back to school

affiliateslenker

Nå er det skolestart, dere! Hvor sinnsykt fort har ikke denne sommeren flydd forbi, da?! Helt latterlig… Har dere startet på skolen allerede, forresten? Jeg vet at de fleste starter på mandag! Jeg husker hvor spent jeg var første skoledag hvert eneste år, etter en lang og deilig ferie. Noe jeg alltid gjorde var å kjøpe inn nye klær, skoleveske og forskjellige skolesaker. På det viset fikk jeg mer ytre motivasjon, og det hjalp faktisk veldig! Haha, litt materialistisk, men hey! Det er lov 🙂 Under her har jeg samlet sammen mine favoritt «back to school» saker!

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her


1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her

____

Håper dere fant litt inspirasjon her dersom dere behøvde det. Klem!

10 kommentarer

Siste innlegg