en traumatisk start på dagen

Jeg vet ikke om dere husker hvor dårlig syn jeg har uten mine kjære linser? Jeg tenker at jeg kan påminne dere uansett; jeg har -8,5 i styrke. Med andre ord er jeg nokså blind uten mine lifesavers. Med det sagt – her kommer historien om den traumatiske starten på dagen jeg har hatt. Vel, jeg våknet, surfet litt på mobilen som vanlig, og etter en stund var jeg klar for å strekke meg etter linse-etuiet som jeg alltid (og da mener jeg alltid) plasserer ved sengekanten, rett ved siden av meg. Tja.. Tror dere det lå der, eller? Jeg kjente hvordan panikken begynte å titte frem. 

VEL! Hvor tror dere jeg fant det etter 40 min leting i blinde?? Michelle og Elias var på jobb, så det var ingen hjelp å få. Hvis noen av dere har like dårlig syn som meg, vil dere virkelig forstå strevet jeg måtte gå gjennom. Det var INGEN plass å finne, frem til jeg gikk inn i walk in closetet til Michelle, for å så trø på noe hardt. Vel, der var det. UNDER saueskinnet på gulvet, i garderoben. Jeg garanterer dere en ting – der la IKKE jeg det. 

Dagens lærdom: aldri skaff deg katter, Isabel.
 

37 kommentarer
    1. Hahahahahahah 😂😂
      Kordan har du fiksa rosa bakgrunn på meldinge på iphonen ? 😀 Driiit fint !!

    2. Men… Hvordan klarer du å surfe på mobilen FØR du tar på linser om du er nokså blind med -8,5 i styrke..?

    3. Uff da.. Det er både kjipt og litt skummelt å ha dårlig syn, kjenner til det (er selv nærsynt med ca -4.5 dog).
      Det jeg alltid gjør er å ha et par briller på nattbordet, sånn i tilfelle noe “akutt” skulle inntreffe 😅 Linsene tar jo noen sekunder å ta på, mens brillene får man på seg med én gang.
      Riktig god helg til deg 🌞🌸

    4. Elsker katter😻og pus har vært så glad når du er på besøk og vil leke med deg 😺godt du fant linsene dine 😽have a Nice day💖

    5. Shit, -8 as… Stakkar! Godt du fant de da, haha
      Jeg har bare -2, og blir sint om jeg står opp osv uten å ha på linsene, TAKLER ikke gå uten Hahaha

    6. Kjenner til det.. Har -8.50 og 9 selv. Er jo praktisk blind. Men, jeg føler ofte at jeg ser for dårlig selv med linser til å kjøre bil. Så jeg tør ikke. Har du tenkt på det?

    7. Vet du hva traumatisk betyr? Det handler om at man har opplevd noe så forferdelig at man sliter mye med det i etterkant. Selv får jeg ofte “flashbacks” fra traumatiske hendelser jeg har opplevd. Synes ikke du bør skrive at det var en “traumatisk start på dagen”. Da misbruker du ordet.

    8. Du overdriver veldig med å bruke ordet traumatisk. Traumatisk er hvis man har opplevd noe veldig ille. Du fant ikke linsene dine, skikkelig traumatisk opplevelse må jeg si. Begynn å snakk traumatisk når det gjelder vold, krig o.l. Og rart du klarer å surfe på mobilen og skrive meldingene plettfritt hvis du har så dårlig syn.

    9. Næj det va egn ikje gøy.. æ har en stærk øyeskade, så det e ikje gøy i det heile tatt.. har mye ont.. så og være blind må være heilt jævlig.. e redd før og bli det sjøll.. dærfør æ har vurdert iPhone sia man kan vælle og ha grå-tona enn farga, no æ trur kan hjælpe mye før øyan, så det ikje e så skarpt og da pluss værson 🙂 Men du veit vel kordan det e og om det e bedre me grå-tona enn farga ? 🙂 ♡

    10. Hahaha litt traumatisk-komisk start på dagen! Måtte dessverre le litt her jeg satt å leste dette, fikk du tak i nye linser da? 🙂

    11. En ting som jeg ikke helt skjønner… Hvorfor skriver du bloggen på bokmål når du skriver meldinger på dialekt? Ikke ment som hate at all assa, bare begynte å lure… Opplever selv at dialekta forandrer seg ut i fra hvem jeg er med, og hvor de jeg er med kommer fra. Men det er bare muntlig og ikke skriftlig…. Skriftlig skriver jeg bare bokmål uansett

    12. garantert laseroperasjon som er det neste på operasjonslista di! forsåvidt det mest fornuftige også 🙂

    13. HAHAHAHA så morosamt!!! 😛 Det her var et syktttt morosamt innlegg ISABELL <3 HEHEEHE !! Jeg flirer så jeg nesten dør av latter.. HAHAHAHA , stakkars deg og stakkars kattter <3 hihi <3 klem <3

    14. har du noen gang fått så dumme kommentarer at du nesten flirer deg ihjel av hvor dumme noen folk kan være, og hvor mye teit folk kan klare å skrive å sende inn til deg? haha den oppom her var ganske klein ^hahaah!!

    15. Her er vel “dramatisk” det riktige ordet og bruke for clickbait og ikke traumatisk, som blir helt feil..

    16. Har du ikke briller?
      Jeg har veldig dårlig syn, og jeg tar alltid personlig på meg brillene før linsene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg