. 

En annen teori jeg har er at man kanskje er så vandt med å ha den andre personen i sitt liv, men samtidig har mistet denne “passionen”, og det heller bare har blitt som en trygghet å være i det forholdet. Ja, att man helt enkelt ikke våger å gjør det slutt, for man ikke vil miste den andre personen fra sitt liv, og at man derfor velger å forbli i forholdet selv om de romantiske følelsene er borte. Da vil jo naturligvis andre jenter bli spennende igjen, og slik blir det fort til at utroskapen oppstår.

Jeg vet ikke.. Hva mener dere? Selvsagt er aldri utroskap innafor overhodet! Men hva tror dere kan forårsake det? Jeg synes denne debatten er interessant! 🙂

97 kommentarer
    1. Enig med deg.. var desverre utro mot xn men han var psykopat og slem trua meg til og bli I forholde , var jævlig rett og slett og vi hadde barm sammen. Var utro fordi jeg var drittlei og omtrent gikk over til og hate han.. kom meg heldigvis ut av forholde. Følte meg jævlig etterpå så bestemte meg skulle aldri vere utro igjen..

    2. “Selv synes jeg at man skal gjøre slutt før man er utro. ”
      Har man slått slått opp, så er man vel ikke utro?😂 Men skjønte hva du mente haha

    3. Er helt enig med deg, Isabell! 🙂 Syns du virker som en utrolig bra person, men i innlegget her føler jeg du kommer med småstikk mot Martine. Altså at Pierre aldri var forelsket i Martine, føler det det blir litt dumt når han har akkurat vært i den situasjonen som du skriver om

    4. jeg er så enig. jeg og jeg snakker ikke med gutter eller noen ting som deg, min kjæreste er mer viktigere og intersangt en andre gutter.. det finnes så mange jenter/gutter som skal ta andre sine kjærester og ødelegge også det er så tragisk folk må ta de som er single ikke ødelegge andre og prøve og flørte ogsånn… og de jenter/gutter som er utro de får faen meg vokse opp de fortjener egentlig ikke noen kjærester…

    5. Anonym: Takk for det 🙂 Vel, han var jo aldri det.. Nettopp derfor var det ikke så “big deal” å være med en annen jente.. Men dette handler ikke om det, nei 🙂 bare om utroskap generelt, da jeg synes det er en interessant debatt 🙂

    6. Mener du at han aldri var forelska i Martine eller aldri Var utro? Hvorfor slapp han ikke kula da han var inne på pH på slutten?

    7. Du vet jo heller aldri om Pierre er utro mot deg heller? :);) hadde aldri stolt på han etter det han har gjort mot Martine, om jeg var deg. Du må ikke tro at du er så mye bedre enn henne.

    8. En gang utro alltid utro. Forelskelse forsvinner etter ett par år. Så om du skal droppe alle gutter etter at forelskelsen er over, så ender du nok dessverre opp alene.

    9. Jeg er såå enig! Jeg har vært med 3 gutter i mitt og alle var utro.. Nå har jeg vært med en i over 2 år og jeg ser nå hvilke gutter jeg IKKE skal holde på med eventuelt i fremtiden (håper jo han jeg har nå er han jeg skal dele livet med selvsagt, men man vet aldri).
      Men det å ikke snakke med andre gutter? Da håper jeg du mener flørte-snakke? For jeg har flere guttevenner enn jentevenner jeg snakker med hver dag 🙂 men aldri noen jeg har hatt følelser for eller kommer til å falle for, så det mener jeg er helt ok og safe! Utroskap ødelegger folk og er så grusomt. Jeg brukte så alt for lang tid på å stole på min nåværende kjæreste, takker han så mye for at han holdt ut med mine utbrydd og usikkerhet <3 haha var en ordentlig gæren kjerring en stund for å si det sånn.
      Håper du også stoler på Pierre til tross for fortiden 🙂 for jeg tror ikke på den "en gang utro alltid utro". Folk gjør feil og det går an å forandre seg! Men skjer det ofte (eller i hvert eneste forhold) burde det komme noen varselblink.

    10. Skjønner poenget ditt her Isabel. Men syns du synker lavt når du blander inn Martine her. Pierre sier sikkert til deg at han aldri var forelsker i Martine, men helt ærlig? Så klart var han det. Til sammenligning med deg var forholdet dems sikkert annerledes og han elsker deg på en annen måte enn med henne. Men selvom det er ulikt betyr ikke det at følelsene hans ikke var der. Skjønner det er kjedelig å få det faktum at din kjæreste var glad i eksen sin dratt opp igjen gang på gang. Men du kan ikke være så naiv og så freidig å påstå at det ikke var forelskelse inn i bildet mellom de to. Tror både du og Pierre har fortrengt realiteten litt oppi alt dramaet som oppstod. Men som sagt, frekt og stygt gjort av deg å slengte rundt slike kommentarer. Fortsett å lev i den troen om at Pierre aldri har likt noen andre jenter og aldri vil synes noen vil være like fine som deg du. Lol

    11. På dette innlegget kommer det veldig tydelig fram at du bare er 22 år , mangler utrolig mye livserfaring på dette feltet , og snakker over evne !

    12. Man er ikke dypt forelsket hele livet ,det er bare en begynnelse fase
      Men du opererte deg vel pga du håper det holde han unna andre jenter

    13. Enig med anonym, han var vel forelsket. Men med deg, på et helt annet nivå. Det virker som dere har en ”dypere” kjærlighet, men med henne var det ikke like seriøst. 🙂 Men selvfølgelig, jeg aner jo ikke hva Pierre tenker heller..

    14. Jeg mener alt som har med intimitet med andre, dersom man er i et forhold er utro. Forelsket eller ikke, liker du en annen person vær åpen om det. Eller gjør det slutt FØR en gjør noe 🙂

    15. Isabel kommer aldri til å kunne snakke om utroskap uten at det skal bli koblet opp mot Martine. Dette er jo fordi en stor del av storyen bak hvorfor P og I er som de er er på grunn av nettopp den episoden. Å ha slike tanker om utroskap er ikke uvanlig, og hun deler dem med mange andre. At det er normalt for oss som lesere å koble Martine til dette er jo selvfølgelig pga the big media fight, noe btw garantert media blusset opp i en god del. Ikke vær de folka som henger seg opp i fortiden, særlig ikke andres. Man må huske at disse 3 er de som har vært oppi hele dramaet og garantert de som vet hele historien. Chill.
      Isabel, stå på med meningene dine, de inspirerer fler enn det kommentarene viser, og haters er alltid i undertall 😉

    16. Jeg noterer meg at de fleste unge jenter innbiller seg at utroskap har med forholdet å gjøre. I noen tilfeller er det nok slik, men ikke i de fleste. Det dreier seg om hva personen er i stand til å gjøre. Personlig integritet, moral, impulskontroll, empati… ja, lista er LANG. Og ikke minst TILGANG, gjerne i kombinasjon med faren for å bli oppdaget. La det være sagt: jenter og gutter er IKKE like – og i hvert fall ikke i 20- og 30-årene. Men det er bare MIN mening (og livserfaring) 🙂

    17. Jeg noterer meg at de fleste unge jenter innbiller seg at utroskap har med forholdet å gjøre. I noen tilfeller er det nok slik, men ikke i de fleste. Det dreier seg om hva personen er i stand til å gjøre. Personlig integritet, moral, impulskontroll, empati… ja, lista er LANG. Og ikke minst TILGANG, gjerne i kombinasjon med faren for å bli oppdaget. La det være sagt: jenter og gutter er IKKE like – og i hvert fall ikke i 20- og 30-årene. Men det er bare MIN mening (og livserfaring) 🙂

    18. LadyCarina: Jenter og gutter kan være like råtne, men ikke like på alt nei. Men det er ingen fasit på at gutter er værre enn jenter eller omvendt. Vi jenter ødelegger gutter psykisk, mens gutter ofte går over til fysisk 🙂 like ille begge to. Jeg personlig er glad for at jeg ikke er gutt, for vi jenter er faen umulige å ha med å gjøre enkelte ganger. Haha!

    19. Han valgte deg? Hva slags venninne gjør det deg? Tror ikke du ser det selv, men de innleggene du skriver om hva du liker og ikke liker, ser mange av oss igjen deg. Tror rett og slett at det beste for Martine var at det ble slutt, for hvem vil være sammen med noen som gjør slikt med en venninne av seg?

    20. Skulle tro det var meg som skrev! Jeg er også med i den/de teoriene, tror de fleste er… Hah, kunne jo selvfølgelig kjenne meg igjen ja

    21. Anonym: men altså.. Vi hadde kjent hverandre i 2 måneder. Følelsene mine for Pierre blir ikke stoppet av den grunn. Det er Paradiset Hotel, man kan jo selv vurdere hvor sterkt et “vennskap” inne på PH i løpet av 2 måneder er..

    22. Du høres tullete ut og fjortis ,forelskelse går jo over en eller annen gang og da tror du følelsene er borte eller?

    23. åhh, jeg er så enig med deg!! Men jeg lurer på en ting, i kommentarene sto det at du forsto at pierre var utro? Har han vært utro? Og hvordan kan du si at du forstår det når du mener man IKKE skal være det

    24. Syntes heller utroskap sier ekstremt mye om personen som Gjør noe slikt .
      Er man en sykt snill og omsorgsfull person så Gjør man ikke noe sånt uansett , det har man da ikke hjertet til 🙂

    25. Det er aldri OK å være utro, uansett omstendighet! Hvis man kjeder seg i ett forhold, har vokst fra hverandre, mistet følelser… Det har ingen verdens betydning. Utroskap er ondt, det skader ett menneske på en helt grusom måte.
      Mennesker som utdøver utroskap er mennesker med mangel på empati og er emosjonelt i ubalanse selv.

    26. God kveld 🙂
      Folk har forskjellige meninger og erfaringer med alt her i verden, og det er greit. For min del er jeg helt enig med det du skriver om dette! Har alder (nesten) som en gammel elefant, så det er sagt også.
      Klem <3

    27. Finnes alltid som regel en “forklaring” på hvorfor noen er utro eller hva som fører dem til å være det. Men, om man gjennomfører det man tenker på… Da er man rett og slett feig. Vi lever ikke en Ole Brumm verden. Finnes ikke “Ja takk begge deler” in the real world. Man må velge, singel eller forhold. Hvis man aldri har elsket den personen fra starten, da skulle man i utgangspunktet aldri blitt sammen heller. Det er egentlig veldig enkelt, svart på hvitt. Det er et valg. Slå opp, vær singel gjør hva du vil – eller såre den andre av dine egne egoistiske lyster. Bra debatt!

    28. Så barnslig å basere et forhold på BARE følelser. Altså voks opp?
      Når man gifter seg sier man ja til å være sammen i gode OG onde dager! Ikke bare når man er forelsket! Du har da respekt for din partner. Uansett om følelsene og forelskelen forsvinner er du der fortsatt. Det er din plikt. Følsene kan komme og gå gjennom et forhold.

    29. Jeg har en venninne som over flere år har vært en såkalt elskerinne til en gift mann. Det det hovedsakelig dreier seg om er seksuelle preferanser/fetisjer som ikke blir tilfredsstilt på hjemmebane (tror egentlig ikke at kona vet så mye om disse preferansene). Det ligger store krefter i slikt. Men han elsker kona og ville aldri gått fra henne.

    30. Synes det blir dumt å angripe Isabell for det som skjedde tidligere! Hun valgte ikke Pierre over Martine, Martine valgte å gå offentlig og fra de ned. Såklart bygget vennskapet mellom dere seg sterkere og utviklet seg til følelser. Tror aldri du, Isabell, gikk inn for å såre noen parter. Stå på Isabell❤️❤️

    31. Heilt fantastisk skreve!! Dette innlegget kommer jeg til å ta med meg videre å tenke over. Hadde aldri klart eller tolerert om kjæresten min var utro

    32. Litt spess at du skriver i innlegget at utroskap ikke er greit uansett, mens du forsvarer typen din i kommentarfeltet og sier det er greit og at du forstår hvorfor han gjorde som han gjorde. Utroskap er utroskap, er ikke verre enn å ende forholdet før det går så “langt”. Enten er det greit eller så er det ikke greit på en måte, barnslig av deg å mene at så lenge pierre gjorde det mot tidligere dame med deg så er det plutselig ok. Det er hvertfall sånn det du skriver blir tolket…

    33. er du ikke redd for at pierre skal være utro mot deg? han har jo allerede vært det så hva kan stoppe han med å gjøre det en gang til?
      dette er ikke hat på noen som helst måte jeg bare lurer på hva du tenker om det.

    34. Jeg har det litt sånn, at jeg er i et forhold med en gutt fordi det er trygt og noe jeg er vandt med, og orker ikke tanken på å miste han ut av livet mitt. Men uansett kunne tanken om å være utro aldri falt meg inn. Ikke fordi jeg nødvendigvis ikke har lyst,
      men fordi det er en helt forferdelig ting å gjøre mot den andre personen og jeg hadde aldri klart å tilgi meg selv for det!

    35. Helt enig med anonym som kommenterte 22.58. Om du tror at et gammelt par som har vært sammen hele livet er forelsket i hverandre så har du mye å lære i livet. Det eldre paret elsker hverandre til tross for at de ikke er forelsket lenger. Forskere har funnet ut at forelskelse kan ikke vare mer enn noen år, skal du da dumpe kjæresten for det? dette blir for barnslig og dumt

    36. Noen gang kan man tro at man er forelsket, men er kanskje mer forelsket i forelskelsen enn i selve personen… Da er man nok mer tiltrukket og betatt enn forelsket og da dabber det fort av… Kanskje sånn Pierre hadde det med Martine eventuelt…

    37. Så Isabel og Martine var bestevenninner etter to måneder på paradise hotel? Folk er rare altsa…….

    38. Jeg kjenner mange som har ligget med godt gifte menn, ofte celebs med dollars. Halvparten er i et forhold ;p det foregår i Oslo. Jeg kunne gitt ut et eget se og hør med alt slarv jeg vet om haha.

    39. Har aldri sett på utroskap på denne måten som du forklarte, og jeg kjenner at jeg nesten føler jeg fikk et veldig godt svar på hvorfor ting blir som det blir:D veldig bra

    40. Helt alvorlig? Er det nødvendig og dra inn Martine i dette her.
      Alle har sine meninger om utroskap, og jeg er helt enig i hva Isabel skriver.
      Det finnes mange grunner til at man er utro, men det finnes fortsatt ikke noen unnskyldninger for å være det. Er unødvendig og barnslig og blande inn ting som har skjedd tidligere i dette her. Hun mener jo åpenbart dette generelt!!
      Stå på Isabel!

    41. Hege: samme om de var bestevenner eller ikke?
      Du er ikke utro med kjæresten til noen? Uansett om dere er bekjente,venner eller bestevenner?

    42. Veldig enig i deg, og absolutt imot utroskap. Er et punkt jeg er litt uenig med deg i, for jeg mener det bør være lov å vise interesse i andre gutter, for å bli kjent med de (selvfølgelig på et vennskapelig nivå) – selv om man er i et forhold. Mulig jeg missforsto hva du mente, men ja – må være lov å ha guttevenner selv om man er sammen med en annen gutt. 🙂

    43. Martine passet ikke P. Isabell han passer bare med deg, lover deg. Jeg sier det ikke for noen men jeg mener det virkelig. Og en ting skal du bare vite, alle gjør feil og det viktigste er at man lærer av de feilene man har gjort. Man kan forandre seg, det at noen sier at Pierre har vært utro osv…. Har ingenting å si, for vet du hva? Alle gjør feil. Syns ikke du engang skal bruke de fantastiske fingerene dine å svare de dumme folka. Pace and love❤️❤️❤️❤️

    44. <3 Klem! Intressant och välgenomtänkt inlägg. Förvånar mig att läsarna aldrig slutar med att dra fram Martine.

    45. enig med deg isabell 🙂
      har opplevd selv utroskap. det er en helt jevlig opplevelse.. har og bli sammen med feil person, men har aldri vert utro mot noen, og håper jeg kommer til og gjøre det slutt med den eg er ilag med før noe sånnt skulle skje 🙂 holder meg nå til og vere singel siden jeg er i tennårene og antagelig ikke vet hva og vere forelsket er 🙂
      jeg er så stor fan av deg isabell så stå på med skrivingen din <3
      lurer på om du kunne hatt ett inlegg om selvskading og selvmord? jeg sliter med begge deler og lurer på hva andres synspunkt på det er, kanskje noe hadde hvert nyttig for meg (og andre) 🙂

    46. Pleier normalt sett aldri å kommentere blogger, men noen mennesker er rett og slett så sykt trangsynte at det er umulig. For det første så nevnes det flere ganger hvordan Isabell klarer å være sammen med Pierre etter det han gjorde mot Martine og at han tidligere har vært utro? Altså, ting avhenger fra person til person. Fordi en person tidligere har vært utro mot en annen, betyr det ikke at han konstant kommer til å være utro i ettertid. Det er som å sammenligne dette med en person du har gjort vondt tidligere, betyr det at du kommer til å gjøre det samme mot alle mennesker du møter? Nei, svaret er nei. Man lærer av sine feil. Det er tydelig at Pierre ikke følte noe sterkt for Martine ettersom hvordan utfallet ble. Men når han da møter en ny person som han har enda sterkere følelser for, vil det ikke da si at han skal være utro mot denne personen fordi han tidligere har vært det? Enkelte må slutte å henge seg oppi slike små detaljer. Det er sykt hvordan enkelte definerer en person helt ut i fra en handling de har gjort tidligere, bare slutt. Ingen mennesker er perfekte, alle gjør feil. Vi alle har gjort feil i livet, enten det har vært utroskap eller at du kanskje har sagt noe du ikke skulle ha sagt, men poenget er at man lærer. Man lærer av slike feil, og jeg er ganske sikker på at Pierre har lært masse. Det som har skjedd har skjedd, det er ingenting man kan gjøre nå for å endre det som har skjedd, så bare aksepter det og kom dere videre.
      Stå på, Isabell! Jeg er helt enig med deg, og ikke la slike kommentarer påvirke deg. Det er godt å se at du har sterke meninger som du tørr å dele, veldig tøft av deg. Det skal du få credz for 🙂

    47. Hallo. Hvorfor snakke om hun forbanna Martine hele tiden? Hvem bryr ssseeg. Gammelt nytt! La vel kanskje litt opp til diskusjon rundt det selv da men..
      Dere har vært sammen lenge nå. Martine er bye bye. Folk forandrer seg. Martine og Pierre var ikke ment to be, og det er dere to.
      Håper dere får det fint sammen

    48. Det kommer velge annet på personen du er sammen med.hvordan dynamikken/kjemien mellom dere er.med en person kan du være skikkelig bitch, selv om du egentlig ikke er det.mens med en annen er du deg selv 100%.kanskje det er noe i det menneske som trigger/provoserer som gjør at ting/forholdet ikke blir som du ønsker.vet det av erfaring.det er ingen god erfaring.var sammen med en som “hadde sammen /slå opp”dagen alt etter hvilken fot han sto opp på.grunnen til at han var utro,som han sa den gang,jeg jobbet for mye og at han var full.han sa ting,men han sa aldri skikkelig ifra og ble det endringer,så var det aldri godt nok.det ringte nok av bjeller,da han var på samme på i de andre forholdene og,men så håper man jo alltid.ble slutt etter 3.5 år.er gift med en fantastisk mann i dag,mn pga sykdom på begge,så har vi fått unødvendige mye utfordringer, men noen mennesker er bare verdt det og det er det med han.

    49. Helt enig! Men dersom en gjør en tabbe og finner ut at den du er sammen faktisk var den rette? La oss si; du er i et forhold, alt er supert, men det er bare 80%. Og på en fest så gjør du noe dumt, som å kysse med en annen. Du angrer sårt i etterkant, fordi du angrer shiten ut av deg. Du såret selvfølgelig den du elsker, og alt føles ut som om det går i bunn. Men hvis det faktisk hjalp forholdet til å finne tilbake til hverandre, då kan en vell si at det hjalp dere.
      Dette er jo helt på kanten, og ja, jeg er totalt i mot utroskap. Dessverre tabbet jeg meg max ut, noe som jeg får kjenne på. Men av en eller annen grunn, så føler jeg ikke forholdet mitt blir slutt med det samme. Tross i at vi begge griner oss til søvn..

    50. Nå kjenner eg at eg må skrive noen ord.
      Hvorfor i alle dager driver dere forsatt å
      plager Isabel med dette om Martine?? Det
      er jo dems 3 sin sak og ingen andre. De har gått videre og da bør no virkelig dere andre klare det også. Ingen er perfekte, men hvorfor får ikke Pierre hatet? Det er jo tross alt han som var i et forhold.
      Dessuten irriterer det meg GRØNN at all skal sitte med pekefingeren ute når eg vet at flesteparten sikkert ville gjort det samme, hadde de funnet drømmemannen og “venninnen” var kjent i kort tid. For ikke kom her å fortell at hadde dere funnet mannen dere skulle dele livet dere med, hadde dere latt gå, pga vennskap til en annen som hadde vart noen måneder?? PØH!

    51. Caro: Var ikke det jeg kommenterte, jeg kommenterte det at så mange mener at Isabel og Martine var bestevenninner etter 2 måneder på paradise hotel………

    52. Ahhh ‘Isabel’ du har så mye å lære.
      Håper virkelig dette sidespranget deres skjedde i edru tilstand, klarer personer være utro da, så er det ikke noe å gjøre med det, men om det var på fylla er det håp,
      De som ofte er utro på fylla er personer som på et eller annet vis har opplevd en form for svikt.
      Det går igjen hos personer som mangler noe inni seg, å det er desverre ikke noe som man vokser fra seg, det er noe man må jobbe seg gjennom.
      Jeg synes du bør beggyne å lese bøker om samliv, så blir det kanskje litt mer ‘vett’ i det du skriver her på bloggen.

    53. Jeg er ikke enig i dette inlegget i det hele tatt! Det å vær utro har blitt fy fy i samfunnet! En gylden Regel, men ofte går d på instinkter! Vist ei flott jente legger an på et mannfolk og skikkelig teaser personen, er det veldig vanskelig for wn gutt å si nei! Ikke fordi han har spesielt lyst til å vær utro, men når flaggstanga går opp er det veldigt vanskeligt å kontrollere seg! Jeg mener man fint kan vær utro uten at det skal bety at man ikke elsker den personen man er sammen med eller at hun ikke er god nok. Jeg selv er mer redd for at en gutt skal gå bak ryggen på meg og få følelser for en annen jente. Enn at han ska ha sex med henne! Sex er en fysisk ting mener nå jeg! du ser utroskap over alt! Er ganske normalt.sier ikke at det ikke er sårende! Men syns mange overdriver totalt! For vist en gutt ikke vil være sammen med henta lengre så hadde han jo dumpet henne før han hoppet til sengs med noe andre. Og av å til syns gutter det er pirrende med en forandring ikke fordi dama di ikke er god nok men fordi ting kan fort bli kjedelig uansett hvor deilig og flink du er i senga!

    54. Idiotisk. Hva er vits å være sammen med en man ikke liker eller elsker? Istedet for å gjøre det vondt, gjør det godt med å slå opp før man roter seg videre til ei annen. Er det så vanskelig å slå opp før man roter med andre? Hadde Pierre slått opp før, hadde han aldri blitt sett på som utro. Men altså, drama drama drama. Hva gjør man ikke for drama? -.-” smh

    55. Kan ikke alle bare holde kjeft om det dramaet med martine? Hvem faen bryr seg egt?
      Er forresten veldig enig i det du skriver, Isabel❤️stå på!!

    56. Jenter og gutter er fra to forskjellige planeter, er du ikke interessert i å gi de sex så er de utro for å få det de ønsker seg et annet sted. Det er så enkelt som det. Så jenter, ingen vits i å knipe igjen bena 😂😂

    57. “Ikke at det er ok ei overhodet å faktisk være utro”
      “Men han var utro ja, og det er kanskje litt sykt å si… Men jeg forstår det.”
      Nå må du bestemme deg 😳

    58. Sara: Det er fordi dere utenforstående ikke vet så mye. Jeg sier at jeg forstår det da hun selv var shady mot han også, og derfor har jeg MER forståelse for at det ble slik selv om det selvsagt ikke er OK. 🙂 Håper du forstod meg bedre nå.

    59. Bra skrevet, jeg er selvsagt helt enig 🙂 Man bør slå opp isteden for å gå bak ryggen til sin “elskede.”

    60. Syntes dette var et utrolig fint innlegg<33
      Ikke rakk ned på Isabel for det som har skjedd tidligere, hun gjorde ikke noe galt da heller.

    61. Studier viser at mennesker er utro, nettopp fordi de elsker partneren. De vil ikke miste partneren, men lidenskapen er vekke – derfor velger de å gå bak ryggen på dem istedenfor. Sier ikke at det er greit, men jeg tror veldig på denne teorien.
      Dette er noe man begynner å kjenne på jo lenger man er inne i et forhold og etter forelskelsesrusen er gått over, kanskje du vil forstå hva jeg mener om noen år. Hvis du og P fortsatt er sammen da selvfølgelig.
      Forhold og kjærlighet er ikke enkelt, det er vanskelig og man skal aldri si aldri.

    62. Du altså.. Du har så mye å lære om livet, Isabell. Jeg blir matt av alt du både legger ut og skriver, somom du vet alt og har vert gjennom alt her i livet. Engang vokser du og opp, eller ikke..

    63. Og du sier alltid i alle kranglene du havner i: “De lyver, det de sier er ikke sant, jeg har rett! Å vi alle 3 vet sannheten om hva som er rett;))))”

    64. Jeg ville ikke sagt at å bare være sammen med en på gøy, da kaller vi dem for rundbrennere. Men utro da er d vist man har elsket den personen såpass lenge at du blir lei, og vil prøve noe nytt

    65. Dere som drar Martine inn i dette er forferdelig usaklige synes jeg. Den tanken slo meg faktisk ikke engang da jeg leste dette innlegget. Ti heller stille, dere som ikke kommer over den saken!
      Jeg tror man er utro hvis forholdet man er i dør ut. Enkelt og greit. Enig i en annen kommentar over her, man fortsetter å sette pris på forholdet og er fortsatt glad i hverandre, bare ikke på den måten. Da finner man fristelser andre steder. Skumle greier. Man må jobbe med samlivet i det tilfellet. For da kan alle risikere og falle for den fristelsen.

    66. Kan ikke bare folk holde kjeft å slutte, å nevne hun kjerringa. Isabell vant og ferdig med saken. Som sagt en person blir aldri utro vis den andre personen ikke mangler noe. Akkurat som Isabell hun er perfekt for Pierre så alt annet har ikke å si. Det at Pierre forlot Martine var helt klart fordi hun mangler noe i hodet sitt, HAHA.
      Blir så flau på vegne av Martine som er sammen med en 18 åring.OMG dritt flau.
      Isabell jeg elsker deg så høyt, du er en så nydelig jente med den beste personligheten din. GUD! Har ikke ord å beskrive Isabell, du fortjener virkelig det beste i livet. Ta vare på dere❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    67. Am: Du er en kvalmendes.
      Isabell vant? Hva vant hun? En utro drittsekk? For en premie!
      Martine manglet noe i sitt hode? Hva er det du er blitt trent opp til å skrive om mennesker på nettet? Men om hun faktisk manglet noe i hodet, syns du det er en morsom ting?
      Hun er sammen med en 18-19 åring fordi de har funnet tonen med han. Jeg vil si det er ti ganger bedre enn å være sammen med en på din egen alder og ikke egentlig finne tonen med han.
      SKJERP DEG!

    68. Hahahah du er sikkert like skada i hodet som henne.
      Isabell vant Pierre, hvorfor er folk så sjalue? En som deg er lik Martine. Øhh blir kvalm av slike mennesker som dere. Hallo, hun er 24? Det er så kvalmende å se sånne pedofile folk og ikke si noe. Hun viser tydelig at hun mangler noe i hodet sitt.
      Æsjjjjjjjjjjjjjjj, ho bør skame seg. 😤😤😤😤

    69. Du kan fint elske en person eller være forelsket i en person å være utro. Men noen mennesker tror jeg ikke greier å holde seg til en bare. De trenger spenningen og de små dosene av at en annen vil ha deg. Min ex var utro mot meg, og vi prøvde på nytt og på nytt fordi han sa han bare ville ha meg. Men han greide ikke, og var utro to ganger til jeg tilslutt fikk nok. Jeg er veldig sikker på at han elsker meg, for han angrer så mye etterpå. men han lever veldig i øyeblikket og tenker kort. selvfølgelig er det ikke en å ta vare på, for det ødlegger jo meg. men nå et halvt år senere vet jeg at han fortsatt hadde ville prøvd på nytt. netoopp fordi følesene er så sterke og fortsatt er der.

    70. Jeg lurer på hvorfor så himla mange sier at forelskelse går over etter et par år osv.. Jeg har vært sammen med kjæresten min i over 2 år nå, og jeg blir bare mer og mer forelsket for hver dag som går, jeg driter i hva “forskere” har kommet frem til, til syvende og sist er d din personlige erfaring som teller, ikke hva alle andre skriver om og sier.

    71. Ville du blitt sammen med noen som hadde vært utro, ettersom du har så sterke meninger om akkuratt dette temat? Må det vel ha noe å si hva typen har gjort før også, eller er alt dette fortrengt? en gang utro aldri utro, slik du tenker.. hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg