i høst skal jeg…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· LET’S MAKE THIS AUTUMN THE BEST YET ·

Reise. Jeg har lyst til å oppleve land jeg ikke har vært i tidligere. Hvert fall for det meste, foruten om at jeg ønsker å besøke Thailand igjen. Der er det så fantastisk flott og eksotisk! Ellers frister Los Angeles, Turks and Caicos, Dubai og Japan. Vi får se hva de neste månedene bringer, men jeg er hvert fall reiseklar – selv om jeg i skrivende stund er veldig glad for å være hjemme.

Hygge og kos. Først og fremst; fyre i peisen! For første gang bor jeg i en egen leilighet med peis, og herre som jeg ser frem i mot å kjenne varmen og lukten fra den. Det finnes jo ingenting hyggeligere! I tillegg til det planlegger jeg å drikke masse deilige kakao med krem og marshmellows, tenne duftlys i alle rom og overfylle sofaen med deilige pledd og store puter. 

Jobbe. Nå som sommeren offisielt er over, er det fullt kjør på jobbfronten igjen. Jeg skal prestere mitt aller, aller beste! Denne høsten skal jeg sørge for at bloggen når enda større høyder, og at innholdet blir mer spennende og gøy. Motivasjonen er virkelig på topp, og det gleder meg. JIPPI!

Forandre på utseendet. Jeg skal utføre en forandring til på utseendet mitt. Jeg gruer meg til selve inngrepet, men jeg gleder meg til resultatet og til alt er over. Jeg har nerver så det synger, men det er ganske naturlig. Okei, nå prater vi om noe annet.. Haha. Jeg blir nervøs av å tenke på det.

Dobbel kjærestetur. Gjett hva vi har planlagt, da? Jeg og min bestevenninne Michelle, har lagt en slagplan. Vi skal nemlig få til en reise med kjærestene våres i oktober! Herreguuuud, dette er nok det jeg gleder meg mest til. Det kommer til å bli så ekstremt gøy! Vi to har reist sammen før, og da har det ikke vært annet enn hygge. Men igjen – sånn er det jo når man er så gode venner. Elias og Pierre skal få bli kjent også, og det vet vi allerede at kommer til å bli en eneste stor suksess! De er nemlig veldig like, de to. 

Turné. Jepp, dere leste riktig. Vi skal på turné rundt i Norge på ulike nattklubber! Dette blir ekstremt gøy! Vi har blitt booket til både Finnmark, Bodø, Trondheim og mange fler plasser allerede. Vi er i startfasen med å planlegge akkurat hvor vi skal, før vi gjør det offisielt sammen med vårt team. Det vil komme en oversikt over alle steder vi kommer til å besøke etterhvert. Hvor gøy? 😀 

Feire min lillesøster. Å jada, selveste prinsesse Sidra fyller år! Dere kan tro jeg gleder meg til å stelle istand tidenes bursdag for den kommende 11-åringen! Det gjenstår å se om jeg klarer å holde meg med å ikke skrike ut alle planer jeg har på gang, for helt ærlig holder jeg på å sprekke så giret som jeg er! Jeg + feiringer = bra combo. 

 

54 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Råder deg å reise til Brasil utroligt flott land 🙂 e der ifra selv
      by tips, rio de janeiro, são paulo, fortaleza, brasilia er fine turist byer å besøke 🙂
      Er en ting å vurdere hehe 🙂
      Liker bloggen din btw! 😉

    2. Vil bare si at jeg elsker bloggen din! Stå på, og kos deg. Du skrev at du ville reise til Dubai. Jeg har selv vært der to ganger. Veldig eksklusivt og verdens fineste og mest lukseriøse plassen jeg noen sinne har vært på. Servicen er på topp! Er så mange plasser du børe besøke der, jeg anbefaler på det sterkeste å reise dit<33 Så lurer jeg på hvor i finnmark dere skal? Jeg bor der.

    3. Jeg håper for all del at du ikke skal fjerne ribbein =( det ser aldri vellykket ut =/
      Du er jo sååå perfekt som du er – men, skjønner jo at det er spennende å fikse og trikse litt =)

    4. so monge kjekke ting du he å sjå fram til!
      foresten ej lurte på noken ting, kan vi, ken som helst sende snappa til dej? og åpna du alle snappa? kan du sjå mystoryen til dei som du e venn med på snap?
      og du sa på snap at du hadde en dårlig dag der du følte du ikkje såg so bra ut idag,men omg du såg skikkelig fin ut som alltid, du e berre heilt nydelig!
      og det bilde her i innlegget, wow. du e berre heilt fantastisk fin, he ingen ord!
      ønske dej alt godt <3

    5. hva med modellkontrakten du og pierre skrev under? har ikke hørt noe mer om det. jobber dere som modeller?

    6. haha navnet mitt var litt kleint, men vil bare sei at eg håpe du kommer på topplisten, helt øverst på blogg.no, synes du fortjene det virkelig! eg elske bloggen din så mykje, og du e skikkelig nydelig, og du e en god og omtenksom jente, og skikkelig morsom, stå på med bloggingen, glede meg til å fylle med videre <3!

    7. du sa på snap at du kanskje skulle skrive et innlegg om det greiene med tv2, det tror jeg hadde vært lurt!!

    8. Hehe, noen som har sett på Kardashians? Turks and Caicos..
      Skal du operere puppene igjen? Fikse på formen?
      Uansett så er det lurt å ta operasjoner her i Norge.

    9. har du sånn at du bestemmer hvilke kommentarer som du vil ha på bloggen din? liksom når jeg skriver en kommentar, blir den automatisk komt inn på innlegget ditt da, eller må du godta den først? bare lurer, fordi av og til tar det lang tid før jeg ser min egen kommentar komme på innleggene dine 🙂 elsker bloggen din!

    10. Anonym: Det gjør vi 🙂 Vi har fått noen oppdrag, men på grunn av at vi har vært bortreist mye den siste tiden har vi ikke prioritert det dessverre.. Heldigvis er vi hjemme igjen nå, og skal på møte med manageren min på mandag for å få litt fortgang i alt! 🙂

    11. martine s: Hei! Vel, nei. Det går ikke å sende meg snapper, dessverre. En sjelden gang har jeg åpen snap da (pleier å si det på mystorien da), og da er det mulig å sende meg. Det er dog veldig sjeldent. Åh, takk for det! Stor klem til deg <3

    12. Tuva: Tuuusen takk Tuva!! Åh, jeg tviler ikke. Alle som har vært der er super fornøyde, så jeg er helt sikker på at jeg mååå dit. Hehe! Vi skal til Hammerfest 🙂 Klem!

    13. Spent på hva du skal gjøre med kroppen, håper ikke det er noe drastisk/noe som går utover helsa! Hjelpes

    14. heii! leser ofte på bloggen din og jeg syns du har mange bra tips og råd 😀 Jeg lurte på hva klinikken som du oppererte nesen din i Istanbul heter og hvor mye det kostet? Jeg har lenge vurdert å opperere min nese. Syns ditt resultat ble så veldig fint!

    15. Hei isabell! Lure så veldig på kor de sølvskonå dine e fra, de som minner litt om toms! Finne de ingen plass:( blir superglad for svar😊

    16. Tror du hadde likt å oppleve Marbella og Puerto Banus! Der kan du også dra mange andre vakre steder i sør Spania samtidig som Granada, Sevilla, Cadiz, Sotogrande, Malaga, Tarifa, og ta turen raskt over til Marokko til og med!
      Synes du er så utrolig vakker, og kler virkelig hvilken som helst hårfarge bare så det er sagt!❤

    17. Hvorfor skriver du ikke like godt hva det er du skal operere? Du må jo skjønne at folk blir nysgjerrige når du nevner det. Om du ikke vil ha oppmerksomhet rundt det bør du ikke nevne det i det hele tatt. Ellers blir det bare et rop om oppmerksomhet!

    18. 24.08.2016 kl.16:28
      Hvorfor svare du ikke når folk spørre hva du skal operere ?
      —–
      Fordi ho ikje vil så klart, respekter det 🙂

    19. 24.08.2016 kl.16:28
      Hvorfor svare du ikke når folk spørre hva du skal operere ?

      Ville du svart på no så privat eller !? – Næi det trur æ ikje.. ho vil nok si det en gang, men la ho bruke sin tid på det 🙂 Ingen vits og præss ho !

    20. Blir ikke din søster 12? Siden forrige bursdag fikk hun jo 11k fordi hun ble 11? Eller husker jeg feil?

    21. Skal du ikke klippe håret ditt litt?:) ikke negativt ment altså, men tror du hadde kledd å hatt det litt kortere og litt mer form på det. Det er kjempefint når du setter opp det, for ansiktet ditt kommer mer frem da. Men når det henger ned sånn, “drukner” ansiktet ditt i alt håret

    22. håper du innser hvor utrolig vakker du er nå, og at du egentlig ikke trenger operasjoner/inngrep for å bli vakrere! Uansett så er det ditt valg og din kropp, og regner med at resultatet uansett blir bra når du har det utangspunktet du har. Men håper du klarer å være fornøyd nå også, for du er virkelig nydelig Isabell!

    23. Hei! Har selv vært i Dubai, og var ikke imponert. Synes hele Dubai-greia er hypa opp 🙂 ellers kan jeg anbefale Japan på det sterkeste. Vært der flere gang, og man føler seg nesten som en unge i lekebutikken der borte. Er SÅ mye morsomt å se og gjøre. Mest fascinerende plassen jeg har besøkt er faktisk Iran, tro det eller ei. Vært i Iran flere ganger, deriblant Tehran, Esfhahan og Badreh Ilam. Utrolig koselig land. Kan også anbefale Fillippinene foran Thailand, av den enkle grunn at Thailand har blitt det nye Gran Canaria. Klimamessig er det ikke så ulikt, men som de lokale sa til oss på Filippinene: snart eksploderer det med turisme der også. Men masse lykke til! Er mange fine steder å velge mellom 🙂

    24. Om jeg husker riktig har du gitt en gave til moren din
      I form av en reise i høst. Er denne avlyst ??

    25. “Globetrotter”, jeg er uenig med deg. Jeg har også vært i Dubai, og jeg ELSKER den plassen. Tror Isabel hadde likt seg der også, siden det er veldig luksuriøst. Ellers vil jeg også anbefale Los Angeles, veldig laidback og koselig by!

    26. Turné? Hvorfor skal du/dere på nattklubber osv hvis dere ikke lengre liker å feste så mye ogsånt? Det er jo ikke gøy for folk å se dere der når man vet dere ikke liker slitsomme fulle fans og er der bare for penger.

    27. Nydelig jakke!
      Hvordan er den i strl? Vurderer kjøpe den. Burde jeg kjøpe XS eller s i den når jeg bruker de strl. ?
      Hvor lang tid tar det før det kommer i posten, og er det frakt?
      Håper på svar på alt:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg